zondag 19 september 2010

Demi




Voor de webwinkel ben ik bezig heerlijke comfortabele sjaals met striklint te maken. Lekker op de bank met mijn voetjes omhoog. Allemaal prachtige kleuren;  marineblauw, kobaltblauw, donker turkoois, licht turkoois, denim blauw, zwart en zeegroen. De wol is lekker zacht en breidt lekker weg.

Ik heb geprobeerd de kleuren goed uit te laten komen op bovenstaande foto..... dat is totaaaaaal niet gelukt!!! De kleuren zijn mega-mega veel dieper, warmer en mooier van kleur. Maar blijkbaar is mijn fotolens blind!! en ziet ' ie wat anders (grrrrrr). Tien foto's later: licht aan, licht uit, rolgordijn omhoog, rolgordijn omlaag, in het licht staan etc. is dit het beste resultaat!!!

Ik heb eergisteren  in mijn snoepla (lees: lintenla) een heleboel mooie lintjes erbij uitgekozen, maar er zaten een paar kleuren blauw tussen waar ik over twijfelde..... dus gisteren hup met Rem in de auto gesprongen en even een berg lintjes gekocht...... en nu heb ik een megaberg aan keus!! Heerlijk!!!

17 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd naar het resultaat. De kleuren zien er in elk geval warm uit.

    Grz,
    Shaula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi,

    Ik vindt de kleuren nu al mooi, dus het resultaat zal dan nog wel veel mooier worden!!! Ik bewonder altijd je mooie creaties!!!
    Helaas is breien niet mijn ding, laat mij maar achter mijn naaimachine!!

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk he zo bezig zijn met je hobby, genier ervan met de beentjes omhoog en de mooie kleuren want ik weet zeker dat dat wel goed zit, liefs irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. keuzes keuzes!!!!!!!!!:)....maar goed dat jij kunt kiezen, want anders zat je nog drie dagen voor die berg!!!

    SUCCES!

    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jurkjes met plooien, winterjas en dan ook nog een das. Kortom een duizendpoot.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh wat een prachtige kleuren! Heerlijk zo creatief bezig zijn. En weer nieuwe lintjes ingeslagen lees ik. daar kan ik ook altijd zo blij van worden.
    Alvast een fijne week,
    Lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zal jij daar mooie shawls van gaan maken, de kleuren zijn ondanks dat ze in 't echie volgens jou mooier zijn.. voor mij heel mooi :) Ben benieuwd naar 't eindresultaat!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zie ik die foto en wil gelijk zeggen: "Wat een mooie kleuren." Maar helemaal fout dus, haha.

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik ben benieuwd hoe het gaat worden.
    Vroeger heb ik ook heel veel gebreid. Heb zelfs nog, aan het begin van mijn carriere, een tijd in een wolwinkel gewerkt.
    Misschien inspireer je mij wel met je sjaals en pak ik de pennen ook nog eens op.

    groetjes en brei-ze,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie diepe kleuren, ik kijk wel door die lens heen:), word vast prachtig!
    Ben ook weer aan het breien, op pen 8 heerlijk is dat hé...je zit er gezellig bij..(met de voetjes idd. hier ook op de tafel) en je doet ook nog wat leuks (nuttigs wou ik zeggen, maar dat klinkt wel erg alsof wij altijd nuttig bezig moeten zijn...)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben heel benieuwd naar je sjaals!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je maakt het spannend! Prachtige kleuren, ben benieuwd naar het resultaat. Vind de kleuren van de jas hieronder ook prachtig, nu zie je het model ook goed, beter dan op het voorbeeld van ABC zelf - ben er weg van.
    Groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de kleuren hier al mooi hoor , wordt vast een prachtige sjaal.
    Ik heb ook wel gebreid , heeeeel vroeger , een trui voor Erwin , nou ik begin er niet meer aan hoor , wat was dat een werk zeg !

    De jas wordt al heel wat he, ben benieuwd naar het eindresultaat......
    fijne dag Collie, lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, leuk, gebreide sjaals! Daar ben ik dol op.
    Ben benieuwd wat het resultaat is. De kleuren zijn super!

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Staan ze al in je shoppie....?
    Ga zo even kijken....
    Ach wat toch een rijkdom als je handen alles kunnen maken.....
    Fijne week
    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een bekend probleem, dat van die foto's. Ik loop ook iedere keer te rommelen: lamp aan, lamp uit, flitser aan, flitser uit, macrostand aan of uit. En telkens wordt het niet zoals ik had gewild. En dan maak je 15 foto's van hetzelfde, en is erg toch geen foto die goed gelukt uit, heel irritant.
    Ik ben benieuwd hoe de sjaals er straks uitzien.

    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben erg nieuwsgierig zeg!!
    Had al even op je site gespiekt, maar ze staan er nog niet op....

    Even geduld dus nog maar!!

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

Aanpassingen (1) ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Broek-op-maat (1) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (27) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) Imani (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (135) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (3) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) Me-time (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) Mode tijdschriften (1) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (9) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (13) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffen (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (12) wikkelvest (1) Willemientje (8) wol (1) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)