dinsdag 1 september 2009

1 September 2009! Tada!

Ik ben vandaag niet alleen 16 jaar getrouwd met Remco, maar vandaag heb ik ook nog eens officieel een bedrijf!



Zoals jullie wel gezien hebben is de banner van mijn blog veranderd. Het is dezelfde banner als van mijn bedrijf. Mijn bedrijf is een webwinkel waar ik kleding verkoop die ik zelf ontworpen en gemaakt heb. En buiten de webwinkel om, ontwerp ik kinderkleding voor Farbenmix. Zo is het ook eigenlijk begonnen. Naar aanleiding van mijn blog kwam ik in contact met Farbenmix. Farbenmix vroeg toen of ik voor hen wilde gaan ontwerpen. Dat wilde ik natuurlijk heel erg graag. Dat is immers van je hobby je werk maken! Toen bedacht ik me dat ik dan ook mijn eigen kleding via een webwinkel zou kunnen gaan verkopen. Dat is iets waar ik al een tijdje over aan het denken/dromen was, maar dit zette alles in een hoge versnelling.

In oktober gaat als het goed is, mijn eerste patroon, een feestjurk met 2 soorten bolero's voor de kerst, communie, bruiloften, e.d., in de verkoop bij Farbenmix. Natuurlijk kun je dit patroon ook gebruiken voor meisjes die graag draaijurken aan hebben, zoals mijn Bridget. Dan hoeven die niet te wachten tot een speciale gelegenheid om de jurk te maken en te dragen. De precieze datum wanneer het patroon uitkomt weet ik nog niet, want er wordt nog druk aan gewerkt. Op de webwinkel zullen de patronen ook altijd te zien zijn door middel van een link naar Farbenmix, zodat ze daar besteld kunnen worden.

Je kan de webwinkel nu al een bezoekje brengen, zodat je al een beetje de sfeer kunt proeven. Maar het is nog wel in constructie. Het is de bedoeling dat de winkel 1 oktober in de lucht gaat.

Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik de afgelopen maanden niet zoveel nieuws laten zien op het blog. Maar ik was qua naaien echt héél erg druk bezig. Ik had ook een paar mooie jurkjes gemaakt voor Bridget, maar die wilde Farbenmix ook graag hebben als patroon. Ja, dan kan ik het niet op mijn blog zetten, maar binnenkort zal ik alles laten zien, wat ik uitgespookt heb de laatste maanden. Ik heb zelfs een stap-voor-stap foto werkbeschrijving gemaakt voor het feestjurkje. Dat had ik werkelijk nog nooit gedaan en was ook een flinke kluif. Koste me ruim een week om dat voor elkaar te krijgen, maar het is gelukt! Pfew!!!


Dankzij Bridget heb ik een heleboel mooie foto's van alle jurkjes, monstermodellen en proefmodellen, en binnenkort het covermodel van het feestjurkje, kunnen maken. Ik ben zo blij, dat zij het leuk vind om zich te verkleden, haartjes tutten en hup naar buiten te gaan als het mooi weer is en lekker te draaien en te doen voor de fotocamera. En zeker als ik tegen haar zeg, doe maar waar je zin in hebt, krijg ik de mooiste foto's van haar cadeau!

Jullie raden het al, via deze blog hou ik jullie nu niet alleen op de hoogte over mijn hobby's en mijn gezin, maar ook over mijn nieuwe uitdaging Collie-Collie.com!

Vele vele lieve groetjes, Nicole!

25 opmerkingen:

  1. Hoi Collie,

    Dus daarom was het zo rustig op je blog! Gefeliciteerd met je huwelijk en je winkel. Wat gaaf zeg! Ontwerpen voor Farbenmix, toe maar!!!!
    Ik ben nu al nieuwsgierig wat je allemaal gemaakt hebt.

    Nogmaals gefeliciteerd en een fijne dag!

    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat ontzettend leuk nicole.
    Ik volg je blog al een tijdje en wens je ontzettend veel succes met je bedrijf.
    En hoop natuurlijk ook in de toekomst veel van je blogberichten te mogen genieten.

    Groet Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Nicole! Heel veel succes met je bedrijf en wat leuk dat je voor farbenmix ontwerpt. Ik blijf je volgen.
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een eer, ontwerpen voor Farbenmix.
    Een droom die uitkomt, athans zo zou ik het ervaren ;-)
    Petje af meid en veel succes met je bedrijf.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tweemaal gefeliciteerd!!
    En heel veel succes met je bedrijf!
    ben reuze benieuwd naar je eerste ontwerp.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met zowel je 16 jarig huwelijk als je winkel. Ik ben benieuwd naar je winkel straks en je ontwerpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg. Gefeliciteerd. We kijken natuurlijk met spanning uit naar de nieuwe ontwerpen. En nog gefeliciteerd natuurlijk met je 16-jarig huwelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend gaaf!!! Van harte gefeliciteerd!
    En wat ontzettend leuk dat je ook voor Farbenmix gaat ontwerpen!!
    Ik heb al een idee hoe dat jurkje eruit ziet, dat patroon gaat hier zeker komen!!

    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi!
    Wat gaaf zeg! Super, en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je trouwdag en het starten van je eigen bedrijf. Ik weet uit ervaring dat een hobby soms grote en hele leuke gevolgen kan hebben, dus ik wens je heel veel geluk met alles. Ik zal je patronen vast en zeker bestellen als ze uit zijn!!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. SUPER !!!!!!!!!! van harte gefeliciteerd.
    Ik voelde me echt helemaal trots toen ik daar zat bij de Kvk hihi dat zal je vast zelf ook wel gehad hebben.
    En nog bedankt voor je complimenten op mijn blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nicole, ik ken Farbenmix alleen maar van een gratis tassenpatroon, maar als ik het zo lees is het dus een hele eer. Van harte gefeliciteerd hoor. Gaaf dat je van je hobby je werk kunt maken. Ziet er allemaal supernetjes uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Nicole,

    Van harte gefeliciteerd met je eigen bedrijf ! En dan ook nog op het gebied van kinderkleding, geweldig leuk. Ik ben benieuwd wat je allemaal voor moois ontworpen hebt en wat je voor de toekomst nog in petto hebt voor ons. Als ik zo zie wat voor mooie dingen je allemaal voor je eigen kinderen maakt, belooft dat vast veel goeds. Heel veel sucses toegewenst in de toekomst. Je blog blijf ik zeker volgen.

    Groetjes van Janny.

    Ps. Ook van harte gefeliciteerd met je huwelijksdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel hartelijk gefeliciteerd met je huwelijksfeest en je nieuwe webwinkel.
    Onzettend leuk dat je ook voor Farbenmix gaat ontwerpen.
    Ben heel benieuwd naar je eerste patroon.
    Succes met alle voorbereidingen!

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. van harte gefeliciteerd hoor!!!
    en heel veel succes met je zaak,
    dat is toch de droom van iedereen, van je hobby je werk maken, ik ben heel blij voor jou dat het je gelukt is en kijk uit naar het eerste model!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!
    En met je webwinkel!!
    Ik blijf je volgen, ben zeer benieuwd naar wat voor creaties er straks te bewonderen zijn!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend leuk! Van harte gefeliciteerd en heel veel succes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo Nicole,

    Gefeliciteerd hoor!
    Ik hoop dat je winkel een succes wordt en dat je er veel plezier aan beleeft (maar dat gaat volgens mij wel lukken).
    Ik ga zeker kijken,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je 16e trouwdag. :-)

    Gefeliciteerd met de geboorte van je bedrijf. :-)

    Gefeliciteerd met je samenwerking met Farbenmix. :-)
    Ik kan niet wachten op draaijurken met 2 dames die gek zijn op draaijurken......;-).

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O, wat fantastisch!

    Gefeliciteerd met je webwinkel en ik weet zeker dat ik straks een trotss bezitster ben van 1 van je patronen!

    Heel mooi en ik blijf je natuurlijk volgen!

    Veel Liefs
    Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waauw seg Nicole, van harte proficiat! Ik wens je alle succes toe. Dan kan ik nu al zeggen; "tot in de winkel" ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi,

    Nog gefeliciteerd met je trouwdag en natuurlijk met het openen van je webwinkel.
    Gaaf hoor!!! Patronen ontwerpen voor farbenmix.
    Ben heel erg nieuwsgierig, want je maak een hoop mooie kleding.
    Heel veel succes in de toekomst.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi collie, volg je blog al een tijdje en moet zeggen je bent erg creatief, leuk hoor dat je gaat ontwerpen voor farbenmix, ben erg benieuwd, gefeliciteerd hiermee en natuurlijk ook nog met je trouwdag,
    groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi!

    Van harte gefeliciteerd met je eigen webwinkel!! Is voor mij ook nog een droom. En spannend je ontwerpen voor FM. Ik ben zeer benieuwd!

    Heel veel succes!
    Liefs Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik lees dit nu pas, maar wow wat een nieuws. Gefeliciteerd, ik vind het heel leuk voor je!
    Ben natuurlijk nu wel heel benieuwd wat voor patroon dat is, zo te horen echt iets voor Sara :-)

    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik lees dit nu een jaar later pas, ik ben sinds gisteren begonnen met je blog te lezen.
    En moet je eerlijk zeggen: mijn complimenten,
    heel keurig zoals je alles maakt.
    En dan nu ook nog een eigen bedrijfje erbij.
    Nou heel veel succes, ik kan nu je toekomst tegemoet lezen.
    Ik moet alleen nog ff de tijd vinden.
    Ik ben erg benieuwd, groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (14) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (3) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (3) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (27) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)