vrijdag 22 oktober 2010

Heet van de naald vandaag en het is een O.....!!


Vandaag kreeg ik het bericht dat ik weer een mooie meisjesnaam mag gaan uitzoeken en deze keer met een O..... Daar zal ik nog wel even zoet mee zijn!! 

Het patroon komt 26 november uit! Dit patroon is een ontzettend lollig patroon, vooral versie B!! Eerst had ik een gewoon exemplaar gemaakt. Gewoon lekker uit één soort lapje. Maar 's nachts bedacht ik dat dit patroon super is voor kleine lapjes... Ik heb de volgende dag álle kleine lapjes uit mijn kast gevist, ook alle restjes van het tuniekjurkje Silke uit de webwinkel!! Deze keer was ik sneller klaar met wat uit moest worden geknipt dan bij de patchworktuniekjes Silke, want het moest gewoon passen en dat was het enige waar het aan moest voldoen. Ik had deze keer ook geen tasjes nodig die in de lamp moesten hangen..... hahaha. Ik was trouwens wel blij met m'n gele post-it stickers, want dat was toch wel heel handig voor de volgorde......hahaha.



Het patroon N.... komt trouwens niet 28 oktober uit, maar 15 november. Op de dag dat Farbenmix 6 jaar bestaat!! Deze week worden de coverfoto's gemaakt en dan gaat de hele handel naar de drukkerij.

24 opmerkingen:

  1. Wat is het toch een heerlijke meid je dochter......leuke nieuwtjes allemaal.....geniet avn een heerlijk weekend...een meisjes naam met een o zou niet mee vallen......ik denk aan ollie...of olijfje...maar dat zal je zelf ook al bedacht hebben....liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo hier wa sik al via Twitter:)
    Wat geweldig Nicole dat je patroon gevierd wordt samen met het 6 jarige besteen....en o o o hoe zal het volgende patroon gaan heten, ik volg je!

    Lekker slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat spannend weer.
    en geen makkelijke letter lijkt me.
    succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe patronen! Is 'Otteline' misschien een optie?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hoop leuke nieuwtjes allemaal ! Ik ben nieuwsgierig naar de naam die je uiteindelijk gaat kiezen veel succes met verzinnen.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel stoer hoor, zo je eigen patronen op de markt. Veel inspiratie toegewenst met de nieuwe namen, maar met jouw creativiteit komt dat ook wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ben super benieuwd hoe de nieuwe patronen zijn, succes!

    groetjes Marlie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pas maar op dat je dochter straks niet ook door anderen ontdekt gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wanneer mag de B.....? Want ja Bonnie is toch een leuke...;0)
    Een meisjenaam met een O....????? Otje.....?
    En wat krijgt de winnaar...????? hihi....nu succes en fijn weekend.
    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt weer erg veel mogen ontwerpen voor Farbenmix, zo te zien. Ben je al gevraagd voor voorjaar 2011?
    Ik snap nu trouwens waarom patroon 'N' niet bij de 'vorschau' stond, want het duurt nog ietsjes langer. En het is een echt feestnummer (maandag is geen gebruikelijke release dag voor Farbenmix, toch?). Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden.
    Prettig weekend en groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. allemaal mijlpalen heerlijk wat maak jij veel moois, en nu de O wauw ik ga ff google;-))
    liefs Irma en wat is je schouw een plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben benieuwd naar je nieuwe patroontjes.. en een meisjesnaam met een O, dan denk ik direct aan Oona!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is wel weer heel spannend wat er dan allemaal gaat komen.
    Ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben erg benieuwd Collie! Ik hoop dat het net zo'n succes word met je nieuwe patronen als de Elodie! Succes bij het verzinnen van een naam (Ophira?!)
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoihoi,

    Ik vindt ook Ollie heel leuk klinken !! klinkt als Collie ! Wel weer spannend hoor een nieuw patroon van jouw, ik kijk er weer heel erg naar uit, de Elodie en Willemientje zijn in iedergeval fantastisch, dus dit zal ook wel weer niet anders zijn, ik vindt het net Sinterklaas, ik kan niet wachten !!!

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk weer een nieuw patroon.
    Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien en wat de naam zal worden.
    Veel succes met bedenken.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik word wel weer nieuwsgierig!!
    De O....... Olga, Odette, lastig hoor!

    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. he wat leuk dat het samen met de verjaardag valt! maar wat jammer voor ons want nu moeten we langer wachten en laat geduld nou niet mijn ding zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat ontzettend leuk weer allemaal. Ben heel benieuwd naar het patroon en natuurlijk ook naar de naam.
    FIjn weekend verder,
    Lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ollie is wel leuk! Klinkt vrolijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ben erg benieuwd naar je nieuwe patronen !!!
    en 15 november is een hele mooie dag dat word mijn dochter 5 jaar !! En ik vind Ollie echt een naam die jou eer aan doet . ik wacht weer met smart....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hay meis,

    Tjeetje, ik heb echt veel van je blog gemist!
    Maar ik heb alles goed bekeken...heerlijk weer.
    En je model is en blijft geweldig..en dan natuurlijk je nieuwe patronen...wat ben je toch ongelooflijk creatief, en sprankelend!

    Heerlijk om hier weer bij je op bezoek te komen..

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Spannend allemaal... Bedankt nog voor het aanbod van het mouwtje voor de K3 jurk. Ik zag je reactie te laat, maar het is inmiddels opgelost (niet helemaal naar tevredenheid, maar toch..)

    Groeten,

    Natascha (Tante Tas)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zag net op Farbenmix je nieuwe patroon Nadya. Het is weer erg mooi geworden. Hij lijkt me erg lekker zitten tijdens het spelen, en toch kun je je nog een prinsesje voelen.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (1) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (2) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)