zaterdag 2 oktober 2010

PIEP... PIEP...!!!


Nee, ik doe geen cursus Frans voor beginners, met een cassettebandje Frans gekwebbel dat ik na moet brabbelen. Dit is mijn nieuwe telefoon!!! Voor de webwinkel weliswaar, helaas niet privé, want ik kan hier, wat ik tot nog toe heb gemerkt... best wel goed mee horen... Ik bedoel dan dat diegene aan de andere kant van de lijn best wel goed te verstaan is!! Er ontstaat niet een pauze van mijn kant, omdat ik dan aan het puzzelen ben met al die klinkers... Het sluit heel goed al het omgevingsgeluid af... het enige nadeel is, ik kan niet van mijn computer weglopen... Er zijn ook draadloze types, ping, ping, ping!!, maar zoveel telefoontjes heb ik daarvoor nog niet...

Maar ja, een telefoon betekent ook dat je een voicemail in moet spreken..... Tja, de tekst.... eh.... hoe werkt dat, want dat moet ingesproken worden. Gelukkig hielp Rem mee, die klikte met de muis op het een en ander en ik moest de tekst in de microfoon inratelen zodra er een keiharde PIEP was gegaan. Je weet wel zo'n PIEP die je hoort op je DVD-tjes nadat de film is afgelopen en er allerlei bloopers te zien zijn... Werkelijk waar, ik heb tig takes gehad... Dan ging ik te snel, dan ging mijn stem teveel omhoog of omlaag of klonk het vragend... de microfoon stond te dicht bij mijn mond, ik begon met zacht te praten en ineens ging ik harder praten... of ik zei "eh....". 
En vervolgens was het de ene PIEP... PIEP... PIEP... PIEP na de andere!!

Op een gegeven moment kreeg ik de slappe lach, omdat ik aan die bloopers moest denken bij films. Aan acteurs die inderdaad de slappe lach krijgen en daar leek dit verdacht ook veel op, maar dan zonder camera... maar met of zonder camera, je krijgt door al dat gepiep de slappe lach!!

Maar het is er in gekletst, volgens Rem is het goed... Ik weet het niet, want ik vind het altijd een stom gehoor om mezelf terug te horen... Dan denk ik "Ben ik dat?".

7 opmerkingen:

  1. Wat vermoeiend en onrustig lijkt me dat, iedere keer moeten 'puzzelen' wat de ander zegt. Ik heb dat vaak als ik verkouden ben, en dan word ik er al moe van. Laat staan als je dit altijd hebt. Fijn dat dat met deze telefoon niet meer hoeft. Kunt je zo'n telefoon voor privégebruik niet via de zorgverzekering vergoed krijgen? (Ik heb geen idee hoe dat zit met hulpapparatuur). Het lijkt me in ieder geval een stuk rustiger telefoneren.
    En ja, jezelf terughoren is altijd raar. Weet ook niet hoe dat zit, maar het klinkt altijd anders dan wanneer je gewoon praat.

    Fijne avond nog. Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oke.....hier ben ik weer...telefoon voor de webwinkel?????????...*zucht*...mij ben je kwijt ;)..leg uit:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eh ...geef even je nummer dan bel ik even....haahhahah!! ....niks ergers dan een antwoordapparaat inspreken.....zuchtttttt............liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja raar is dat he...jezelf terughoren....vroeger als kind snapte ik daar echt niks van, hoe dat kon...maar inmiddels is 't me wel duidelijk ;)
    Je ziet er wel echt cool uit zo op de foto...nu wil ik eigenlijk wel horen hoe 't klinkt maar goed, ik snap dat je daar niet aan kan beginnen haha! ;)

    Fijn weekend he!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je lijkt zo weggelopen uit een commercial voor het één of ander verzekeringspakket. Ziet er stoer uit zo'n koptelefoon.

    En na je hele verhaal te hebben gelezen heb ik gewoon zin om je te bellen en te horen hoe het is geworden. Zal ik het doen?.....

    Fijn weekend,
    Groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je lieve woorden op mijn post, het is dat ik je nummer niet heb, anders zou ik je zo even bellen...

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moest ik als woordverificatie Caling intoesten, als dat geen toeval is!

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

Aanpassingen (1) ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Broek-op-maat (1) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (27) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) Imani (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (135) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (3) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) Me-time (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) Mode tijdschriften (1) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (9) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (13) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffen (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (12) wikkelvest (1) Willemientje (8) wol (1) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)