dinsdag 10 november 2009

Allemaal kleurtjes!


Allemaal kleurtjes!

Het blog van Irma "Allemaal kleurtjes" heeft een give away. De opdracht is maak een collage in de sfeer van "Allemaal kleurtjes". Nu heb ik in huis niet zo veel kleur, maar des te meer met de materialen en de omgeving van mijn werkplek. Dus ik heb een stapel buitenlandse- en ruitjeslapjes opgetrommeld. Een hele zwik roosjes en  kralen in schattige kleurtjes uitgekozen. Mijn franse "rommelbakjes" met lief gekleurde bloemetjes en tafereeltje, die ik werkelijk elke dag veel gebruik. Het wit-roze geruite papier waar ik mijn applicaties in verpakt binnen heb gekregen, zo leuk om dat zo te ontvangen! Mijn giga-theekop met lieve kleurtjes en natuurlijk mijn schattige poezenklok. Die zorgt er namelijk voor dat ik op tijd op 't schoolplein sta.

Irma, dit is mijn collage, ik hoop dat het een beetje in de kleurtjessfeer is van jou blog!

8 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje om te bewaren, stuk voor stuk alle foto's die erop staan ZWIJMEL ZWIJMEL :-))
    Ik denk dat als dit mijn werkplek was ik er met die onwijs gave theekop niet meer uit die kamer zou komen, wat zijn er toch veel gave stofjes, met zulke materialen moet je hoofd toch tollen van wat je er allemaal mee kan doen, ik ben zo do; op ruitjes en bloemetjes en streepjes, dus een collage naar mijn hart.
    heel leuk dat je meedoet en dank je wel voor de prachtige collage.

    groetjes Irma
    oh ja je klok ook zo leuk en dan zorgt hij ook nog eens dat je je kleine meid niet vergeet op te halen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er gezellig uit! Die grote theekop, mmm! En die poezenklok ... die vind ik helemaal super geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig......heerlijk zoveel kleur op deze grijze dagen....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Dat maakt deze dag weer een gezellige kleurige dag zo!!

    Kon natuurlijk niet wachten om ook een collage te maken, want zoiets kleurrijks doet een mens goed!!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kopje.. en die rommelbakjes.. zooooo mooi! Goeie items gekozen voor 'n collage!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Collie,Wat een prachtige collage.
    Leuk he om wat bij elkaar te zoeken en er van te genieten..
    Leuk stukje ook over je kids op mijn blog. Ze blijven je verbazen ;-)met hun acties. Soms wat minder maar meestal gewoon heel lief!
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat rot voor Kirsten :(. Heel veel beterschap voor je meisje!

    Groetjes,
    Zita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi,

    Via de blog van Irma kom ik even bij jou op visite. Voor het eerst. Ik vind je collage prachtig geslaagd en ga nu snel je andere/eerdere berichten lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (14) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (3) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (3) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (27) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)