dinsdag 30 juni 2009

Gevonden!

Ik ben vandaag lekker naar de markt gegaan hier bij het winkelcentrum. Ik heb daar voor bij mijn verrassingsstofjes van Tilda leuke lapjes gevonden om een zomerpyjamaatje te maken voor Bridget. Ik heb het gisteren uitgeraderd voor Kirsten, Bridget en Ramon. Dus ik kan lekker aan de gang.

Bij de lintjeskraam heb ik nog lint gekocht, ik had ook groen gekocht en bij de kraam dacht ik dat het wel leuk was dat het wat donkerder was, maar bij nader inzien, vindt ik het toch te donker. Ik moet dan even ergens anders naar lint kijken en leuke knoopjes.

12 opmerkingen:

  1. wat een mooie stofjes joh.
    vooral die met die roosjes.
    ik vind het zo jammer dat ik helemaal geen leuke stoffen winkel in de buurt heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margarit, bij ons zijn er ook geen leuke winkels in de stad. Er is een klein winkeltje in een naburig plaatsje, maar het meeste haal ik tijdens stoffenspektakel, s'Hertogenbosch (wel een uurtje rijden, maar goed) en via webwinkels. Dit roosjeslapje heb ik gekregen bij een bestelling van andere lapjes en die heb ik besteld bij www.marutska.nl. Succes met de lapjesjacht!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke combi, worden vast hele mooie pyama's.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag jou weblog ontdekt omdat ik graag alles over Tilda wil weten en op Google een automatische zoekopdracht heb lopen.

    Zo zag ik eerst je leuke stofjes, maar ook de rest van je weblog vind ik leuk.

    Je bent erg creatief. Leuk om te zien hoe de volgende generatie het tussen neus en lippen door overneemt. Ben wel erg benieuwd hoe de stranddames gaan worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt een superpyjama!!!
    Leuke stofjes heb je er bij gevonden!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Collie,

    Leuke stofjes zeg! Dat wordt echt een heel snoezige pyama.
    Ik las op het blog van Lillian dat Bridget af mag zwemmen. Heerlijk dat dat nog net lukt voor de grote vakantie!
    Hier krijgen de kinderen morgen vakantie. Heerlijk!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klopt het dat ik op de site van Farbenmix Bridget zie in de nieuwe Pyama?
    Mooi hoor!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Judith, ja dat klopt! Ik wist niet dat ze al op de site stond. Super! Ze heeft daar nog 1 tand uit haar mond, hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedoel jij soms de markt bij winkelcentrum Bloemendaal??
    Mooie stofjes! En ik zag ook jouw creaties bij FM. Mooie pyjama's gemaakt joh! Helaas heb ik daar echt de tijd niet voor, krijg geeneens alle kleding af die ik in gedachten heb, laat staan pyjama's! Wel leuk om te maken denk ik.
    (Haal ze maar bij de Hema :-) )

    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel, ja dat klopt, winkelcentrum Bloemendaal! Inderdaad mooie stofjes, hè. De pyjama's die Bridget aan heeft heb ik niet gemaakt. Maar het zijn de pyjama's door Farbenmix gemaakt, zie de pyjama's aan de waslijn op hun site, en die heb ik gekregen. Ik heb een ontwerp van mij, een jurkje toen Kirsten klein was, op hun verzoek opgestuurd met een genaaid exemplaar van Bridget en foto's van haar met dat jurkje aan. En toen alles teruggestuurd werd zaten daar als verrassing pyjama's voor Bridget bij. Ik heb naar hun een paar foto's gestuurd, hoe blij Bridget met die pyjama's was en dat ze goed zaten. De volgende dag kreeg ik een mailtje of ze die foto's mochten gebruiken voor op de site. Dus vandaar.... Ik heb dat patroon ook gekregen en daarvoor ben ik nu lapjes aan het verzamelen, zodat ik voor Ramon, Kirsten en Bridget een exemplaar kan maken. Zodra de pyjama's klaar zijn, zal ik ze op het blog zetten!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een leuk verhaal! Wat leuk dat ze dat jurkje van je wilde lenen, super! Denk dat ik wel weet welk jurkje het was, zie het niet meer op je blog terug. Komt er een patroon van??
    Leuk dat je die pyjama's kreeg!

    Dacht al dat het die markt was, kom er bijna elke dinsdag, woon zelf ik het naburig dorpje met die ene stoffenzaak....maar ik hoef de brug niet over om in winkelcentrum Bloemendaal te komen.... Zal de volgende keer eens goed opletten of ik je zie.....

    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat wordt vast een hele mooie pyjama, lieve stofjes zijn het!

    Groetjes en fijn weekend,

    Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (1) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (2) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)