donderdag 3 juni 2010

Zomerjurkje Elodie van Farbenmix is nu te koop!

Elodie!

Het patroon is nu helemaal klaar! De voorkant is nu ook te zien. Ik wist namelijk niet hoe dat er uit zou komen te zien en ik was bèst wel nieuwsgierig! Bridget vind de voorkant helemaal leuk, ze herkende alleen de strik niet in haar haar...... maar die had ze ook niet!! 


Het originele kiekje.

De foto hebben ze bij Farbenmix (of de drukker, dat weet ik niet) in spiegelbeeld gezet, een getekende versie van Bridget gemaakt, strikje in het haar, bank, muur en raam weggetoverd en tada de cover is klaar!

Het was voor mij lang wachten eer het zover was, ruim een jaar.... en dat dúúrt lang!! Hahaha. Maar ik ben superblij met dit patroon. Je kan er lekker veel mee. Ik heb al heel wat verschillende variaties gezien van diegene die hebben proefgenaaid, en ze zijn stuk voor stuk schitterend!! Dank jullie wel voor de prachtige voorbeelden!!

Iedereen heel veel plezier bij het maken van de Elodie!! 

33 opmerkingen:

  1. Dat hebben ze mooi gedaan, het ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ein wunderschöner Schnitt!

    liebe Grüsse,Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Ik ga hem zeker bestellen, want alle voorbeelden zagen er stuk voor stuk super uit. Een geweldig patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Daar zal Bridget (en jij ook natuurlijk) trots op zijn!
    Eindelijk is het patroon te koop. Hier gaat ie er zeker komen. Het stofje ligt al klaar.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een super patroon ontworpen, je hebt zelf prachtige jurken gemaakt, ik heb het patroon net besteld, ben hier heel erg blij mee!

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met dit mooie resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg,je dochter op het patroon!!
    Super patroon,heb 'm ook besteld!Erg mooie klassieke versie heb je voor Bridget gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat! Morgen ga ik hem direct bestellen, ik vind het een heel erg mooi patroon en kan niet wachten om eraan te beginnen!

    gr
    Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige jurk! Lijkt me echt zo leuk om een patroon wat je zelf ontworpen hebt, uit te zien komen!
    Ik hoop dat er veel patronen van verkocht zullen worden.
    Liefs van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja, ook ik moet hem echt hebben, vind hem fantastisch!, net al Willemientje, die vind ik ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjee wat prachtig weer,had het met Lizet er nog over die bij de kunstenaartjes zat dat je dochter er als n prinsesje uit zag.T past ook helemaal bij haar met dat fijne gezichtje en die blonde haartjes.EN......zoals ik al zei is ze ook erg creatief want ze heeft de 1e prijs gewonnen in de kleurwedstrijd dus je kan haar blij maken natuurlijk had ze ook voor de prinsesjeskleurplaat gekozen en ze heeft zo mooi haar best gedaan,lieve bridget jij krijgt n mooie 1e prijs,bespreek met je mama nog even hoe we t gaan doen.Groetjes,Ingrid
    en natuurlijk mag je de foto gebruiken zal nog eens even op t toestel kijken dacht dat er nog een was.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is reeds besteld met nog wat andere patronen, heb er speciaal op gewacht en kan het nu mooi op de nieuwe machine gaan naaien.... heb alleen eerst nog de helse Bella jurk liggen, maar misschien dat ik die op de stapel leg :)

    Groetjes marlies
    En van harte met de lancering van je nieuwe patroon durf te wedden dat het een best seller gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je prachtige patroon!
    De jurk ziet er geweldig uit!! En Bridget ook natuurlijk!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je weer iets moois gemaakt! en ook de stof is super, dat maakt naast een goed patroon echt het kledingstuk. wederom een pluim voor een mooi ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw.......wat een prachtig ontwerp is dit!!! En dit voorbeeld in deze schitterende stof is echt adembenemend! Deze gaat er zeer zeker komen, want ik denk dat ik daar zeker 2 dametjes heel blij mee kan maken!!!
    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi patroon toch, hé!!! Ik bestel hem vanavond nog! En je dochter is er waarschijnlijk ook (én terecht!) supertrots op! Zij kan doorgaan als een écht fotomodel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ZOOO deze is echt supermooi zeg... waarom heb ik geen kleine dochter!!!!
    Ik wens je een fijn en gezellig weekend,
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. na een jaar wachten moet dit een heerlijk gevoel zijn. voor mijn meiden is hij helaas niet meer geschikt. Nu maar hopen dat ik een leuke opdracht krijg om een Elodie te maken.
    De voorbeelden zijn zeer inspirerend!
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, een prachtig patroon, kga em gauw bestellen!

    groetjes Gerhilde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het een prachtig modelletje! En voor verschillende stijlen geschikt! Afhankelijk van het soort stofje wat je gebruikt krijg je elke keer een andere uitstraling! Goed gedaan!

    Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi! Knap zeg! Mischien ga ik me er ook nog een keer aan wagen, want vind hem helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat weer een plaatje....zowel jurk als model;)
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd met je prachtige patroon. Ik heb hem vanavond ook besteld. Ik hoop dat hij mijn dochter net zo mooi zal staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig ontwerp en mooi gemaakt! Zou willen dat ik dat (al)kon.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goede zonnige morgen,

    Wat is dit jurkje ontzettend mooi zeg!
    En het fotomodelletje Bridget doet ook zo haar best om het ons te showen!
    Zowel het jurkje als het fotmodelletje zijn beeldschoon!

    Zonnig en mooi week-end,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende jurk heb je ontworpen, én hij lijkt me niet moeilijk te maken. Jammer dat mijn dochters al te oud zijn. Kun je het patroon niet in damesmaten maken? :)))

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige jurk !!!
    En wat is je dochter toch een voorbeeldig model !!

    Fijne dag vandaag , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. je kunt echt enorm trots op jezelf zijn, gefeliciteerd met je patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat geweldig dat deze superjurk nu te koop is bij Farbenmix, je ontwerpt echt fantastische dingen!

    Jij mag met recht trots zijn op jezelf en die schattige dochter die zo mooi poseert :-)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd!!! Het ziet er echt geweldig uit. En een jaar wachten op je "kindje" is inderdaad erg lang. Zelf vond ik 9 maanden al te lang.

    Groetjes,
    Shaula

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schitterend patroon!!
    Ook jou versie is een plaatje net als de proefmodellen van Petra.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hai ;-)

    Ik ben gruwelijk laat met mijn reactie....
    Maar alsnog van harte met je prachtige patroon!
    Hij ligt hier klaar, de stofjes ook, nu mijn naaimachine nog :-s

    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (14) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (3) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (3) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (27) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)