dinsdag 21 juni 2011

Mijn zomerpatronen voor Farbenmix van dit jaar...

... helaas slecht nieuws. Mijn patronen die voor Farbenmix deze zomer uit zouden komen, komen toch niet uit. Op het laatst heeft Farbenmix besloten toch andere keuzes te maken. Heel erg jammer. Wel hebben we afgesproken dat voor het volgend jaar er weer een nieuw patroon van mij uit gaat komen via Farbenmix. 


Maar wat in de tussentijd? Daar ben ik nu heel hard mee bezig, vandaar dat ik er niet eerder iets over heb laten weten. Eerst moest ik het een en ander uitzoeken en kijken wat de mogelijkheden zijn. Óf het wel allemaal mogelijk is... Mijn hoofd zit vol met leuke ideeën en de patronen die deze zomer uit zouden komen zijn veel te leuk om niet uit te brengen. 












Ik probeer de patronen zelf uit te gaan geven. Dat kost alleen veel tijd. Eerst nadenken hoe ik dat aan wil pakken. Dan uitzoeken wat wel en niet mogelijk is. Nu ben ik sinds een paar maanden bezig met de software, die ik nodig heb om mijn ideeën uit te werken, me eigen te maken. Dat laatste valt niet mee. Mijn hoofd doet niet altijd wat ik wil. Ik geef echter niet op. 










Die patronen gaan er hoe dan ook komen. Ik krijg altijd zoveel leuke reacties op mijn patronen. Die kan ik jullie toch niet onthouden :-).


Ik hou jullie in volgende berichtjes op de hoogte van alle stappen die ik aan het zetten ben. 


Vandaag is er in ieder geval weer een grote stap gezet. Een mail is de deur uit met daarin mijn beslissing dat mijn keuze voor de software is gevallen en ik daar mee door ga... 




Op naar stap twee...

34 opmerkingen:

  1. oooooh wat een domper!! alhoewel...als dat betekend dat het je gaat lukken om ze zelf uit te gaan geven en dus helemaal eigen baas te zijn......heeft het misschien zo moeten zijn?????
    Hoop dat het je lukt, of liever gezegd.....het gaat je lukken, weet ik zeker!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een terleurstelling maar wat een gaaf idee wat je nu gaat ondernemen en wat een lef, meis ik vind het zooooo knap wat jij allemaal doet je een doorzetter en je patronen zijn prachtig heeeeeel veel succes echt heel gaaf, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoer!! Je patronen zijn super en als mn kleine meid er aan toe is, wil ik er vast wel één(meerdere)proberen Voor mn grote meid van 12 is het net te klein, helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou dan zeker gaan proberen om ze te gaan uitgeven
    Succes met al je stappen.

    gr jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei wat jammer en oei wat superspannend, ben heel erg benieuwd naar de hopelijk komende patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat Farbenmix een andere keuze gemaakt heeft, ik vind je patronen echt prachtig. Veel succes met het onder de knie krijgen van de software en het nemen van stap 2. Als ik zo zie hoe jij je ideeën omzet in patronen, dan gaat het je zeker lukken.

    Groetjes van Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg spannend! en jammer..... maar de dingen zijn nooit voor niks.... Op naar stap 2....3... enz.
    Succes, groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer van Farbenmix maar misschien pakt dit voor jou wel goed uit.
    Uitgeven in eigen beheer lijkt me veel prettiger werken.
    Succes met de keuzes maken en alles te leren begrijpen.
    Ben zo benieuwd naar je nieuwe patronen.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Succes toegewenst, kan me voorstellen dat het nu spannend is en veel tijd kost maar het gaat je vast lukken!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes het gaat je vast en zeker lukken,wel balen dat ze het op het laatste moment niet gebruiken,maar JIJ zelf komt er ook wel,lieve groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer, maar misschien ook wel goed.
    En zo ben je steeds een stap verder.
    Succes met alle stappen die je nog gaat maken.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat jammer, maar wat goed dat je toch doorzet.
    Maar het kan niet anders dan dat het een succes wordt. Je ontweprt zoveel mooie dingen.
    Ik hoop dat de patronen snel uitkomen.

    Veel succes.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. he wat jammer voor jou (en voor ons ook), ik zat steeds de vorschau in de gaten te houden want ik ben dol op je jurkjes en andere patronen, is een e-book uitbrengen misschien een idee? Dan kan je dat via paypal/dawanda oid verkopen.
    He gatver wat jammer! En wat dom van Farbenmix!
    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh...wat een jammere beslissing van ze, maar ook erg spannend en leuk om het in eigen beheer te houden ;) Veel succes! Het gaat je vast lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat super jammer, zeker omdat het moment toch ook wel wat laat lijkt te zijn. Hoop dat je het voorelkaar krijgt ze in eigen beheer uit te geven! Ook natuurlijk weer een leuke uitdaging!
    Ik hield de vorschau steeds in de gaten, was heel erg benieuwd naar het hoogzomer jurkje!
    heel veel succes met alle stappen die je gaat zetten!
    groet, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat balen zeg!! En wat super knap van je om het zelf te gaan doen. Succes! Het gaat je zeker lukken allemaal!

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He wat jammer nou. Als het linksom niet lukt dan maar rechtsom, maar ze gaan er komen, vast en zeker! Succes met de volgende stappen!
    Groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel dom van farbenmix, maar goed voor jou soms moeten de dingen gewoon zo gaan en dan ga je er ook gewoon voor terwijl als alles loopt durf je vaak de stap niet te maken. En het komt allemaal goed je hebt aan ons allemaal al klanten die niet kunnen wachten totdat we de patronen kunnen kopen... succes en zet door !!
    groetjes Sasja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jou krijgen ze niet klein,ik heb er alle vertrouwen in !Succes en we wachten in spanning af!Wel jammer dat ze op het laatste moment afhaken,nu het inmiddels al zomer is..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. jeetje wat balen zeg...
    Hebben ze een reden ervoor gegeven?
    Misschien moet het inderdaad zo zijn voor jou en is DIT het goede moment om voor jezelf iets op te zetten!!
    Succes in elk geval

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat balen voor je! Maar ik denk als je de patronen in eigen beheer kan uitgeven dat dat nog beter voor je is.
    Succes gewenst met alles uitvogelen! Ik weet zeker dat je het kan! En wij wachten geduldig af.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Inderdaad een domper...maar ik geweldig dat je het heft nu in eigen handen wilt nemen! Zal een hele tijd over heen gaan voor je de juiste manier, werkwijze, ect...ect.. zult hebben, maar er helemaal zelf "de baas" over zijn lijkt mij ook heerlijk. Zowel creatief gezien als zakelijk, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat jammer zeg. Maar ik ben wel blij te lezen dat je het in eigen beheer wil uitgeven. Heel veel succes en ik ben heel benieuwd wat we van jou te zien gaan krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Veel succes, hou op ons op de hoogte, want wij worden zeker klant!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oe wat spannend!! Misschien zou je eens kunnen informeren bij Claudia van Cinderella Zwergenmode. Zij brengt tegenwoordig ook zelf haar patronen uit. Misschien heeft zij wat tips voor je over een drukker die de patronen voor je kan printen ed??! Heel veel succes! Gaat je vast en zeker lukken, zo'n doorzetter ben je wel!

    Groetjes Jeannette
    PS, mocht je tegen die tijd proefnaaisters zoeken dan houd ik mij graag aanbevolen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hopelijk komt nu alles in een stroomversnelling en kunnen we al snel genieten van je nieuwe patroontjes! Ook hier zijn we grote fan van jouw maaksels! We kijken dus al uit naar de moment dat op jouw blog het bericht verschijnt dat je nieuwe patronen uitkomen :-)

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat spijtig voor jou en voor ons Collie-Collie patronen fans. Balen zeg al het werk voor FM min of meer voor niks. Wel goed te lezen dat je ze in eigen beheer wil gaan uitgeven. IK zat (zo te lezen), met vele andere, met smart te wachten op jouw ontwerpen. Ik vind dat jou patronen uitstijgen boven de meeste andere van FM. Veel succes met je ondernemings/stappen plan.

    Groetjes, Astrids (Astridscreaties)

    P.S. Ondanks diverse pogingen niet gelukt via Blogger een berichtje achter te laten vandaar een anoniem berichtje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hay,

    Tjeetje wat jammer meis!
    Weet maar al te goed hoe je,je voelt.
    Mijn boek ga ik ook alleen verder maken.
    Wel een teleurstelling...niet opgeven hoor.
    Ik weet zeker jij gaat verder..je hebt er al teveel energie ingestoken!

    Ben superbenieuwd wat er nu gaat gebeuren...

    Dag meiske...succes!
    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat jammer! Ik zat steeds bij Farbenmix te kijken wanneer je patronen uitkwamen, maar ze kwamen maar niet... Vandaar dus. Wel heel erg jammer, maar zeker ook een kans nu je zelf patronen uit gaat geven. Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden. Heel veel succes met alles.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een domper! Sterkte... maar vooral: succes! Ik ben ook (nog steeds) heel benieuwd naar je patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Via via kom ik bij dit minder leuke nieuwsje dat Farbenmix dan toch niet kiest voor de elegante mode/patronen die jij tekent.
    Ik zat nochtans nieuwsgierig uit te kijken naar het patroon van de hoogzomerjurk met de vele bandjes op de rug.
    Foei Farbenmix !
    Anderzijds begrijp ik dat je zélf een onderneming wil starten....dat klinkt veelbelovend. Ik wens je alvast een goede start en succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Succes Nicole! Ik weet zeker dat je het op poten krijgt.. dat moet gewoon als je ziet wat er allemaal uit jou handen gekomen is! ;-)

    Groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (13) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (74) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) museum (1) muts (4) naaien (3) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (2) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (2) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (27) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)