dinsdag 28 december 2010

Mijn Kerstgroepsknuffel

Lynda van 't blog Een klein stukje van mij... heeft in november een groepsknuffel georganiseerd en daar zijn, als ik het goed heb onthouden, 79 reacties op gekomen. Héél wat dus!!! Voor 1 december kon je je aanmelden en uiterlijk 18 december kon je je "knuffel" op de post doen.... heb ik net gered (pfew).


Ik mocht een knuffel geven aan Tanja van 't blog Homemade en ik was blij dat ik van Lynda had doorgekregen welk blog zij had. Zodat ik even rond kon kijken, waar ze van houdt!! Is wel handig hoor!!




Ik heb een kerstknuffel gekregen van Annelies van 't blog MON RÊVE... ik was bloedje nieuwsgierig, lag nog net niet voor de brievenbus, is een beetje koud en tochtig momenteel... hahaha. Maar daar kwam de post: onder een een hele berg kaarten, reclame en blauwe envelop (hoe durven ze met kerst!!), kwam een mooi versierde envelop tevoorschijn, zie foto hierboven...




Mooi versierde pakjes met zilveren strikken van o.a. organza met zilver en kerstkaartjes... alles in het zilvergrijs en wit. De kleuren die momenteel in mijn kerstboom prijken!!



In het eerste pakje wat ik uitpakte zat een haarspeld/klem in zilvergrijze tintjes. Dit zijn van die klemmen, een soort ooievaarsbek met tandjes, die perfect in dat gladde haar van mij blijft zitten. Drie witte sierhartjes aan een zilvergrijs lint. Een gelukskoekie met de tekst "U bent iemand die aan de toekomst gelooft" en mooie kerstkaart met lieve tekst. Heel erg bedankt Annelies voor je knuffel!! 


Lynda superbedankt voor je groepsknuffel ik las pas pasgeleden op  je blog dat je alweer een mooi plan aan het uitbroeden bent voor volgend jaar. Ik doe dan ook graag weer mee!!

3 opmerkingen:

  1. je staat weer genoteerd!!! Wat een leuke knuffel kreeg je!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en zo voor jouw zeg maar !! toppie...ik vind hem leuk.......liefs van mij.....

    EEN HEEL GOED EN GEZOND 2011 !!!...

    LIEVE GROETJES VAN MIJ....

    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

    A REALLY GOOD AND HEALTHY 2011 !!!

    WARM HUGS FROM ME ........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé wat leuk, ik zie nu pas dat je je knuffel ontvangen hebt. Zat af en toe al stiekempjes even te gluren op je blog hahah.
    Blij dat je het mooi vindt, vond zoiets ook helemaal bij je passen. Staat schitterend in je mooie haar!
    Een hele gezellige jaarwisseling!
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (14) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (3) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (3) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (27) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)