dinsdag 23 februari 2010

Beautiful Blogger Award!

Ik heb deze award gekregen van:


Dank jullie wel!!!!


Ja, dan onderdeel 4 van deze Award.......

1. ik ben 28 februari a.s. 20 jaar gestopt met roken. Van de een op andere dag gestopt met 1,5 pakje roken per dag. Ik was het zat dat de sigaret de baas was en ik automatisch zo'n stokkie opstak. Ben gewoon gestopt, zonder één gram aan te komen!

2. Nou die grammen die me toen niet aanvlogen, blijven nu zonder moeite aan mijn kont hangen en ik ben inmiddels maar in dieethouding gesprongen, want het werd ècht te gortig!! Ik ben nu 2,5 kg afgevallen... op naar de volgende!

3. Ik les heb gehad in olieverf schilderen, samen met mijn vader. Ik vind het jammer dat ik er momenteel geen tijd voor heb.

4. Ik ben dol op rozen, vooral van die mooie tere ivoortinten, zachtroze, maar ook de diepfluweelrode!

5. Ik al een jaar kussenhoesjes heb geknipt voor mijn eetkamerstoelen, en dat ze er nog steeds in dezelfde stand liggen als toen..... in een tas......

6. Ik op alles wat je met je handen kan doen NOOIT zeg "Kan ik niet" mits het niet om electra en gasleidingen gaat...!

7. Ik mijn huis dolgraag wat leger wil hebben. Eigenlijk moet alles eruit en opnieuw erin, maar dan wel eerst goedgekeurd door de ballotagecommissie!!!! Hahaha!

Hmmm, en dan het moeilijkste onderdeel nomineer 7 andere bloggers.......!!!!!

http://www.astoryoftwoisters.blogspot.com/ maakt ontzettend veel mooie dingen, ook voor goede doelen, maar kan ook héérlijke verhalen vertellen!
http://www.astrids-atelier-creaties.blogspot.com/ zie ik mooie meisjeskleding en wat poppenkleding betreft is het watertanden geblazen!
http://www.bonjade.com/ heeft niet alleen het talent voor fotograferen en het etaleren van mooie spulletjes en sferen maar ook mooie gedichtjes!
http://www.esrosasnaaikamer.blogspot.com/ maakt zoveel mooie dingen voor haar kids, haarzelf en voor in huis!
http://www.frunnik.blogspot.com/ maakt mooie meisjeskleding en de laatste paar dagen zie ik allerlei nieuwe patronen en stoffen die niet uit Nederland komen!!
http://www.olliebollies.blogspot.com/ heeft zoveel leuke nieuwe spulletjes in haar webwinkel en laat dat samen haar prachtige ideetjes voor in huis of als cadeautje met prachtige foto's heerlijk zien!! Ik krijg gelijk zin om mijn huis te gaan herinrichten!!
http://www.stipje.blogspot.com/ heeft lekker de draad van het bloggen weer opgepakt en heeft weer een superzomers schoentje laten zien!!

Ik heb jullie op alfabetische volgorde neergeploft, want ik vind ze allemaal geweldig om te lezen en te bekijken. Ik krijg bij mijn bakkie leut 's ochtends gelijk een boest inspiratie op welk vlak dan ook!!!

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award, en ik vind dat je hem dik verdiend...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je award, dik verdiend want je hebt een superblog en je maakt prachtige dingen!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow ik ben net een paar dagen weer aan het bloggen en val meteen met me neus in de boter.
    super lief van je .
    ik ben er heel erg blij mee.
    en wat zie ik nu een eigen patroon bij Farbenmix
    je bent echt heel goed bezig .
    ik vind het zo knap wat je allemaal maakt maar vooral dat je het zo aan je kindjes mee geeft.
    ik vind het geweldig om te zien hoe de kindjes bezig zijn en wat maken ze een mooie dingen net als moeders.
    en wat heb de foto's in een mooie achtergrond gezet of Collage is het eigenlijk prachtig.
    lieve Collie heel erg bedankt en een hele fijne week.
    liefs Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meis van harte gefeliciteerd met deze Award..!
    Het kan ook niet anders als dat je deze award krijgt...je blog is ...BEELDSCHOON!
    En vooral de liefde voor je kindjes is iedere keer weer een feest om te lezen en naar te kijken..
    Op naar de volgende Award!

    Toedelsssssssssssssssss
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Collie- collie wat een lieve woorden van je en wat lief dat je me een award geeft.
    Heel erg aardig ik neem hem graag van je aan. Nu heb ik pas (maar ja, je kunt ook niet alles bijhouden) net zo'n 1 ontvangen dus mocht je mijn 7 punten willen lezen........
    Maar ik ben erg blij met deze onderscheiding dus dikke knuf en heel erg bedankt.
    En jij natuurlijk ook van harte met de jouwe.
    Dik verdiend hoor, voor al je creativiteit.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je award en heel hartelijk dank voor het doorgeven en het mooie compliment (bloos).

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (13) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (3) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) museum (1) muts (4) naaien (3) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (2) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (2) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (27) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)