zaterdag 10 september 2011

O ja... ik heb natuurlijk ook pauze....

... ja... dat was ik even vergeten deze week... Kijk... thuis wandel ik weg van mijn werkplek... stapperdestap... naar de keuken c.q. ijskast en de broodtrommel... Laat ik die nu op m'n werkplek niet hebben... Of... die is er wel... maar er moet nog een vloer worden gelegd in de keuken en de ijskast... staat klaar... effe verderop... zonder stopcontact in de buurt... Dus... eh... mijn lunch-pauze-route is een beetje van de leg. Ik pak nu m'n lunch gewoon uit m'n tas (geen vleesbeleg... en ook geen glaasje melk) en eet het zittend op m'n bureaustoel aan m'n bureau op... en dan... ja... dan ga ik gelijk weer verder... STOM!! Ik bedacht het pas na vijf dagen, duh ben lekker vlot hè, dat ik geen pauze neem. Nahjazeg...!!! 


Vanochtend nam ik me zelf eens voor dat bewust wel te doen... Nam een haakwerkje mee, zodat ik elders ga zitten, 4 meter verderop. Achterwerk neemt plaats op een lui stoeltje, kan kiezen linker- of rechterstoel, hahaha. Hapje van dit, slokje van dat... en wat toertjes haken aan de sjaal van Kirsten. Daar ben ik een half jaar geleden of zoiets aan begonnen voor bij haar baret met klep. Ik was toen te laat met de sjaal begonnen, de ergste kou was al voorbij, maar nu ben ik op tijd... en zo neem ik een half uurtje relax pauze, doe gelijk een paar vrolijke toertjes. Heb ik er geen zin in, ook goed, maar dan zit ik ieder geval in m'n luie stoel!


Vandaag kwam Bridget halverwege de middag bij mij langswapperen. Rem ging met Kirsten naar een hockeywedstrijd, hij was vandaag even coach. Ramon was er ook niet want hij ging vanaf drie uur een paar uurtjes werken, dus niet zo gezellig voor Bridget. De dame had een tas bij zich met de auto-dvd met een Barbie-film, een dikke Donald Duck en een zakje chipjes... Helemaal klaar voor een middagje bij mij. Ik was natuurlijk wel druk bezig met een hele berg roezels... Kan nu ook geen roezel meer zien. Ik heb 6 jurken geroezeld vandaag, pffff.


Na een sappakje wilde de dame wel een glaasje cola.... eh... glaasje??? Die heb ik niet.... Maar gelukkig heb ik wel kop en schotels... Ze heeft vandaag dus een kopje cola gedronken. Ze vond deze met het rode randje het mooist en het smaakte prima! Op de foto lijkt het net koffie, hahaha, maar het bubbelt hoor.... 't is ècht cola.




De vloer is vandaag ook gekeurd door Bridget. Hij ligt héérlijk. Er kan prima op getekend worden. Zonder tekenen, gewoon gezellig kwebbelen op je rug is ook aan te bevelen. Het plafond is bij deze ook goedgekeurd, ik had hem heel goed gewit!!

6 opmerkingen:

  1. tsssssss geen pauze!!! dat is verplicht hoor...als de arbeidsinspectie erachter komt;).....je zou natuurlijk ook even kunnen bloggen tussendoor, of even een frisse neus halen....rondje lopen(naaldhakken NONO)..uhm...uit het raam hangen en sociale contacten aanhalen....enzo....maar PAUZE hebben we allemaal nodig.....denk eraan;)))

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja!! zo word je werkplek wel superrrrr gezellig he??!!...geniet van een heerlijk weekend...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gweldig!! een koje cola :-)
    en hoe ze het vast houd.

    zo te zien krijg (heb) je een prachtige werkplek.
    en net wat lynda zegt pauze heeft echt!! iedereen nodig.

    groetjes janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja je moet wel pauze nemen !! ...Al is het alleen maar om cola uit een kopje te drinken :-)). Sophie de jongste zou dat ook zo kunnen. Geweldig.
    Enne.... bedankt voor de tip van je stilleto schoenen. Ik vind ze zo geweldig dat ik ze net besteld heb. De lakzwart die onderin staan. Ook met een bandje over me voet. Dat wordt wachten op de postbode volgende week.
    Succes met je sjaal.
    Fijn weekend !!

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou ook zo mijn pauze kunnen vergeten snel mijn brood opeten en verder gaan (of tussendoor wat happen nemen...)
    Toch fijn dat de inspectrice de vloer en plafond heeft goedgekeurd.
    Wat ik mij bij je vorige berichtje afvroeg, naai je privédingen ook op kantoor?
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja je moet natuurlijk wel een pauze nemen hoor.....
    En gezellig dat Bridget even aan kwam waaien.

    fijne dag, lia

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (13) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (3) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) museum (1) muts (4) naaien (3) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (2) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (2) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (27) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)