zondag 27 september 2009

Achter de schermen.....


De eerste foto bij de brug, ik zag dat de zon haar ..... van de jurk helemaal wit flitste, dus foto's niet in de volle zon nemen....

Het jurkje voor de cover van het patroon voor Farbenmix heb ik afgelopen week afgekregen. En ja, nu de foto's voor die cover maken. Ik zou het eerder deze week doen, maar Bridget wilde met het mooie weer graag met haar vriendjes van school buiten spelen. En ik dacht steeds, ach dan doen we het toch aan het eind van de middag, maar ja, ze was dan toch ook wel moe na al dat buiten spelen. En één keer kon ik haar beter eerst ondersteboven houden om al het zand uit haar haren te schudden.....!  Dan maar lekker op zaterdag, het zou mooi weer worden en dat was wel lekker relaxt ook. Manlief ging ook even mee kijken en nam ook foto's.

Even een plekje zoeken, dat licht genoeg was, maar niet te licht...........


Ideaal zo'n digitaal camera, geen getuur door een klein gaatje, gewoon ontspannen naar het beeldschermpje kijken!


Het was even lastig om de jurk te bedekken, maar met een uitroepteken en vraagteken lukte het. Het sterretje is er voor de leut, hahaha, ik leer steeds meer foefjes kennen...........


Ik was een detail aan het fotograferen van de jurk en Bridget blijft perfekt geduldig staan en doet wat ik vraag, maar ik heb ook gekke foto's genomen hoor, want dat moest ze af en toe tussendoor ook even kwijt. Ik zal die foto's, "zodra het mag" laten zien!


Ik kijk wel heel erg serieus, maar ik sta er wel mooi op vind ik, geen driedubbele onderkinnen en zo, hahaha.

Bij het uitzoeken van de foto's zijn er een heleboel goed scherp en met hoofd en voeten. Er zijn er een hele zwik dat ze buiten beeld danst of haar schoenneuzen bestudeerd, gekke bekken trekt, of haar rok beweegt zoveel, dat de hele boel gewoon wazig is, hahaha, want Bridget beweegt gewoon heen en weer en ik volg haar. Anders krijg je van die statische foto's met handen in de zij en stokstijf langs haar lijfje, en dat is niet leuk voor haar om te doen en voor mij niet om te fotograferen. Het duurt misschien wel langer, maar dan heb ik wel een Bridget of de foto die echt Bridget is!!!

8 opmerkingen:

  1. Je maakt me wel heel nieuwsgierig nu ;-)

    Fijne dag,
    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk!!
    Leuke fotoserie zo met de afgedekte nog geheime delen :) Ik ben heel heel heeeeeeeel benieuwd!!
    Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig zeg.......en leuk je eens nu "live" te zien......
    Je staat er prachtig op hoor....
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. AAAAARRRRRGGGGGHHHHH
    Je weet de spanning er zo wel goed in te houden hahaha
    Ik ben benieuwd hoe de gehele fotoreportage eruit ziet, lijkt me een vrolijke boel zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je maakt ons wel nieuwsgierig hoor!

    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om zo bezig te zijn maar je maakt het wel spannend hoor!!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh nu word ik helemaal reuze benieuwd..
    Kleding mooi op de foto zetten is nog een hele klus hé. Maar wel een leuke!
    en jij staat er ook prachtig op hoor.
    groetjes kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg. Ik was de laatste tijd niet echt bij met het lezen van de blogs die ik normaal gesproken volg. Ik hoorde dat je ging ontwerpen voor FM. Geweldig zeg. Nog van harte gefeliciteerd daarmee. Het is toch een hele eer als je doorvoor gevraagd wordt. Ik ben heel erg benieuwd naar het patroon dat door jou ontworpen is. Ik wacht in spanning af.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

Aanpassingen (1) ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Broek-op-maat (1) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (27) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) Imani (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (135) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (3) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) Me-time (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) Mode tijdschriften (1) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (9) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (13) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffen (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (12) wikkelvest (1) Willemientje (8) wol (1) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)