vrijdag 25 februari 2011

Liebster Blog Award



Van Daniëlle van het blog Mijn naaicreaties heb ik een Award gekregen. De Liebster  Blog Award dank je wel Daniëlle!!


Nu zijn er ook nog wat spelregels, ik schakel dus even steeds heen en weer om te kijken wat die regels ook al weer zijn.

1. Als je deze Award krijgt maak je een verwijzing naar het blog of de persoon die je deze Award gaf. 

Dat heb gedaan!!

2. Geef vervolgens de Award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs (moet wel combineren met regel 4!) en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.

Nummer 2 is altijd het lastigst, want ik vind heel veel blogs leuk. Of het nu over het maken van kleding gaat, of interieurs, knutselen, frutselen, sieraden maken, haken, breien of borduren of gewoon lekker in de lucht kwebbelen. Als je mijn lijst aan blogs bekijkt... zie je dat ik veel te bekijken heb, hahahaha!

Maar aan wie ik de Award nu wil doorgeven zijn:

http://vlijtigelies.blogspot.com/2011/02/romantische-set.html Een veelzijdige dame, ze maakt prachtige kleding, bijzondere cadeautjes, iets moois voor in huis of om te knutselen met bijvoorbeeld zeep.

http://astrid-niniyoungfashion.blogspot.com/2011/02/een-kiezelig-setje-voor-qiqi.html Zij maakt prachtige kleding voor haar dochters en heeft ècht een eigen stijl. Welk patroon dan ook, je ziet aan de stofjes, materialen en accenten dat zij het heeft gemaakt.

http://www.kinderkouture.net/blog/2011/02/25/a-stumbling-block/ Zij maakt prachtige meisjeskleding en gebruikt daarbij altijd ontzettend prachtige en vrolijke stofjes die zo ontzettend mooi bij elkaar combineren.

3. Laat een berichtje achter op deze blogs en vertel hen dat ze de Liebster Blog Award gewonnen hebben.
Ga ik gelijk regelen.

4. Het is vooral de bedoeling dat er aandacht wordt gegeven aan beginnende of nog niet zo'n bekende blogs. 
Ja, dat is een lastige... ik heb gekeken naar de blogs van de afgelopen week. Dus ik heb niet ver teruggekeken zal maar zeggen. Ik heb ook gekeken naar het aantal volgers. Ik ben dus even mijn Dashboard beheerlijst ingedoken hoeveel volgers iedereen heeft, dat kijkt namelijk lekker snel en dan voldoe ik een beetje aan punt 4. 


Nou dames, heel veel plezier met de Liebster Blog Award en geef hem door!!!

6 opmerkingen:

  1. Dankjewel Collie, ik voel mij best wel vereerd.Je geeft altijd zulke leuke reacties, en nu krijg ik ook nog een award van je.En nu moet ik nog gaan uitvogelen hoe dat allemaal (weer) werkt, maar het bloggen gaat mij redelijk goed af, dus dit zal mij ook wel gaan lukken. Ik zal mij er binnenkort eens in verdiepen.
    Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte met je award! Je verdiend 'm ook want je schrijft zo openhartig en vol passie over je dagelijkse bezigheden, je kinderen en je passie,naaien!
    Genieten, elke keer weer!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor het geven van de Award.Ik zal er van t'weekend eens voor gaan zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je award, je verdient hem echt. Ik kan altijd zo genieten van je prachtige creaties.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Collie, het is je gelukt met het geven van awards, super! Maar je hebt mij met Sabine verwart!
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Daniëlle, oeps ik heb zo heen en weer zitten switchen tussen jouw blog en overtikken van teksten voor bij de Award, dat ik de naam Sabine heb gezien als jouw naam. Sorry!!!!

    Ik heb het gelijk verbeterd hoor!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)