dinsdag 18 mei 2010

Ik heb vandaag genoten!!

Deze foto vind ik toch wel zo mooi, dat hij nu ook de foto van mij tussen de kledingrekken vervangt in mijn webwinkel.

Vandaag had ik dit nieuwe pak aan! Ik heb van Ramon de marine jersey sjaal en het ivoorkleurige zijde topje gehad, van Bridget de lange broek, ook in marine en het blazertje met Delftsblauw-marine-ivoor print heb ik van Kirsten gekregen. De 11 centimeter gigahoge ivoorkleurige hakken heb ik van Rem gekregen. Ze zijn megahoog, maar zitten ècht lekker, de voorkant van het schoentje is verdikt, waardoor je absoluut geen hete voetzolen kan krijgen!! Hahaha.


Ik heb dit weekend een verhuisdoos vol antieke snuisterijen en glasservies uitgepakt. Wat is dat toch heerlijk om dat allemaal weer terug te zien. Ik kwam ook de antieke zakdoekjes van mijn oma tegen. Helemaal stofvrij verpakt, zó mooi gemaakt, zo teer en fijn, daar mochten vandaag de bonbons voor de gasten wel op liggen!!


Héél erg klein in de verte zie je de etagère staan, die ik vandaag van mijn schoonmoeder heb gekregen. Nu nog gevuld met antieke zilveren portemonneetjes en zakdoekjes van mijn oma. Ook mijn bruidsboeket en de corsage van Rem liggen erbij.


Dit is een betere foto van de etagère, die hier gevuld is met petit-fours in diverse smaakjes. Mjammie!!


Dit apparaat, een BeBook, is Rem aan het opsparen.

Rem is vandaag ook een beetje jarig, want we vieren het altijd tegelijkertijd, omdat hij een weekje later, de 25e, jarig is. Mijn zwager zit met zijn verjaardag tussen onze verjaardagen in en een tante van Rem was vorige week jarig. Dus je begrijpt dat onze verjaardagen samen vieren in de familie wel welkom is!! Hahaha!

Ik heb van Leon en Nathalie (die ook in het koude zuiden van Frankrijk in een tent zaten) een theepot, suikerpot en roomkannetje, twee koffiemokken en twee theemokken gekregen van Riverdeel. Wit met antracietgrijs. Ik zal er binnenkort wel een foto van nemen. Ik vind het prachtig. Van mijn ouders heb ik een prachtige bos rode rozen gekregen. Rem en ik hebben ook nog centjes gekregen.  Want ik wil graag een stoere lamp kopen en Rem een BeBook, dus.......... we zijn vandaag héél erg verwend!!

14 opmerkingen:

  1. Van harte alsnog, wat een feeesssst zoveel leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wel een dagje te laat, maar toch nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    En inderdaad, wat een mooie foto van jou! Heel flatterend!

    Groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jullie beide:
    Van Harte Gefeliciteerd!

    Wat ben je lekker verwend en wat ben je mooi slank.
    Ik ken je verder niet, maar heb je regelmatig op een foto gezien. Er staat nu beduidend "minder" Nicole op de foto dan voorheen. Hartstikke goed.
    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed om te horen!!!!
    En zo'n Beboek ik ben benieuwd hoe dat bevalt!!!!!
    Mooie foto's!!
    Ik wens je een fijne dag en nog een keer genieten he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog beide heel hartelijk gefeliciteerd!!!
    Prachtige foto's daar kun je met recht trots op zijn.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Collie

    kippevel van je lieve berichtje.
    het doet me zo goed dit te mogen lezen .
    dank je wel voor je lieve en mooie berichtje.
    ik schaam me diep dat ik niet heb gezien dat je jarig was .
    lieverd bij deze van harte nog met je verjaardag en wat leuk gedaan met je geboorte kaartje en foto's.
    en wat een prachtige foto van jou hier boven aan.
    en die mooi opgemaakte etagère daar word ik echt wel vrolijk van.
    ook wil ik je nog zeggen dat ik heb genoten van jullie vakantie verslag en prachtige foto's
    ik ben nooit een echte krabbel tante maar wil je toch even laten weten dat ik hier graag lang kom op jou mooie blog.
    lieve Collie.
    een hele fijne en mooie week.
    liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd Nicole.
    Zag dat we precies tegelijk deze mijlpaal hebben gehaald.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En idd mooie foto's. Zo te zien hebben jullie ook een heerlijke vakantie gehad. Wens je een fijne week toe.

    Groetjes Bouwiena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog van harte.......Is alles al op???
    Of ben ik nog een beetje op tijd....???
    Wat ben je heerlijk verwend en wat zie je er heerlijk jarig en tip top uit zeg......zo lief dat ze je daar mee verwend hebben....
    En wat leuk om eens een glimp van je huis te zien....je woont echt mooi.......
    Ik heb genoten wederom bij je en ik kom gauw weer langs hoor....
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beter laat dan nooit,nog gefeliciteerd!!!En het ziet er allemaal op en top uit zeg,super!!!
    En weer heerlijk thuis,in een warm huis!!Wardeer je het weer des te meer,toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag (je lief natuurlijk ook alvast ;-))Poeh, wat was ik lang niet bij je op visite geweest! En wat was er veel te zien en te bewonderen. Heerlijk!
    Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoor! Het is echt leuk om jouw berichten te lezen, daar straalt altijd zoveel warmte en gezelligheid vanaf!
    gr
    Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te zien ben je lekker verwend.
    Ik wou ook nog even zeggen dat ik je vakantie verslagen met veel plezier heb gelezen.
    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb ik weer niet goed opgelet! Van harte nog...enne...ik vind jou leuk op die foto, je lijkt me super aardig :-)

    Heel veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (2) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)