donderdag 22 april 2010

Sunshine Award


Ik heb deze Sunshine Award gekregen van Nel van het blog Klavertje Kleding. Zij maakt ontzettend veel mooie kleding voor de kinders. Van stoere sets jongenskleding tot prachtige setjes meisjeskleding!! Helemaal gestyled met spijkersjasjes en al!! Dank je wel Nel!!

Ik moet even terugkijken wat de regels ook al weer zijn. Ik ben even niet helemaal wakker. Ik heb daarnet mijn schoenzolen versleten met het zoeken en kopen van schoenen voor de dames!! En de oudste (volgende week 12 jaar) heeft natuurlijk wel een bepaalde "look" in haar hoofd!! En dan moest de dame ook nog een zomerjas...................... zucht.............. zucht............... kreun................ steun................ maar in de laatste winkel, ècht waar!! hebben we een mooi zwart wit ruitjesjasje gevonden met een ceintuurtje en groei in de mouwen e.d. Pffffffffew.......! 

En ook ik heb een sportief jasje gekocht, Rem zag ineens in zijn rechterooghoek een mooie ceriserozerood jasje. En aangezien al mijn jassen ook te groot zijn geworden .............. moest ik hem even van hem passen. De verkoopster vroeg naar mijn maat, maar van jassen weet ik dat nooit zo goed. Ik deed mijn te grote jas uit en zij pakt er een uit het rek...... maat M (!) Die maat heb ik héél lang niet gehad als buitenjas. En hij zit perfect. Blijft nergens hangen op de heupen, ook niet krap bij de schouders of bovenarmen. Lekker met stoere rits, klittenband bij de mouwen, ook waterbestendig (het is een zeiljas, geloof ik). Capuchon kan in de kraag gestopt worden............ en nog een leuke vrolijke voorjaarsjaal!!........ ikke is helemaal happy!! Maar waar waren we ook al weer...... Even op het blog van Nel kijken naar de regels............

1. Je moet het logo van de award in je blog/artikel neerzetten.


2. Link ook nog even terug naar de persoon van wie je de award hebt ontvangen.
3. Geef de award aan zo veel bloggers door als je wilt.
4. Link de genomineerde bloggers in je post.
5. Laat de blogger weten dat ze genomineerd zijn door een comment op hun blog achter te laten.


Marlies van Marlieske maakt 't, zij maakt ontzettend mooie kleding en stopt niet voor het helemaal perfect naar haar zin is! En dat kan je dan ook wel zien!!!!

Freekje van Freekje-thuis, zij heeft mij met haar kussens op het gras in het zonnetje gemotiveerd om zondag lekker kussenhoezen te gaan naaien!! En het lukt lekker!!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award hoor. o, dan ben je goed geslaagd met winkelen.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award...enne ik moest wel even lachen...wat een feest van herkenning hoe jij "praat"..doe ikzelf ook zooo vaak, al pratende zooooo erg afdwalen dat ik aan het eind niet meer weet wat ik eigenlijk wilde vertellen....te erg, probeer er nu wat meer op te letten, maar ja, het past ook wel gewoon bij ons creatievelingen, denk ik, wat jij?

    Enne leuke jassen, denk ik zo, lekker een maatje M, ik ben inmiddels ook 4 kilo kwijt nog 3 ofzo en dan ben ik weer tevreden, voel het nu al aan mijn broeken...

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,
    gefeliciteerd met je award! En leuk om te lezen dat je helemaal zin hebt om zelf kussenhoesjes te gaan naaien. Ik heb er zelf vrij veel moeite mee om te naaien, ik kan het wel, alleen het gaat me niet moeiteloos af. Ik moet er ontzettend bij nadenken en de machine is voor mij een noodzakelijk kwaad ;)
    Ik heb echt bewondering voor je dat je zulke mooie kleding naait en ze vervolgens ook nog eens zelf ontwerpt! Dus een kussenhoesje is voor jou echt een peuleschil!

    Bedankt dat je de award doorgeeft aan mij, leuk ook dat ik op die manier ook weer meer lezers krijg. Is toch een andere genre bloggers hé...
    Ik ben er blij mee, maar ga h'm niet doorgeven als je het niet erg vind...
    Op mijn blog staat een foto met het verzoek 'liever geen awards meer'
    niet dat ik ze niet graag krijg of doorgeef, maar ik vind het altijd zo moeilijk om te kiezen en eigenlijk verdienen een heleboel bloggers zo'n waardering. Begrijp je?

    Ik wil je nog wel extra bedanken voor je leuke reacties vaak op mijn schrijven... sommige bloggers proberen overal te reageren met weinig échte woorden, ook leuk, maar een welgemeende reactie maakt mij meer blij. Dankje wel daarvoor, helemaal omdat ik op dit moment zo weinig reageer bij anderen verwacht je het ook niet meer terug ofzo.
    Nou dit was een heel verhaal, het is al laat, ik duik in bed, morgen staat mijn kleine manneke al vroeg in zijn bedje op mij te wachten ;)
    Groetjes Freekje

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

Aanpassingen (1) ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Broek-op-maat (1) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (27) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) Imani (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (135) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (3) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) Me-time (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) Mode tijdschriften (1) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (9) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (13) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffen (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (12) wikkelvest (1) Willemientje (8) wol (1) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)