maandag 20 september 2010

Ze zijn allemaal af!


Nee, ik heb geen brei-arm gekregen, of krampvingers hahaha. De sjaals zijn met een lekkere dikke pen gebreid, dus het ging eigenlijk best wel vlot!! Kirsten en Bridget waren testpersonen voor hoe breed de sjaal moest worden en hoe lang. Want iets verzinnen is een ding, maar ik heb nog nooit zoiets gebreid en een patroon heb ik ook niet zo een, twee, drie. 

Dus opzetten, breien, checken en weer uithalen, weer opzetten, breien, checken en we gaan vooruit... bijna... nog een keertje uithalen!! Nog een keer opzetten, breien, checken en het is goed!! In een avondje was het gelukt! Hahaha, ik heb wel even het aantal steken, dikte van de breipennen, breedte en lengte genoteerd, want wie weet....

De foto's maken was op zich zo gebeurt, maar de kleuren krijg ik met geen mogelijkheid zoals ze in het echt zijn. Misschien ligt het aan mijn fototoestel... hij begint al bejaard te worden en maakt soms aardig wat overuren.... Hij piept momenteel met een soort echo erbij, klinkt niet echt heel erg gezond... hahaha.

Ik heb vandaag tijdens de lunch tekeningetjes gemaakt voor mijn volgende kledingstukken.... dit keer vol met vierkantjes!!!! Hahaha... ik zie ze niet vliegen hoor!!

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie zeg !! goed gelukt zou ik zeggen !! fijne week liefs Ria.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk zeg!!, maar een heel leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeminee, dat heb je even mooi gedaan zeg! Ik bewonder je keer op keer!
    De kleuren zijn erg mooi en vooral zeer stijlvol...prachtig!
    Enne...als je aan een andere camera toe bent, neem een spiegelreflex, daar zal je geen spijt van krijgen, believe me!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superresultaat, echt geweldig!
    Zo' eentje zou ik ook wel willen hebben.

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!! Heerlijk zulke sjaals voor de winter!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Of de kleuren goed overkomen of niet, het ziet er in elk geval geweldig uit. Ben ook weer heel benieuwd naar je volgende project.

    Grz,
    Shaula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen meis,

    Dit is zo geweldig gemaakt...!!!!!
    En wat een apart model is dit...en het ziet er zo ontzettend warm uit.
    En het strikje eraan...dat maakt het helemaal af.
    Meis mijn petje af hoor..ik maak een diepe buiging voor je!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allemaal mooi geworden zeg.Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En ik ben te laat... Ik had graag de zwarte sjaal bij je besteld. Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind ze wel erg mooi geworden hoor zo zie je maar de doorzetter wint en breien is erg leuk om te doen lekker op de bank met de tv aan, mijn breinaalden zijn naar de zolder verhuist sinds de naaimachine er is, de ene hobby voor de andere ingeruild zeg maar gerust :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o wow die zijn mooi. Als ik geen breister kan vinden voor hetgeen wij in gedachten hebben weet ik waar zijn moet. Maar waarschijnlijk vliegen ze met een noodgang je shop uit.
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe kom je er weerop? En echt weer je éigen'ding,ik zou het er zo uit halen...o dat is van Collie-Collie!Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn echt heel mooi geworden, zo bijzonder: kort met een mooi lintje!! En die kleuren zijn ook prachtig. Heel veel succes ermee!

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zo die zijn mooi geworden !!!.
    echt zo ontzettend knap gedaan.
    en die kleuren super gewoon en die stikjes zo lief.
    wat maak je toch altijd een mooie dingen .
    liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sjonge wat een superleuke sjaals! Stoer en toch fijntjes....heel mooi!
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhhh, wauw wat een mooie sjaals! Mooie kleurtjes lijken mij, ondanks dat je toestel het niet goed weergeeft.Maar mooi zijn ze in ieder geval!

    Super!Ik wordt altijd zo blij van jou blog!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw wat een gave sjaals !! super zeg !!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kleuren is er iets dat jij niet kunt maken???waanzinnig meis wat ben jij goed wat maak jij veel moois en jouw modellen zijn wat mij betreft supermodels;-))
    liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een mooie sjaals! Erg leuk om te zien.. ik ben dit jaar net begonnen met een col sjaal van deze website: http://www.sjaal-breien.nl/info/col-sjaal-breien/

    Het gaat mij alleen nog niet zo goed af zoals te zien is in jou plaatjes, mijn complimenten!

    Groetjes Lisa! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (1) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (2) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)