woensdag 6 oktober 2010

Kleurenbommetjes van Demi sjaals


Ik heb weer mooie sjaals gebreid met hele andere wol dan de vorige keer. Alleen bij eentje is de kleur hetzelfde als de vorige keer, dat is zwart, maar het garen is heel anders. Het lijkt wel of van de paars en het zwart de draad gedraaid is. Een heel mooi fijn effect. De kleurenbommetjes zijn gemaakt van Italiaanse wol. Hele leuke vrolijke wol, de draad verloopt van de ene naar de andere kleur en heeft vrolijke fladdertjes erin. Dat breit leuk hoor, van de ene kleur naar de andere kleur!!

Er staat nog een breiprojectje op tafel, maar ik moet nog even uitvissen hoe ik dat ga doen. En Kirsten wist ook nog wel een breiprojectje voor me...!! Ze wil graag dat ik een muts/pet brei... Hellepie, heb ik nog nóóit gedaan!! Ik kwam gisteren, toen ik een bestelling naar het postkantoor bracht (dat zit bij ons bij een sigarenboer annex tijdschriftenhandel), gelukkig een patronenboekje tegen, de allerlaatste, hè!! In dat patronenboekje staan allemaal patronen van alléén maar hoofddeksels... dus het patroon zal wel lukken. Ze heeft er een stuk of 3 aangekruist die ze leuk vond. Nu de wol nog.... Maar dat ga ik pas uitzoeken als de dame haar winterjas heeft, want straks past het niet qua kleur of stijl.... wordt dus nog vervolgd!!

13 opmerkingen:

  1. Mens wat ben jij DRUK!!!! Niet alleen naai je zo hup 't een en 't ander in elkaar maar nee, je breit ook zomaar een PAAR sjaals!!!

    Vinden die meiden zeker wel leuk, verzoeknummers indienen, en liefst morgen klaar zeker??;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk geworden!!! Je hebt me helemaal aangestoken met het breien. Heb voor mijn eigen meiden ook 2 sjaals gemaakt voor de winter. Jammer alleen dat ik het niet voor elkaar krijg om de foto's te uploaden in het blog. Vandaag nog maar eens proberen.

    Grz,
    Shaula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer sjiek uit.
    De laatste keer dat ik gebreid heb, is alweer jaren geleden.
    Misschien wel een leuk nieuw project.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAt een prachtcollectie schud jij zomaar uit je mouw
    Echt prachtige sjaals....zo vrolijk.
    Fijne dag
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vond de uni heel leuk...maar deze multicolor helemaal!
    Mijn trui is ook bijna af, heerlijk werkje...

    Maar met het kant en lederlook (: waar is dat gebleven? Of heb ik dat gemist?

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi en vrolijk geworden! Helaas is breien niet mijn sterkste kant.... schots en scheef, dus ik ga het niet nadoen, maar leuk om naar te kijken is het zeker!!!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooooh, wat ziet het er weer geweldig leuk uit!!
    Had ik maar twee meiden ipv van twee stoere jongenspubers. Dan kocht ik meteen een paar mooie sjaals voor ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze zijn ook weer super leuk en wat doe je dat snel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat zijn ze weer leuk!!had je het model nu zelf verzonnen of er een Collie collie draai aan gegeven?Lijkt me een gezellig klusjes met een mooi eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige en aparte sjaals. Ik kan niet wachten tot onze meiden ze kunnen aanproberen...!
    Ik las laatst dat er alweer nieuwe patronen aankomen van je, dus ik moet nu toch echt haast gaan maken om de anderen eens uit te proberen ;-) Dank voor de inspiratie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi d'Boederie,

    De sjaals heb ik zelf verzonnen, althans met heel wat opzetten, uithalen, weer opzetten kwam ik langzamerhand tot de goede breedte- en lengtemaat. Uiteraard waren de dames goede proefkonijnen om te checken of het goed werd. Heel leuk om te doen hoor!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk zijn deze ook geworden!!

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo,
    die sind ja alle total schön!!!!
    Liebe Grüße
    Annelie
    Texel

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (1) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (2) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)