zaterdag 19 februari 2011

UWYH-??? en Utrechtse lapjesmarkt...???

UWYH-en (mijn kast ploft bijna) en de Utrechtse lapjesmarkt is niet een ideale combi. En tóch ga ik naar de Utrechtse lapjesmarkt of is het Stoffenmarkt....??? Geen idee, mijn moeder zei altijd lapjesmarkt... dus zeg ik het ook zo. 


Maar de reden is dat ik gewoon weer stofjes ècht wil zíen i.p.v. in kleine vierkante fotootjes op het computerscherm. Ik wil de stofjes vóelen... is het zacht of stug. Dik of dun, valt het mooi soepel, is de achterkant ook veelkleurig of wittig (belangrijk hoor!!). Voor Kirsten heb ik geen stof in de kast voor de Elodie, versie zonder mouwtjes, en die vindt ze zó mooi, dus... stoffenjacht is geopend. Bridget gaat me helpen een veelkleurig jurkje voor haar samen te stellen... ze heeft een "bestelling" geplaatst. Het kan ook wat anders worden hoor, net wat we zien... Rem gaat gewoon mee voor de leut en voor de warme chocolademelk met slagroom toe natúúrlijk! 


Het is net acht uur geweest en we stappen zo de auto in.... ben  benieuwd wat er allemaal voor nieuws binnen is voor het voorjaar! Natuurlijk laat ik zien wát ik allemaal heb gekocht...

8 opmerkingen:

  1. De lapjesmarkt is zo leuk, mijn ouders wonen daar vlak om de hoek, dus ik ga met regelmaat vrijdags daar al slapen en dan zaterdags lekker vroeg over de markt schumen.

    gr jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Collie, ik ben jaloers! (haha) Daar wil ik ook heen. Ik ben er in het verleden verschillende keren geweest maar nu met 5 kinderen en een werkende man op zaterdag zie ik het niet zo zitten.
    maar hier zal je vast en zeker slagen. Ik ben benieuwd naar je oogst.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, de lapjesmarkt (zo noem ik het ook altijd)! Ik ben benieuwd waarmee je terug gaat komen. Volgende week ga ik weer naar het Stoffenspektakel (misschien zelfs 2X), lekker zomerkatoentjes inslaan.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig de lapjes markt in utrecht. Daar kun je zo heerlijk overheen struinen. Ben benieuwd met hoeveel lapjes je thuis komt. Veel plezier. Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd!

    Liefs Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh wat zal jij genieten zeg.
    ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad,
    lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (14) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (3) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (3) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (27) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)