zondag 15 mei 2011

Ooo, nog wat losse fotootjes

Ik ontdek net dat ik het fototoestel nog niet geleegd heb en er nog wat foto's van de laatste dag van vakantie erop staan... een heerlijk relaxdagje... Lekker languit in het zonnetje... wat lezen... half in de schaduw... dus zonnebrilletje omhoog èn plof zonnebril ploft precies op het moment dat ik een kiek neem naar beneden. Ik lig lekker naast Kirsten ook op een ligbedje met m'n tekenspullen en neem af en toe wat kiekjes...

Ook een kiek van Bridget dit op een hele aparte manier zit... eh... ligt te tekenen. De reden? Dan heb ik schaduw mama... Het papier geeft licht en dan ziekniks! Ja... dat kan ik me wel voorstellen ik heb tijdens het tekenen ook heel de tijd een zonnebril op m'n neus.

Net zoals deze dame, die heeft ook altijd een zonnebril op haar neus.


Halverwege de middag komt Bridget bij me liggen, ze verveelt zich... Bridget vervelen?? Ja... er is niemand om mee te spelen... Dat klopt de enige die rondlopen zijn ouders die de boel aan het inpakken zijn voor de rest zijn de caravans al leeg omdat ze vanochtend vroeg al vertrokken zijn. 
Ik noem een heel lijstje op... 

Mama: Met je Barbies spelen...
Bridget  Nèh... 
Mama: Met je little pony's spelen...
Bridget Nèh... 
Mama: Tekenen...
Bridget Heb ik al gedaan... 
Mama: Met je DS-je spelen... 
Bridget Ik zie niks in het zonnetje... 
Mama: O, het beeldscherm wordt onduidelijk in de zon... eh.... eh... In het zonnetje liggen...
Bridget Lig ik al en helpt niet.... 
Mama: MP-3 in je oren erbij...
Bridget Nééhéé... 

Oké het is duidelijk een aanval van verveleritis... 

Mama: Misschien lezen... 
Bridget Hm... 

Ik wordt warm merk ik... 

Mama: Aan mama voorlezen?
Bridget Ja, ik ga m'n boek halen!

Gelukkig zeg... ik wist bijna zelf ook niets meer!

Ramon ligt lekker binnen in de schaduw met z'n PSP te spelen. Hij vind de zon eventjes wel leuk, maar daarna vindt 'ie het wel weer welletjes.


Lekker zo'n relaxt dagje. Om ons heen allemaal in en uit rennende mensen en sjouwende koffers... zalig weertje... ik blijf nog lekker liggen!

3 opmerkingen:

  1. Volgens mij hebben jullie het heerlijk gehad... Leuk dat je het zo plaatste .. zo was ik even een weekje met jullie mee.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een heerlijke vakantie. Heerlijk zo even luieren in het zonnetje, niets moet alles mag en de dan is de batterij weer heerlijk opgeladen.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicole,

    Ik ben een tijdje niet zo actief Online dan :) maar heb nu je hele vakantie verhaal gelezen, wat hebben jullie samen heerlijk genoten, lekker geshopt, en mooie plaatsen gezien!
    Weer helemaal fris en fruitig voor weken die we nog hebben te gaan voor het weer zomervakantie is:)

    Genioet ook van de nasleep van zo'n weekje weg, met andere woorden; veel plezier met de was:(

    Fijne dag, Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (13) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (3) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) museum (1) muts (4) naaien (3) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (2) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (2) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (27) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)