zaterdag 1 augustus 2009

Tilda stofje met een verrassing!


Ik heb van Marutska weer een schattig stofje ontvangen, dat ik anderhalve week geleden heb besteld en heb ontvangen met een superverrassing erbij!

Ik heb een plat klein fototoestelletje gekocht, voor op vakantie, waarmee je ook heel goed dichtbij kan fotograferen, zie hierboven. Maar ik was er nog niet helemaal achter hoe ik dat in mijn computer kreeg, want mijn man moest een nieuw programma installeren om dat te kunnen. En ik had helemaal geen zin en tijd om dat uit te vinden......


Stom natuurlijk, want ik hoefde helemaal niets te installeren, mijn computer weet alles al! hahaha. Dus eindelijk is het stofje dan te zien, met een leuke verrassing van Maria erbij, je kunt met dat pakketje hierboven zelf roosjes maken!

Kirsten stond gelijk met haar neus erboven, van "dat gaan wij toch een keertje lekker doen, hè!" En Bridget wilde dat ook wel om roosjes voor in haar haar te maken. Dus weer iets heel leuks om met de meiden te gaan doen. Dank je wel Maria! Ik heb er wel zin in, en mijn haar kan ook wel een bloemetje gebruiken in de zomer, want dan heb ik mijn haar nooit los, en zo'n saai elastiek is toch ook maar saai.....

14 opmerkingen:

  1. Mooi stofje!
    Lijkt me een leuk werkje, die roosjes maken!

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk om te lezen hoe je meiden reageren op de pakketjes!! En dat ze dat dan ook graag willen doen!
    Ik was immers laatst met mijn zus naar Zutphen, haar dochtertjes hebben ook allebei een scrappakketje gekregen. Deze pakketjes waren zo leuk dat mijn zus hoopt dat ze er niks mee doen:-) Drie keer raden bij wie ze dan terecht komen, bij moeders natuurlijk!!
    Je hebt je gobelin stofje er nog niet op de foto?!?

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maria, ja, dat is waar ook! Ik was zo bezig met dat nieuwe toestelletje, hoever ik kon inzoemen en dergelijke, zodat dat ijsblauwe streepje ook goed te zien was. Ik zal morgen een foto van het gobelin maken. Uiteindelijk komt het streepjesstofje van Tilda niet bij het gobelin omdat daar een gelige ondertoon in zit. Dat streepje zou onder een rokje van petrolkleurige stof komen en ik dacht dat dat heel mooi was. Maar toen ik bezig was en het bij elkaar hield was het niet mooi. Het was 't net niet. Maar ik heb bij dat streepje een hele mooie ijsblauwe flannel gevonden met in precies dezelfde tint ijsblauw tricot. Dus het komt helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Collie,

    Ik heb ook voor jou een leuk berichtje in mijn blog!

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Ik heb wat leuks voor jou op mijn blog staan.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Ik heb iets leuks voor je op mijn blog staan!

    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nog wat leuks voor je, te lezen op m'n blog.

    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, die roosjes! Een cadeautje vind je in mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Collie,
    je bent er weer zie ik .........leuke vakantie gehad ?
    Ik ben zelf al weer twee weken aan het werk en ook dat is weer gezellig met m'n collega's. Het vroege opstaan is nog niet zo leuk omdat de meiden nog vakantie hebben en lekker uitslapen maar ook dat is met anderhalf week al weer voorbij , wat gaat het toch snel allemaal he !!
    fijne zondag nog en tot de volgende keer
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,

    Kijk eens op mijn blog, daar is een verrassing voor je!

    Groetjes Hannie

    http://hanniemars.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Doe 't even zo, ik je een award gegeven, zie m'n blog

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk hé die kleine presentjes bij een bestelling!
    Ik ben erg benieuwd wat je met het Tilda stofje gaat maken....

    Liefs,
    Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk pakje!! Mooie stof zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (1) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (2) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)