zaterdag 29 mei 2010

M'n zilveren lepeltjes zijn binnen!!


Het pakketje is zelfs mooi, een golvend etiket met een lieveheersbeestje erop geplakt..... daar hou ik van, hoor!!

Ik heb van de week gewerkt aan een serie jurkjes wit met rode stippen met wijde stroken eraan en had even een opruimbui, waar die nou vandaan komt???? En ik was in een theepauze lekker op het blog aan het hopsen..., héérlijk is dat, mijn pauze duurde dan ook een tikkie langer, maar dan kom je dus ook wat leuks tegen.....!! Ik zat lekker op het blog van Veronique "Een sneller kloppend hart" en zag dat ze een tweede blog is begonnen "In de vitrine" en daar alle spulletjes op plaatst die ze wil verkopen.... Nou, daar móet ik dan toch even op kijken, hè!!


Op de achterkant een klein tekstje! Superleuk!!

Ik zie allemaal mooie borden, schalen, botervloot, merk en alles, èn 6 zilveren lepeltjes, helemaal bewerkt, ze moesten alleen nog gepoetst worden...... na...... ik ben vandaag in een huishoudelijke bui, dus dat lukt me wel, hahaha!!


Dit zijn ze dan, hè!

Ik direct een mailtje gestuurd, ja, gelijk handelen. Even later een mailtje terug, ik weer mailen met adres en alles doorgeven. En even later weer een mailtje terug, wat haar banknummer is en de lepeltjes komen eraan!!! Nou als dat geen superdag is weet ik het niet meer!! Vandaag zijn ze binnengekomen, Ramon hoorde dat ik in de gang riep "Hé, dat moeten de zilveren lepeltjes zijn". Hij was gelijk poepnieuwsgierig en liep mee naar boven. Ik ben tegenwoordig met mijn fototoestel als de kippen erbij, dus het pakketje was nog dicht toen het toestel knipte. Knap hè, toch nog 10 tellen langer moeten wachten eer ik het pakje open kon maken.... hahaha! Maar even later, het zat goed ingepakt in keukenpapier met daaromheen bubbeltjesplastic, liggen daar de mooie lepeltjes... Ramon vindt ze ook mooi en biedt aan om ze te poetsen.... Gewèldig, hè!!


Het stofje waar de lepeltjes op liggen past goed bij het zilver, hahaha....


Dat is een net geknipt zomerjurkje voor Bridget. Wil ze graag morgen aan naar de erffair van "'t brocante sfeertje", maar ik weet niet of dat lukt hoor!! Het wordt de Elodie, maar dan zonder mouwtjes, ze wil strikken, een onderjurkje met roesels, kantjes en bandjes. Ik ga me in romantische sferen onder dompelen!!

10 opmerkingen:

  1. ohhh wat zijn ze leuk en wat een leuk idee om een blogwinkeltje te maken, veel l;iefs en een heerlijk weekend Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ZOOO wow ik vind ze helemaal geweldig, precies wat ik ook zoek!!!!
    Leuk je gaat ook naar een fair het weekend, heb je mijn nieuwe blog met tips daarover al gezien..
    Link staat in mijn zijbalk..
    Wens je heel veel plezier (met hopelijk een mooie jurk voor Bridget).
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige lepeltjes!! Heel mooi.
    Succes met het maken van de jurk. Knap als je dat nog afkrijgt!

    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie lepeltjes. Ik ga zelf ook meteen even kijken op de nieuwe blog.

    Groetjes,
    Shaula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hahhaah goede zaken gedaan!!!:).

    Wel handig als je ma handig is met "naald en draad"he...je geeft je wensjes door, gaat lekker schommelen en verwacht het kleedje morgen aan de kast!!:D

    Fijne dag!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehh leuk! Veel plezier ermee he...en wat heb je een leuk stukje geschreven!
    Fijn weekend, geniet van de fair!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hay meis,

    Deze lepeltjes zijn echt schattig!
    En het stofje voor het jurkje van Bridget is schattig...leuk hoor met roesels en strikken.
    Ik ben wel benieuwd als het jurkje klaar!

    Fijn week-end,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zijn je lepeltjes heb ze ook onlangs gekregen van iemand;]

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatjes, zo herkenbaar dat jij ook zo'n leuk oog voor mooie details hebt, daarom kom ik altijd met veel plezier even bij neuzen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai,zit inderdaad met de benen omhoog!Het was wel n superdag hoor vond het zo leuk om jullie te ontmoeten en je dochter net n kleine prinses!Ze heeft zo haar best gedaan op de kleurplaat het creatieve van haar mama?Ook zij moet maar even goed opletten op de mail deze week!Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

Aanpassingen (1) ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Broek-op-maat (1) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (27) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) Imani (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (135) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (3) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) Me-time (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) Mode tijdschriften (1) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (9) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (13) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffen (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (12) wikkelvest (1) Willemientje (8) wol (1) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)