donderdag 25 november 2010

Coverfoto's-metamorfose van de Nadya van Farbenmix!


Elke keer ben ik héél erg benieuwd hoe de cover van een nieuw patroon er uit gaat zien. De foto's worden natuurlijk bewerkt. Het gezichtje, handjes, haartjes, voetjes zelfs schoentjes worden opnieuw ingetekend.


Bridget gaat gewoon in allerlei poses staan, maar deze keer was het lastig, want de opdracht was "Een foto met het jurkje van voren". Dus alleen haar gezicht en voeten konden alle kanten op, maar haar lijf moest naar mij gericht blijven... Na een paar keer "Nee schat, van voren met je jurkje. Ik moet allebei de strikken zien". Had ze hem te pakken en checkte ze zichzelf en hoorde ik haar mompelen "O nee, m'n arm zit voor de strik" of "Volgens mij is deze goed"... hahaha! 


Er zitten leuke foto's tussen en de bovenstaande foto's heb ik gemaild naar Farbenmix. Ik vond vooral de linker foto erg leuk. Het lijkt net of Bridget aan het touwtje springen is. Ik zag het zo voor me. De handen tekenen ze toch altijd over, dus ik dacht hup, touwtje en d'r handjes en ze springt zo de cover door!!


Er is voor de andere foto gekozen, volgens mij is er deze keer niet veel veranderd, behalve dat haar haaraccessoire duidelijker te zien is. Diegene die de foto's voor Farbenmix bewerkt is Doro van http://punktpunktkommastrich.blogspot.com/. Het is een kleurig blog met allerlei ideetjes. Er zijn engeltjes te zien die van je scherm afknallen van vrolijkheid. Of tafellopers, mooie borduurtjes of wat kan je maken van het karton van een tissuebox!! Vrolijke theemutsen... noem maar op. Kijk op haar blog en je ziet van álles!!!

Voor de Odilia hoefde ik geen coverfoto's meer aan te leveren, de foto's van de proefmodellen waren al goed. Ik ben heel benieuwd hoe de cover er van de Odilia er uit ziet... morgen zal ik het weten...!! 

10 opmerkingen:

  1. Leuk zeg om zo je dochter weer op het patroonblad terug te zien. Je dochter ook helemaal trots zeker? Leuk om te zien dat ze het poseren zo leuk vind, bij mij ook nog steeds hoor.
    Het hoort er echt bij, bij zelf kleding maken.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een geweldige jurk.Heb hem uitgeraderd,moet hem nog naaien maar mn lockmachine krijgt een onderhouds beurt.Dus ff geduld nog.Kwil hem van blauwe tricot maken want ik heb zelf nog een ivoor kleurig pettycoatje die er leuk onder zal staan denk ik.
    Mijn modelletje is aan het peuterpuberen dus die krijg ik niet snel op de foto.soms best wel eens jammer.
    Je dochter is echt een fotomodelletje hoor.erg leuk altijd om te zien.
    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. man je dochter is een heus covermodel!!!!
    wat leuk....ook voor later voor haar!
    Bridget??? joehoe....kan ik al ene handtekening krijgen? Je gaat vast KEIberoemd worden!!!;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig weer! En je herkent haar er zeker goed in, applaus voor jouw en Bridget:)

    En bedankt voor de tip van Doro, weer een leuke blog om te volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is helemaal leuk de cover.......leuk gedaan hoor die foto's zo...ik vind de eerste ook het leukst ! liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je mag dubbel trots zijn: op je dochter (die toch maar weer op de cover prijkt) en op je eigen prestatie. Weer een met veel enthousasme ontvangen patroon. Gefeliciteerd hoor!

    Groetjes,

    Astrid.

    P.S. nog bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Ik heb i.d. ook erg veel moeite met de rechter kolom. Maar ik blijf stoeien, de aanhouder wint tenslotte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhh wat gaaf wat jullie allemaal doen jullie zijn echt goed en je mag heeeel trots zijn op jullie mesje, liefs irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt allemaal alsof ze nu al professioneel model is!!! Leuk man. En natuurlijk is ook dit patroon weer helemaal geweldig.

    Grz,
    Shaula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk hoor zo'n cover-girl.
    Je dochter zal wel trots zijn (en jij natuurlijk ook)

    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb het patroon gekocht en van het weekend binnen gekregen! De bedoeling is dat ik van de Nadya een kerstjurkje maak voor Valerie. Ben nu het patroon aan het teken op papier Op de stoffenmarkt heb ik hele feestelijke stof gekocht (een soort satijnen lap in licht grijs en daaroverheen een lap van zwart kant met kleine pailletjes).
    Hoop dat het allemaal lukt zoals ik het in mijn hoofd heb. Resultaat zal ik op mijn blog zetten.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

Aanpassingen (1) ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Broek-op-maat (1) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (27) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) Imani (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (135) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (3) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) Me-time (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) Mode tijdschriften (1) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (9) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (13) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffen (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (12) wikkelvest (1) Willemientje (8) wol (1) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)