dinsdag 17 november 2009

Kreativ Blogger- award


Wat leuk zo'n award! Ik heb hem van A colourful life gekregen: en Pigje, Droomjurken, Muntstraatje en Loesje!

EN

Er zijn wat regeltjes om deze award door te geven:

1. Plaats de award en het berichtje op je blog
2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
3. Vertel ons 7 dingen over jezelf, die wij niet van je weten
4. Kies 7 andere bloggers, die volgens jou deze award ook verdienen
5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven!

Eh ja 7 dingen die jullie niet van mij wisten....., hm ja.....(stilte......) kraak kraak kraak....

1. Ik kan hoeden maken op de ouderwetse manier!.
2. Ik ben dol op hoge hakken.
3. Ik draag zelf het liefst rokjes en jurkjes.
4. Ik hou van licht en zon.
5. Ik ben slechthorend.
6. Er is een geordende chaos om mij heen als ik aan het werk ben, maar kan ik alles wel vinden.
7. Ik werd in mijn directie secretaressetijd ook wel eens ingezet als assistent maatvoerder omdat ik met één klap meetspijkers in de bekisting/baken- en hoekbaken en dergelijke kan meppen met een hamer!

Goh, ik ben er al, als ik eenmaal op dreef ben kom ik altijd wel op dingen die niet veel mensen weten..... hahaha.

Ik geef de Kreativ Blogger-award door aan: (ik zet er ook even in het kort bij waarom, want we zijn nu toch al uitgebreidt bezig, dan kan dat ook nog wel, hahahaha)

http://www.allemaalkleurtjes.blogspot.com/ zij zet heel blogland aan het struinen door het huis om een "allemaal kleurtjes"-collage te maken, ontzettend leuk trouwens!!

http://www.vermiljoen.blogspot.com/ laat zoveel diverse dingen op haar blog zien en is nu bezig een gezellig samenzijn met blogsters uit Nederland en België op touw te zetten!

http://www.natievang.blogspot.com/ heeft 4 maanden geleden een naaimachine gekocht en van mij een naaiopbergbox met inhoud gekregen en is gewoon aan het naaien geslagen en het lukt geweldig. Mijn Farbenmix patroon Willemientje heeft zij ook proefgenaaid (haar 3e of 4e jurk!!!) en die is super gelukt. Bij FM is de jurk te zien, de onderste collagefoto een grijs/lila jurkje met lila satijnen onderjurk!

http://www.droomjurken.blogspot.com/ maakt zulke mooie jurkjes en rokjes of het nou een K3 jurkje is, zwierrokjes, romantisch Jottum-achtig of een Kimonojurkje, prachtig allemaal!

http://www.pigje.blogspot.com/ je maakt zulke vrolijk broeken, rokjes, shirtjes, tuniekjes en jurkjes met van die vrolijke borduurtjes dat het gewoon van het scherm afspat!

http://www.andreaschakel.blogspot.com/ heeft een prachtig blog en maakt zoveel moois voor haar kinders, haar 2 zoontjes en vooral van die prachtige jurkjes voor haar dochtertje.

http://www.bonjade.blogspot.com/ heeft altijd zulke mooie foto's op haar blog en maakt van die prachtige kaartjes en de prachtigste stillevens voor in huis.

Zo volgens mij heb ik alle vragen nu beantwoord, dan ga ik nu even naar mijn eten toe, en dan ga ik straks even checken of ik nog stomme tikfouten er in heb zitten, want ik heb de hele tijd achter elkaar, met gezang van 3 meiden op de achtergrond van de Wii, zitten tikken en dat is niet bevordelijk voor mijn spelling!!! Klonk af en toe zéér vals! Oeioeioei mijn arme oortjes en de buren!!!

Hallo, daar ben ik weer. Gegeten en 2 kinders doorgezaagd over Biologie en Topografie en naar bed gebracht en daarna ben ik neergeplofd op de bank met mijn breiwerkje. Het vordert gestaag!!!

Ik open mijn blog en zie dat ik nog 3 keer deze prachtige award heb gekregen! Bedankt Petra, Nathalie en Sandra. Ik ga even jullie link hierboven bijwerken, want die klopt niet meer! O, ja, Petra en Nathalie ik had de award ook aan jullie gegeven en mijn lijstje met 7 blogs laat ik zo, want ik vind het prachtige creatieve blogs!

7 opmerkingen:

  1. Hoi hoi.

    Nou ja zeg wat een eer...... Dit is een prachtige award. En je tekst over mijn blog.....
    Ik bloos helemaal. Heel erg bedankt, wat lief.
    Ik neem hem eervol in ontvangst.

    Momenteel weet ik niet of ik toe kom aan alle regels zo druk druk, maar ik hoop dat ik hem zo ook op mijn blog mag plaatsen.
    Wie weet kom ik er later nog op terug als de tijd daar is........
    Leuk trouwens om jou dingen die ik nog niet wist te lezen, erg grappig ik leer je steeds beter kennen.........
    Nogmaals dank en dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicole,

    Lief dat ik ook van jouw een award heb gekregen!
    Ik ga ook jouw blog even vermelden bij mijn award.

    Groetjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je awards. Ik zou er verlegen van worden als ik jou was. Blij dat ik ze niet krijg ook al is het heel lief bedoeld. Ik moet er wel bijzeggen dat je het wel verdiet zeg! Je hebt een ontzettend leuke weblog. Nog heel veel blogplezier en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heej Collie,

    Dat ik de creatieve award krijg van jouw vind ik wel een hele eer, vol verbazing bekijk ik jouw creaties en kan er vaak met mijn pet niet bij dat iemand zoiets zelf kan maken.
    Ik vind het enig om al die creaties te volgen en het plezier wat Bridget er aan beleefd is helemaal gweldig om te zien.
    Dank je wel voor je award en de waardering is absoluut wederzijds,

    veel liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi collie,
    Bedankt voor je comentaar ;-)
    ik ken dat wel hoor dat met heel veel dingen tegelijk bezig zijn. En in je hoofd ook nog eens met 10 andere die je nog eens wil doen.

    Succes met de broekjes en de truijurk en al die ander projecten.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Collie, heb je een award gegeven, kijk maar op mijn blog
    groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (14) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (3) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (3) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (27) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)