woensdag 19 mei 2010

Er loopt een streepje voor mijn werkkamer!!


Dit is het uitzicht vanuit mijn kamer naar de zithoek in de tuin. En dat kan nu ook als het zonnetje schijnt!! Voorheen als de zon fel en vooral heet aan het schijnen was, en dan bedoel ik met de bijbehorende tropische temperaturen, dan brandde ik mijn werkkamer uit!! Echt waar. En dan moeten de rolgordijnen naar beneden, grrrr en dan hoop ik dat de mobiele airco nut heeft met z'n slang naar buiten (niet dus!!). En het ergste, de lampen moeten aan...... en dat vind ik vreselijk zo opgesloten en donker te zitten......... dus............


Dit is vanaf nu verleden tijd, ik heb nu, zie foto hieronder........ een..........



........... zonnescherm!!! Een vrolijk streepje is er te zien vanuit mijn ramen èn ik zie nog een stukje tuin (lees: ruimte)!! En ik vind dat heerlijk! Ik heb helder licht, het ziet er vrolijk uit, van binnenuit en van buiten. De temperatuur blijft lekker èn er hoeven géén lampen aan!!! Het zonnescherm gaat elektrisch!! En als het zonnescherm ingeklapt is, zie je er niets meer van, want de bak, waar hij in zit, is exact dezelfde kleur als het houtwerk!! 

11 opmerkingen:

  1. nou dát heb je even goed geregeld!!!! dat ziet er altijd nog eens extra zomers uit!!! En je kunt nog lekker van je af kijken he, win-win!!!!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n zonnig scherm........geeft je direct een vrolijk zomers gevoel.......
    Gewoon omlaag laten, voor het zomerse idee......
    Heerlijk......
    De mooie dagen komen er aan.
    Wat een leuk zitje bij je...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk Collie , dat zit wel even wat prettiger dus. Ik vind het ook zo'n vrolijk ding met die gele kleur , vanaf nu altijd zonnig bij jou in de werkkamer .

    Leuk dat je dochter haar diploma heeft gehaald en wat sta jijzelf geweldig mooi op de foto , je ziet er goed uit en wat een prachtige bos haar heb je !

    Nou , ik wens je fijne dagen , geniet van de zon en tot de volgende keer
    lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n zonnescherm. In ons vorige huis hadden wij blauwe screens. Ik voelde me ook altijd opgesloten met die dingen naar beneden. Ik hoop voor dit huis ooit nog eens markiezen te kunnen kopen.
    Geniet van je lichte kamer en het leuke uitzicht van je gezellige zithoek!
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk, dat je nu nog meer kunt genieten van je werkruimte. Dat maakt het werken nog leuker!!!

    Groetjes,
    Shaula

    p.s. leuk dat je mijn andere blog ook volgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahh dat ziet er goed uit zeg zo....lekker fris kleurtje en hartstikke fijn dat je nu niet meer weg zweet in je werkkamer als 't warm is!
    Goed geregeld! Echt leuk voor je....en heerlijk hoe enthousiast je alles weer verteld :)
    Zo blij word ik daarvan!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O ja heerlijk zo, veel beter dan opgesloten te zitten...mooie kleurtje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw mooi geworden en ik zag net dat ik de naam van je nieuwe patroon bij Farbenmix goed geraden heb :) Vind het een super jurkje nu nog wachten tot ik het kan bestellen of zat er een prijs gekoppelt aan het raden van de naam haha.

    Maar zonder gekkigheid ik vind het een kei leuk jurkje en ga het zeker nog maken voor deze zomer!

    Groetjes en geniet van de zon vandaag!
    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha wat mooi en nog bedankt voor je berichtje;)
    Super heerlijk lijkt me dat, een eigen werkplek geniet ervan! Groetjes Anouska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat geel geeft ook zo'n lekker zonnig tintje aan je kamer!

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt echt een mooie werkruimte!
    En je patroon is weer prachtig!!!
    Nynke zal hem vast volgend jaar wel krijgen, want ze zit nog steeds rond de 74/80

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

Aanpassingen (1) ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Broek-op-maat (1) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (27) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) Imani (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (135) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (3) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) Me-time (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) Mode tijdschriften (1) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (9) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (13) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffen (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (12) wikkelvest (1) Willemientje (8) wol (1) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)