maandag 20 april 2009

Burda 9603 en paspel-klepzakken.... Pffffffffffff


Hier is het jasje weer een stukje verder, en deze keer Nel, heb ik de panden op de goede manier gesloten! Het is goed dat je het zei, want ik had er vanochtend totaal niet op gelet en wie weet vanavond ook wel niet! Dank je!
Nu de knoopsgaten nog en de knoopjes! Nu heb ik alleen een nieuwe machine, met een geheel voor mij nieuw onderdeel. Een knoopsgatvoetje met een zwart draadje eraan.....????? dat aangesloten wordt aan de naaimachine.....?!?!?
Die ga ik eerst maar eens uitproberen, voordat ik dat op mijn jasje loslaat!
Dit is die bewuste paspel-klepzak in standje open...... het is een jaar of eh................ minstens eh.................. 10 jaar is dat ik er eentje gemaakt heb!!!

Dit is de paspel-klepzak dicht! Ik ben er wel blij mee. Nu op naar het rokje, en morgen in het daglicht ga ik dat automatisch knoopsgat-geval eens van dichterbij bekijken!
Wel leuk hoor, zo'n nieuwe machine. Ik ontdek gisteren een klepje, waarvan ik niet eens wist dat dat open kon en waarin dit voetje blijkt te liggen..... met een zwart draadje...., nog nooit gezien. Ben heel erg benieuwd!
Als iemand tips heeft, hou ik me aanbevolen, want ik weet van niks, duik het boekje ook maar eens in!

2 opmerkingen:

  1. Hopelijk vond je het niet erg dat ik die opmerking maakte, heb het zelf nl. ook wel eens verkeerd gedaan, zo zonde van het werk! Mooie zakken geworden!! Ik ben er nog nooit aan begonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel, nee hoor vindt ik helemaal niet erg. Toen je dat aangaf, dacht ik alleen, maar "O ja, dat is waar ook, daar moet ik even op letten". Ik heb juist liever dat er even een seintje wordt gegeven, van: even opletten! Want een blazertje maken is zo lang geleden, dat ik niet weet of dáár opletten nog in mijn systeem zit. Dus juist: héél erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

Aanpassingen (1) ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Broek-op-maat (1) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (27) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) Imani (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (135) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (3) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) Me-time (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) Mode tijdschriften (1) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (9) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (13) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffen (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (12) wikkelvest (1) Willemientje (8) wol (1) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)