zaterdag 23 mei 2009

Ik zie streepjes wiebelen!

Ik was ijverig bezig met het neerleggen van een lapje tricot met een streepje donkerblauw/wit. En ik zit te kijken of het rechtl ligt, zie ik die streepjes toch raar wiebelen en het voelt heel raar aan mijn ogen. Ik roep naar Ramon "ik zie streepjes wiebelen, ligt dat nou aan mij of heb jij dat ook!? Ramon komt ook even kijken en zegt "ik zie ze ook vliegen, het ligt aan het lapje!" OK, dat weten we dan ook weer, zo'n fijn streepje zorgt voor wiebelig beeld!

Remco komt even later thuis, hij is samen met Kirsten de stad in geweest, om een DVD/CD speler voor op onze slaapkamer te kopen. Dan heb ik lekker een muziekje tijdens het naaien en als Remco 's avonds weg is kan ik lekker een filmpje kijken! Kirsten ging een leuk konijnenvoerbakje kopen voor Fluffie. We hebben gisteren een buitenverblijf voor deze dame gekocht met trap! Ik ga straks wel foto's maken van haar "villa" met Fluffie erbij.
Ik had ook nog aan Remco gevraagd of hij wat lintjes mee wilde nemen in twee tinten en verschillende breedtes. Maakte niet uit hoe breed als het per breedte maar minimaal 6 meter was! Nu had hij mij gisteren horen mompelen, dat mijn naalden mijn speldenkussen in verdwenen.... hij heeft dus ook voor een nieuw kussentje gezorgd. Goed, hè!

Links is mijn oude exemplaar, zo op het oog niets mis mee, maar hij is zo veel gebruikt dat de vulling helemaal poederig is geworden. Mijn nieuwe is gelijk nog een maat groter ook! Moet wel kijken of hij in het vakje van mijn naaicase past! Straks effe passen.

3 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar die streepjes. Ik heb een rok met van die fijne streepjes. Als ik die aan het strijken heb ik precies hetzelfde. Je denkt minstens dat je wat aan je ogen hebt!
    Leuk speldenkussen zeg!

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat ook met bepaalde streepjes. Het ligt dus gelukkig niet aan mij!
    Leuk speldenkussen.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, ik heb ook zo'n speldekussen. Heb alleen niet mijn spelden op kleur gesorteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

Aanpassingen (1) ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Broek-op-maat (1) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (27) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) Imani (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (135) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (3) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) Me-time (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) Mode tijdschriften (1) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (9) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (13) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffen (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (12) wikkelvest (1) Willemientje (8) wol (1) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)