zaterdag 17 juli 2010

Is er een truukje???

Het gebeurt soms dat na het krijgen van een reactie en na het "goedkeuren" van het berichtje en klikken op publiceren ...... de reactie hélemaal weg is!! Niet te vinden !!! Nu weet ik dat dat wel gebeurt, en bij een reactie op een blogberichtje is dat verder niet zo'n probleem, maar het is vooral vervelend als iemand je iets vraagt!!!!


Want dan zoek ik de reactie op en klik ik op de naam om op het blog te komen van de ander. Er zitten aardig wat dubbele namen tussen, dus zo weet ik zeker dat ik de goede dame heb!! En op dat blog geef ik dan antwoord!!


Maar nu heb ik een probleem, vandaag heeft "Anne" of "Anna", zie je daar ga ik al, dat weet ik dan al niet meer, zij heeft iets gevraagd over zigzaggen, smocken en/of eerst in elkaar zetten. Dan zoek ik haar reactie even op bij mijn blogberichtjes om te zien over welk kledingstuk het gaat...... maar haar reactie is niet terug te vinden.... maar nu kan ik haar ook geen antwoord geven.... en dat vind ik héél erg vervelend.


Dus bij deze als iemand zijn reactie niet ziet verschijnen, ik heb hem niet opgegeten hoor!!, dat doet blogspot blijkbaar!!


En Anne of Anna, wil je nog een keer reageren??

4 opmerkingen:

  1. Hoi,

    blij nog eens een berichtje van je te zien. Ga nu beginnen met mijn 3de Elodie :-). Ik maakt hem reeds voor mijn 2de en 3de dochter, nu is de 4de aan de beurt. De oudste denkt nog na of ze ook zo'n jurkje wilt. Ze zijn nog niet op mijn blogje verschenen, simpelweg omdat ik nog foto's moet nemen. Maar... heel binnenkort krijg je ze zeker te zien ;-). Wat een schitterend patroon heb je hiermee toch gemaakt! Echt héél mooi!!! 2 collega's van me op het werk, vroegen ook al of ik het niet zag zitten zo'n mooi feestjurkje voor hun dochter te maken... Het patroon is écht een succes! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DAAR BEN JE!!! waar was je???? gots, en dan even voorbij schieten voor een truukje, niks haaaai meiden, heb jullie gemist, ik was.......*BLABLABLA*...??? Niks?????*ZUCHT*....;)

    Ik keur niks goed, alles komt erop, wel zo gemakkelijk.....

    toedels!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh dat heb ik ook wel eens snap er niet veel van hoe dat nou kan?????de laatste tijd heb ik ook dat als ik op reactie plaatsen druk gelijk een pagina zich opend met bhet bericht internetpagina verbinding verbroken huhhhhh ?????? raar hoor en dan moet ik helemaal terug naar die gene zijn post om te kijken of mijn reactie er wel of niet staat grrrrr blogspot is zelf ook aan vakantie toe hihihihi

    liefs Irma en een heerlijke zomer voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoii !!...mijn ervaring is dat ie er later op de dag gewoon bij staat hoor............niks aan het handje dus........fijn weekend lieverd....groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (13) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (3) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) museum (1) muts (4) naaien (3) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (2) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (2) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (27) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)