zondag 22 november 2009

Een mini broekpak voor de feestdagen!


Ik heb deze keer voor de verandering korte broekjes en giletjes gemaakt voor de webwinkel. Was wel even wennen hoor, stevige velvet-stof, geen roesels, kantjes, lintjes, rimpelen, en kilometers zoom!!! Gewoon afkicken geblazen, hahaha! Volgens Bridget zit het heel lekker, niet onbelangrijk... en vind ze het ook wel stoer! Kirsten wil het setje ook, dus ik zal het denk dat ik binnenkort nog een keer maken, maar dan in een grote meiden maat! Het blousje hoort er niet bij, dat heb ik gewoon ook de kledingkast van Bridget getrokken!


Als voorbeeld heb ik ook het setje met een shirtje op de kiek gezet. Het kan natuurlijk ook gewoon met een legging en een longsleeve gedragen worden naar school! Bridget zag het wel zitten met paars....


De achterkant vind ik ook heel erg leuk, zo lijkt het net een topje over een shirtje heen. Ik ben iedergeval blij met deze setjes. Ik ben vandaag wel weer bezig geweest jurkjes te knippen... gisteren plopte er weer een paar ideetjes naar boven en ik kon het niet laten om gelijk stofjes te zoeken en aan de gang te gaan.... Dus morgen ga ik lekker achter mijn machientje zitten en lekker fröbelen!!

24 opmerkingen:

  1. Wat een chique kerst outfit zeg, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige set ! Heel feestelijk en ook na de feestdagen goed te dragen :)

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig setje en wat mooi de gilet over de blouse, zwart is heel mooi bij paars, bridget weet wat mooi is.

    Lieve groet en een heel fijn weekend Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor en wat kan jouw dochter goed poseren.
    Mooie voor de feestdagen. Ik hoop dat het een succes wordt.

    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooi setje! Toen ik een jaar of 16 was had ik ook zo'n setje met kerst. Maar dan met een krijtstreepje. Leuk!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit! Weer eens wat anders inderdaad! Heel leuk!

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och wat een plaatje weer......
    Dat blousje maakt het net helemaal af, zo zoet.
    Vooral de achterkant is top.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. stoer en toch feestelijk!
    wat mij betreft weer een schot in de roos.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor, een stoer setje geworden.
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi en inderdaad op verschillende manieren te combineren met andere kledingstukken. Ben benieuwd wat voor moois er uit je ideetjes ontstaat.

    Groetjes en fijne dag!
    Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook weer zo mooi! Mooie blouses eronder ook! Super gemaakt weer en het staat geweldig!

    groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een prachtige set!!
    Het ziet er weer super uit

    Gr Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, heb je daar een patroon van uit een boekje? Dan hoor ik het graag...
    Groetjes,
    Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig setje. Stoer maar toch lief en feestelijk en idd na de feestdagen ook nog door te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje zeg wat prachtig,ook t model staat er als n prinsesje bij!!Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zeg, ik had er zelf niet op gekomen,en de blouse maak het plaatje wel compleet!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is wer mooi geworden ( maar ja we zijn niks anders van je gewent he! lol) Het lijkt me een heerlijk zittend setje, tikje stoer, maar met lieve schoentjes word het pakje juist weer schattig. en voor na de kersdagen gewoon een andere kleur mallot of panty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig zeg, ik vind het heel mooi geworden!
    Is dit een eigen patroon van je of is dit een patroon waar je op aan het wachten was?
    In ieder geval is ze klaar voor de feestdagen.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend! Ik heb laatst ook zo'n gilet gemaakt en dat is een succes hier dus ik twijfel er zeker niet aan dat hij bij jouw ook veel gedragen gaat worden!

    Groetjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat mooi allemaal wat je maakt! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anneke en Monique, het is een eigen bedenksel. Het patroon waar ik op zat te wachten, was een heel vrolijk tuniekjurkje. Die heb intussen binnen gekregen. Ik heb vandaag ook een patroon van FM binnengekregen, de Roberta broek. Bridget had hem bij Pigje gezien en ze vond hem zo mooi, dat ik hem dit weekend even heb besteld. Vandaag kwam het met de post. Ik weet alleen nog niet van welk stofje ik het ga maken...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaaf dit setje.
    Stoer en toch heel net.GEWELDIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (13) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (74) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) museum (1) muts (4) naaien (3) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (2) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (2) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (27) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)