dinsdag 20 april 2010

Mijn nieuwe patroon voor Farbenmix begint met een letter...........

En ze heet................................. het begint met een E!

En komt 21 mei a.s. in de verkoop!!

Twee weken eerder kan er natuurlijk op de site van Farbenmix al gekeken worden.









En dit zijn de stofjes die ik heb gebruikt........

Ik ben héél nieuwsgierig hoe jullie hem vinden!! Ik denk wel héél leuk.... Bridget is er in ieder geval dol op. En mijn nichtje is er ook helemaal wèg van!

En verder mág ik hélemaal niks zeggen............................ lastig, hoor!

Er moet nog één mailtje naar Farbenmix met de laatste foto's................ en dan is dit project helemaal af!



JIPPIE!

Vorig jaar maart wilde Farbenmix dit patroon hebben, maar voor de zomer-uitgave was het te kort dag! 

Dus het was wachten op de volgende zomer, en wat duurde het dit jaar lang eer al die sneeuw eens verdween!!!

En nu is het bijna zover, een jaar later.............. en da's lang wachten, hoor!!



20 opmerkingen:

  1. Ik ben in ieder geval heeeel erg benieuwd ik vind je jurken namelijk zo mooi maar aan de Willemientje durf ik nog niet te beginnen.
    Ik vind je roze stippeltjes jurk met de strik heel erg mooi die zou ik graag als patroon zien bij farbenmix!

    groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooo, wat laat je ons toch weer in spanning ;-) Gelukkig duurt het wachten niet al te lang meer. Ben heel erg benieuwd!

    Groetjes en fijne dag!
    Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dan moet ik Willemientje maar snel gaan knippen en gaan maken (en de rest afmaken) dan ben ik er de 21e ook helemaal klaar voor :) Ben benieuwd of het net zo'n 'reusachtig' exemplaar is als je vorige, die viel hier bij de dame in elk geval zeer in de smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend zie er weer geweldige stoffen bij!!!! Ik hou je site in de gaten voor de ontknoping...
    Groetjes en fijne dag,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend zeg! Ik ben reuze benieuwd wat je nu weer voor moois ontworpen hebt!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha je maakt ons wel erg nieuwsgierig...hmmm E..
    Emma
    Evelientje
    Esther
    Eleonor
    Elzelientje
    .....

    Vind alle stofjes al leuk, maar de blauwe combinaties heel erg leuk, maar weet natuurlijk niet of je die bij elkaar hebt genomen, miscchien wel een bonte mix!

    Lieve groet, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. E..............wat spannend weer!!!
    Pffffff het duurt nog zo lang. De Willemientje ligt hier ook nog steeds, weet nog niet zo goed in welke stof ik de schaar moet zetten hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. volgens mij moet ik even in je archieven duiken om te ontdekken wat Farbenmix precies is....je stofjes vindt ik alvast schattig;)....

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhhh wat spannend wat maak je ons nieuwsgierig ik weet wel dat jij TERECHT heeeeeel trots bent, gaaf hoor zoveel mooie creaties die zo gewaardeert worden ik vind het enig en ben heeeel erg benieuwd, lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh.. erg spannend en leuk weer! Ik kan wel wat namen bedenken met een E die bij Willemientje passen... dus ook daar ben ik erg benieuwd naar!
    Succes met de laatste afrondingen en we kijken er naar uit, groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je maakt ons nu wel heeeeeeeel nieuwsgierig, ik kan me voorstellen dat je nu het zo dichtbij komt het moeilijk vind om niets te laten zien. Je geduld is echt zwaar op de proef gesteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eline???
    Kan me voorstelllen dat een jaar erg lang is.
    wij vinden het al spannend als we een paar weken moeten wachten;-)
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ben erg benieuwd wat het gaat worden......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben heel benieuwd. De stofjes zijn in ieder geval hartstikke leuk.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel spannend. Ben erg benieuwd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou we houden het in de gaten, ben héél benieuwd wat het gaat worden, de stofjes zien er in ieder geval leuk uit.
    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben heel benieuwd..naar het nieuwe patroon...Elisabeth oid?We tellen de dagen af!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. spannend zeg!!! kun je niet alvast een tipje van de sluier oplichten ;-)
    wat mij direct te binnen schoot was:
    esmeralda....

    groetjes nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik zou wel graag willen weten is het een jurk... een jasje.... of toch een rok? Ik hoop vurig op een jurk een zoals de Pink of de Jara ;) daar ben ik namelijk dol op! een met zon super strik op de rug of mooi in ruiten.... ik ken nie wachten hoor het duurt zelfs mij te lang en kan me amper voorstellen hoe jij je moet voelen... spannend ik ga trouwens voor de naam Elodie !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, ik hoop zó dat dit het patroon is waar we vorig jaar al over mailden....moest er toevallig deze week bij het opruimen van mijn mailbox nog aan denken toen ik je mailtje weer tegenkwam.
    Ik ben heel erg benieuwd! En inderdaad eerst maar heel snel de Willemientje maken...

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

Aanpassingen (1) ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Broek-op-maat (1) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (27) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) Imani (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (135) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (3) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) Me-time (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) Mode tijdschriften (1) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (9) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (13) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffen (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (12) wikkelvest (1) Willemientje (8) wol (1) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)