woensdag 9 juni 2010

Flitsende 10 minuten!!


Vorige week was het natuurlijk perfect weer om foto's te maken. Maar niet overdag, dan is de zon véél te fel om zo'n wit jurkje op de kiek te krijgen. Dan zijn de stippeltjes gewoon niet meer te zien. Een grote lichtgevende witte vlek krijg je dan. Het jurkje Ula voor in mijn webwinkel moest even op de kiek gezet worden. Bridget gaat gewoon haar gang. Laat de rug van de jurk zien, kijkt naar links, draait even, dan naar rechts koekeloeren. In de loop van tijd, merk ik dat met het ronddraaien om de rok te laten zwieren, ze steeds meer in beeld blijft. Ik had een half jaar geleden nog geregeld alleen maar een voet of een stuk arm in beeld. Draaierig wordt ze nog steeds, zoals je kan zien op de foto rechts onder.....


Een soort dansje doen, werkt ook wel lekker, 't is ieder geval héél leuk om naar te kijken!!


Ze probeert nu een draai te maken en dan ploep stil te staan. Het leuke is dat de jurk dan als een open paraplu zo wijd blijft staan.


Haar armen zwiepen ook naar buiten. Haar onderbroek, wit met stipjes past perfect bij het jurkje. Elke keer als ik zeg "Oeps ik zie je onderbroek!" staat ze stil. Ze wil gelijk de foto zien en grijnst van oor tot oor...


Op een gegeven moment is ze dat gedraai zat en gaat ze bij de luie stoel staan om even uit te puffen en ik vind haar daar perfect staan met die rode geraniums als rand aan haar jurkje. Dit is denk ik DE foto voor op de webwinkel.... Ineens heb je de goede, hè!


Bridget begint last van het zonnetje te krijgen. Zere ogen van het felle zonnetje, want het is nu vlak voor etenstijd en dan is de zon laag en fel in haar gezicht. We stoppen er lekker mee. Ik ga binnen kijken wat we er van gebakken hebben, want buiten kan ik daar eigenlijk niet zo veel van zien. Ik zie alleen maar of ze in of uit beeld is en of ik haar voorkant of achterkant zie, maar hoe ze kijkt kan ik niet zien. Soms denk ik, wauw wat staat ze er mooi op, totdat ik binnen haar gezichtje zie, en dan heeft ze haar ogen dicht!! 

Hahaha..... Bridget grinnikt wat af, om de gekke gezichten of als haar voeten bij het draaien gek staan. Ze kijkt altijd mee, als ze een foto helemaal niks vindt gaat 'ie er uit! Zo en dan ga ik hem zo op de webwinkel plaatsen!!

24 opmerkingen:

  1. Hoi Collie,

    Leuke jurk, heb je nou nooit dat je kinderen iets niet willen afstaan, Qua kleding dan?

    Groet van Saskia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi jurkje zonder al te veel opsmuk! en wat kan je dochter toch poseren, een foto model in de dop. Ze heeft in ieder geval de looks en doorzettingsvermogen!
    leuke reportage!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whahahahahaha al dat gedraai voor niks, wordt het die foto bij de blommen!!!!!:D....Toch wel handig zo'n supermodel in huis hoor....ze doet het alsof ze niet anders gewend is...OE......dat IS ze ook niet!! de bofkont!!!!:D

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldige fotosessie en een plaatje van een jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige foto's en het straalt echt van de foto's af dat Bridget er plezier in heeft. Mooie jurk ook.

    Groetjes van Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je boft maar met zo'n dochter als model.( ik val geloof ik in herhaling)
    Vind de Ula ook weer erg mooi! Echt zo'n zomerste jurk om in te flaneren.
    succes met de verkoop aan de jurk en de foto's zal het in iedergeval niet liggen.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap hoor dat ze zo voor je wil poseren .
    In de periode dat ik een website had vond ik de foto's het lastigste...
    Als jij tijd had en alles was er klaar voor dan had mijn dochter natuurlijk geen zin en dan werden de foto's natuurlijk ook niks..
    En o ja weer een lief jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat en plaatje,letterlijk en figuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige jurk alweer, en dat geshowd op zo'n prachtig model! Dat kan niet anders dan dat het een groot succes wordt!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij kunnen alle foto's zo hup..geplaatst worden op de site....stuk voor stuk plaatjes van foto's......of ligt het gewoon aan die mooie dochter van je.....?
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fotomodel in de dop!
    Leuk hoor, zo'n "levende paspop"

    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hay meis,

    Geweldig is dit leuke jurkje weer.
    Maar helemaal geweldig vind ik het fotomodelletje...ik lig in een deuk om je dochter...grappig kind..
    Maar het jurkje is heel knap gemaakt!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een echte kleine mannequin hoor. En natuurlijk weer met een mooie creatie van mama.

    fijn weekend, lia

    p.s wij hebben jaren terug gewoon de tuinafscheiding tussen de tuin en de strook eruitgehaald. En toen bleek de gemeente er niets meer aan te doen, en vanaf dat moment hebben wij het ook bij onze tuin gevoegd en later de hele straat. Op een paar enkelingen na.
    Maar vorig jaar moest de tuin nodig veranderd worden en hebben toen voor deze oplossing gekozen. Meer omdat er in de toekomst wat gaat veranderen in de straat, en als ze dan die strook weer terug willen, blijft mijn eigen tuin intact.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor je reactie op mijn Ariadne blog. Hij ligt helaas pas dinsdag in de winkel!!!!!
    Groetjes en fijn weekend, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha ha wat een leuke fotoshoot. Het jurkje is ook erg mooi.
    Groeten Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig jurkje weer, lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je wel voor je lieve woorden als reactie op mijn post zussen, dat doet me echt goed.

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Nicole,
    ik vind de foto's goed gelukt hoor! En dat terwijl je er dus niet veel van zag... leuk dat Bridget zo meedenkt en beslist over de foto's.
    Een heel dametje ;)

    Even over je vraagje over de commode...
    ik denk dat je commode best een paar jaartjes meekan buiten. Mits je goede beits gebruikt, want je hebt toch ook tuinhuisjes die jaren buiten staan!
    Ik ben benieuwd, denk dat het heel gezellig staat zo'n kast buiten. Wat zeggen ze dan bij de Tuinruimers, 'Het binnen-buiten-gevoel' ;)

    Groetjes Freekje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zal je dochter blij zijn met zo'n mode-ontwerpster als jij. Waarschijnlijk zal ze zelf ook al wat willen leren tekenen of maken?

    groet van Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. uhm, als je je geld dant och persé kwijt wil...;)...ze verkoopt ook op MP , niet heel erg veel, maar volgens mij wel enkele items, én, ze verstuurd ook wel als je iets op een foto ziet en gewoon MOET hebben hoor ;)!!!

    groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige foto's hoor. wat een lol zullen jullie samen hebben. De jurk komt ook heel mooi uit zo.
    Lieve groet Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is het toch ook een heerlijk fotomodelletje hè Collie , om erg trots op te zijn hoor !
    En lees ik nou een post terug dat jij zo aan het afvallen bent (vertel me je geheim, wil ook graag een sexy jurkje aan )
    Knap hoor en met je haar op zolder niet van een echte SATC-Diva te onderscheiden .......
    hele fijne dag gewenst , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heerlijk zo'n model dat zo lekker meewerkt ;-)
    Maar ik moet zeggen dat Michelle het nu ook leuk vind om te doen!
    Als ze af en toe ff lekker gek mag doen tussendoor, vind ze het eigenlijk ook allemaal prima.
    Idd. de locatie is af en toe een ramp, ik heb hier uiteindlijk wel wat mooie plekjes, maar die zijn redelijk ver weg, en alleen met de fiets bereikbaar.

    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)