zaterdag 24 september 2011

Wat is het? En de prijs is proefnaaien...





Ja, een prijsvraag annex give-away met als prijs... proefnaaien... 


Er komt binnenkort een E-book van mij uit... beginnend met de letter A. Ik heb een verzoekje... Zijn er dames die voor mij willen proefnaaien...?


De prijsvraag is; wát voor soort patroon ga ik uitgeven...? 


De prijs is het patroon, dat je dan gaat proefnaaien, waar je foto's van maakt en dan komt er een foto in mijn webwinkel bij het patroon als designvoorbeeld.


Dus, heb je een dochter, kleindochter of een nichtje in de maat 80/86 tot en met 164/170
Kan je naaien
Heb je tijd
Vind je het leuk om mee te doen


Reageer dan hier op het blog of mail me naar nicole@collie-collie.com.
Zou je ook een link op je blog naar dit berichtje willen zetten...?
Geef wel even aan welke maat je naait, want ik wil zoveel mogelijk maten laten zien.


Bridget gaat dan uit een aantal bakjes (per maat een bakje) de winnaars grabbelen (ja, ja het zijn er meerdere).


Ik hoop op heel veel reacties!!


Lieve groetjes van Collie

86 opmerkingen:

  1. Echt superleuk dat je zelf je patronen gaat uitgeven! Ik doe niet mee met de prijsvraag en proefnaaien hoeft ook niet. Ik wil je alleen alvast feliciteren met deze grote stap.
    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicole, hier wil ik zeker een reaktie opgeven, want ik wil wel proefnaaien, heel graag zelfs!
    De vraag (Wat voor patroon geef je uit) Dat is moeilijk! Maar ik denk een overgooier! En dan met verschillende variaties van bovenstukjes.

    Als ik mag proefnaaien heb ik hier modelletjes lopen in de maat 92/98, 134/140 en 152/158!
    Dus heel breed!

    Ik ga deze prijsvraag op mijn blog zetten en heel hard duimen!

    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, das leuk! Ik stuur je een mailtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een overslagjurkje misschien of algemener een winterjurk?
    Ik heb 5 dochters, maar maak mt 110/116, 122/128, 134/140 en 140/146.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dat is nog eens een leuke give away/ prijsvraag... Maar wat is het??? Lastig hoor...
    Ik houdt het op een mooie rok. Mocht ik zowaar winnen, dan maak ik het patroon in maat 92/98 voor mijn dochtertje...
    Ik zet ook een link op mijn blog!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezien de stof zou ik denken dat het een mooi jurkje of een blazertje zou zijn. En ja, ik zou graag willen proefnaaien en wel in maat 116/122 (bovenkleding in maat 116/122 bovenlijf en onderkleding in maat 116).

    Groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Trouwens nog bedankt voor je snelle reactie op de vraag naar het stofje! Vlot het ruitjesrokje al?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nicole..

    Wat leuk... het lijkt me geweldig om proef te naaien voor je.. Ik heb een dochtertje in maatje 74... dus kan dan mooi iets lekekr ruim maken en ander me buurmeisje waar ik graag wat voor maak en die heeft maat 92. ook heb ik nog 2 nichtje waar ik nodig wat voor moet maken... die zitten in maat 114 en 98

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé wat leuk zeg! Ik denk dat het weer een prachtige jurk is, een echte prinsessenjurk natuurlijk dus genoemd naar ons eigen prinsesje Amalia...?
    En natuurlijk wil ik graag proefnaaien. Mijn nichtje heeft qua breedte maat 104 en qua lengte 110, dus welke maat het wordt ligt een beetje aan het patroon.
    Misschien is het wel iets heel anders dan een jurk, maar het zal ongetwijfeld weer een prachtig patroon zijn! Ik ben erg benieuwd...

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beste Nicole,
    Ik denk dat de A staat voor Alexia een adembenemende jas.
    Ik zou het het heel leuk vinden om proef te naaien. Ik heb van de Elodie maat 146/152 gemaakt voor mijn dochter dus kan ik maken maat 152/158.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk joh! ik vind het wel een uitdaging, proefnaaien (maat 164 ongeveer). Tja wat zou het zijn.. ik gok op een rok.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi

    Wat je e-book wordt heb ik geen flauw idee van, mmmmmmmmm beginnend met de letter A, zou dat zijn de a van anders-dan anderen?
    Omdat je gewoon een leuke stijl hebt, wat echt bij jouw past.

    Ik zou best willen proefnaaien, lijkt mij heel erg leuk, enkel heb ik alleen een zoon van 19, ik ben bang dat hij niet in die maatjes past :-)
    Als ik zou mogen proefnaaien, lijkt het mij leuk om in de kleinste maat iets te mogen doen, gewoon omdat ik het kleine spul leuk vind om te doen.

    Ik kijk vol bewlangstelling uit naar je e-book, ook als ik niet mag proefnaaien.

    Succes met je verdere voorbereidingen.

    gr jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O,wat een leuk idee zeg!Ben net weer begonnen met naaien na vele jaren en vindt het wel leuk. Maar ik doe niet mee,al heb ik wel dochters in die maten. Er zullen wss genoeg mensen meedoen en ik volg wel mee van over the otherside of the ocean.
    Vind het leuk om via je blog in de bladen mee te neuzen.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een jurkje?
    Ik naai in maat 104/110 en maat 134/140

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooo, dat is leuk! Ik zou best willen proefnaaien. Ik denk dat het gaat om een jurkje met A-lijn. Ik maak voor mijn dochter nu 122/128.

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja ik wil wel proefnaaien uiteraard ;)
    Mijn dames zitten in maat 86 en 104/110.

    En ik denk een jurk

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Nicole,

    Stoer dat je je patronen in eigen beheer gaat uitgeven. Ik heb al diverse jurken van je gemaakt voor mijn dochtertje en die is er helemaal weg van (jaja, meisjes van 1 hebben ook een mening haha). Ik kijk uit naar al je nieuwe ontwerpen.

    Tja en wat zal de a zijn, een rokje voor de aankomende winter of een feestrok voor de decembermaand???

    Ik zou het leuk vinden om het te maken in ieder geval, maat 92/98.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zou meer dan graag willen proefnaaien! Lisa draagt maat 110/116!
    Wat voor een soort patroon? Ik zeg dan een meisjeskledingstuk! ;-)
    Ik heb nog een prachtig winterstofje liggen dat smeekt om een mooi patroon!!

    Ik hoop van je te horen!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Spannend!! Ik ga voor een winterjurk!
    En ja, Femke en ik willen graag voor je aan 't 'proeven'
    Ze draagt maat 116-122 afh. van het model.
    Ik kan naaien (vind ik) en sinds kort thuismanager dus ook tijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik HOOP dat je een patroon van een damesjurkje gaat uitgeven, maar aangezien je vraagt welke maat dochterlief heeft... niet dus. Ik denk dat het een jurkje met overslag wordt. Ben heel erg benieuwd overigens! (Mijn dochtertje draagt 92/98.)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik wil wel proefnaaien, dat lijkt me zo leuk om te doen! Mijn dochter draagt 98/104 beetje afhankelijk van hoe het patroon valt. Ik ga direct een linkje op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ben naaister zonder naailessen maar zie overal een uitdaging in. Ik zou graag meedoen om eens proef te naaien. Ik heb twee meiden maat 98/104 en maat 116/122
    Dus..als jij het ziet zitten om mij te laten proefnaaien dan doe ik graag mee...je kunt natuurlijk even een kijkje nemen op mijn blog om te zien wat ik allemaal gemaakt heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe graag een poging, ik heb je een mail gestuurd! :-) Spannend... de A van...
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O wat gaaf!! Ik zou graag een gokje willen wagen voor mijn jongste dochter die maat 116/122 draagt of als mijn puberende dochter hem ook leuk vind in maat 170.
    Ik gok op een leuke zwierende rok, spannend hoor je eerste eigen ebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Nicole,

    Ik wil graag meedoen!, ik hoop natuurlijk dat je weer een patroon hebt gemaakt voor een jurk.
    Ik heb 2 meisjes 1 in maat 110 en 1 in maat 122.

    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mijn dochters zijn 3 en 5 jaar oud, maar dragen bijna hetzelfde maatje. Ik maak meestal 110, pas het dan en kijk voor wij het een beetje groter of kleiner moet.
    Ik wil zeker een patroontje testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh, wat leuk!! Kom maar op met dat patroon!!
    De A van.......... Anna, Anne, Ariana, of???

    Ik kan maat 110/116 en 140/146 proefnaaien.

    Groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik denk een leuk winters jurkje dat heet 'Amalia'.

    En mijn dochter heeft maat 92.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beste Collie,

    Ik lees al een tijdje je blog, maar heb nog nooit eerder een reactie achtergelaten hier. Ik vind je blog erg leuk en kom daarom ook meerdere keren in de week langs.

    Het proefnaaien lijkt me erg leuk.

    Maar wat voor een patroon je uit gaat geven... ik denk dat het in ieder geval iets met kleding te maken heeft. En ik gok op een hele leuke rok.

    De maten die ik zou kunnen naaien is 110/116 of 140/146.

    Lijkt me erg leuk om een keer te mogen doen.

    Groetjes,

    Jessica

    www.hookedtocreativity.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk, ik wil ook graag meedoen.
    Ik denk dat het een jurk word met een A-lijn.
    Mijn dochter draagt maat 122-128.
    Ooo nu afwachten, spannend!
    Groetjes Bianca (DM-kids)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Nicole,

    Bij deze meld ik me aan om proef te naaien, tot nu toe vind ik je patronen geweldig. Mijn dochter draagt de jurken met veel plezier. Haar maat is 146 van de oudste is het maat 164/170.

    Groet van Saskia en veel succes met zaken doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo,
    Proefnaaien durf ik niet ; daarvoor moet je meer talent en kennis in huis hebben.
    Maar ik steek niet onder stoelen of banken dat ik al tijden uitkijk naar een nieuw patroon van jouw hand.
    Ik 'hoop' dat Alexia of Amalia of Adèle (dat vind ik ook zo'n adellijke naam) een patroon wordt van een eigenwijze en toch romantische jurk of tuniek.
    En laat het aub niet bij dit ene patroon blijven !
    Succes met je zaak !
    Succes aan de proefnaaisters!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik wil ook heel graag meedoen. Ik gok op een rokje, een lekker zwierig rokje. Mijn dochters hebben maat 98/104 en 110/116. Ik ben erg benieuwd.

    Groeten Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Natuurlijk wil ik graag mee doen.
    Ik denk dat het patroon een tuniek of een jurkje is. Mijn dochter heeft maat 104.

    Ben heel benieuwd.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Een nieuw patroon, wat spannend! Je bent lekker bezig Nicole! Ik ben benieuwd naar het patroon met de A. Ik denk dat het weer een mooie jurk zal zijn.

    Mij dochter heeft maat 92/98, de Elodie naaide ik voor haar in 98/104.

    Proefnaaien heb ik nog nooit gedaan, maar het lijkt me erg leuk!

    Iedereen bon chance!

    Groetjes, Mio
    www.walamio.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hey Collie,
    Wat een leuk idee zeg...
    Ik zou graag willen proefnaaien dus ik denk dat het een mooie overgooier cq tuniek gaat worden die je prachtig met de kerstdagen kunt dragen.
    Het patroon krijgt de naam van een bloem met beginletter a ik denk de amaryllis.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh, proefdraaien van een Collie-Collie patroon lijkt me echt super! Ik doe dan ook graag mee. Joline draagt op dit moment 128/134, dus in die maat wil ik dan naaien. Oja, en als de maten het toelaten (qua bovenwijdte of heupwijdte), kan ik ook voor mezelf in maat 164 naaien (dat krijg je als je niet zo groot bent...)
    Ik denk dat het een shirt wordt, aangezien je het daar laatst over had.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ik denk ook dat het een mooie warme winterjurk word.
    mijn meissie zit nu in maat 80 dus maat 80/86 zou ik kunnen naaien
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh wat een leuk idee! Ik denk dat het een rok wordt ;-) Maar als het iets anders is wil ik dat ook wel graag proefnaaien dus bij deze geef ik me op! Mijn jongste dochter heeft een 86/92 en mijn oudste zit tussen de 110/116 en 122/128 afhankelijk van hoe het patroon valt. Ik ga een linkje naar je prijsvraag/give away op mijn blog zetten!

    Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo, een super idee. Ik wil wel proefnaaien.
    Mijn dochter en nichtjes variëren in de maten 134/140, 110 en 86/92. Dus van alles is mogelijk. Als het patroon eenvoudig is doe ik graag mee, niet dat ik niet kan naaien, maar de TIJD!! En anders moet ik maar tijd maken!!!
    Groet'n Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Leuk Nicole dat je zelf patronen gaat uitgeven. Ik zou heel graag voor je willen proefnaaien.
    Ik dacht meteen aan een broek maar hoe doe je dat in een ebook ipv een patroon.
    Dus ik gok op een wikkelrok met een mooie strik als sluiting en eventueel een onderrok met roezels erbij.
    Voor mijn dochters maak ik onderkleding in de maat 140 (ze zijn 9 en 12). Bovenkleding maak ik iets groter.
    Veel succes ermee, groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wouw! Proefnaaien voor Collie Collie lijkt me super!
    Ik denk dat het een mooie rok of jurk wordt! Met een prachtige (prinsessen?!) naam?!
    Ik ben erg benieuwd!
    Mijn dochter draagt maat 98 en ik naai meestal 98 / 104. Ze is wel heel smal dus soms moet de breedte iets aangepast worden....

    Ik wacht in spanning af!

    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Nicole,
    ik reageerde al via Facebook, maar aangezien ik daar nog geen reactie op zag, plaats ik het hier ook even.
    1/ proficiat met je eerste e-book.
    2/ volgens mij gaat het om een setje met een rokje
    3/ ik wil dolgraag proefnaaien voor je. Het lijkt me een hele eer en zoals je weet, kan ik verschillende maten maken:
    Ianka: 116/122
    Elena: 128/134
    Elise: 140/146
    Kyana: 152/158
    (kwestie van 4x kans te maken om mee te doen :-) )

    groetjes en we kijken vol spanning uit naar de "trekking" van de "winnaars",
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Anne!
    en ik gok een jurk.
    zou best wel voor je willen proefnaaien maar
    jongste draagt jammer genoeg een forse 158/164.
    Heb nog wel een paar lieve nichtjes tussen de drie en vijf jaar (weet alleen hun maat niet)
    groetjes Kronova

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een leuk idee, proefnaaien als give-away! Natuurlijk wil ik dan ook een gokje wagen, want proefnaaien lijkt me super om te doen.

    Ik denk dat het een rokje wordt, of een overgooiertje. Dit kledingstuk zal de mooie naam Ashley???? krijgen. Mijn dochter draagt komende winter maat 104/110, dus dat zal de maat zijn waarin ik zou proefnaaien.

    Grtz Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat leuk weer een Collie Collie patroon!
    Heet het Aartje,Adriana of Annegien misschien?
    Het is in ieder geval zeker een tot in de puntjes uitgewerkt patroontje.Een tuniek,jurk of jas? wisten we maar vast wat het was! Ik doe iig graag mee.Maten om te naaien:134 of 152 of een minin uitvoering in het kleinste maatje.Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Nicole,
    Wat een leuke prijsvraag. Wat je gaat ontwerpen? Ik gok een jurk. Voor mijn dochter maak ik maat 164, dus in die maat zou ik wel willen proefnaaien.
    Heel veel succes ermee en groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Nicole,

    Heerlijk als je veel proefnaaiers krijgt.
    Zelf denk ik omdat het om een ebook gaat een gilletje of rokje.
    Erin heeft maat 140, de elodie is al in veelvoud gemaakt voor haar. Maar ook voor haar nichtjes. Een leuke naam is natuurlijk Adriana.
    Succes ermee.

    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Nicole,

    Super dat je weer een patroon uitbrengt!!
    Ik gok op een Andrea, en daar stel ik me een stoere meidenjurk of rok bij voor.
    En, natuurlijk zou ik ook wel willen proefdraaien....
    Mijn dochter draagt maatje 110 :)

    Groetjes Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Nicole,
    Als fan van jouw patronen gok ik op een rok als e-book. Ik volg je al een hele tijd en ik vind het superstoer van je dat je eigen 'atelier' hebt! Ik wil graag proefnaaien. Ik heb 4 dochters dus keuze genoeg: maat 140/146/152!
    Ik wens je veel succes!
    Groetjes van Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hoi Nicole,
    wat een leuk idee !! natuurlijk zou ik ook heel graag jou patroon willen proefnaaien. Ik gok een A lijn jurkje de maten zouden worden 98/104 en 122/128 . Alvast succes met de vele reacties en ik ben heel benieuwd hoe het patroon eruit gaat zien ... het zal vast wel weer een succes nummer zijn .

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Nicole,

    Ik wil ook wel mee doen. Ik denk/hoop dat het een leuke winterjurk is. Heb een kleine dame in maat 86/92.

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Nicole,
    Mijn zus heet Angela, dus dat lijkt me een leuke naam voor het patroon. Wordt het een rok met een shirtje erbij? Femke draagt 134/140, en wie weet, als ik mag proefnaaien maak ik voor de meiden van mijn zus van 6 en 8 ook een exemplaar. Ik vind je belevenissen in je nieuwe werkruimte heel leuk om te lezen, veel succes met deze nieuwe stap in je bedrijf.

    Groetjes,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik zou vereerd zijn te mogen proefnaaien. Ik heb een pracht van een meid die maat 98 draagt en een hele stapel stof gekocht op het stoffenspektakel afgelopen vrijdag dus ik ben er klaar voor! Jij ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Heey lieve meis,

    Tjeetje dit is nog eens een zeer cratieve Give Away.
    Wat een waanzinnig leuk idee!
    Helaas heb ik zo weinig tijd, en dat vindt ik zo jammer...maar ik hoop dat je me kunt begrijpen.
    Anders had ik zeker erg graag meegedaan.

    Wil jou en alle andere blogdames heel veel succes wensen...en vooral ook erg veel plezier.

    Meisje wens je een hele fijne week!

    p.s ben nog wat vergeten...helemaal super dat er weer een Collie Colliepatroon uitkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hallo,
    Ik had je al een mailtje gestuurd, maar het berichtje staat nu ook op mijn blog hoor!
    Superspannend, ik denk nog steeds dat het rokje Adore is of een misschien een tuniekje Amalia, maar eerder de eerste, Mijke heeft maat 155/158 eventueel heb ik ook nog kleine nichtjes vanaf mt 80

    Maar ook ik ben vooral blij dat er weer patronen van je gaan komen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Fijn dat er weer een patroon van jouw hand komt. De Elodie is hier nog steeds favoriet!
    Omdat het een ebook is denk ik aan een rokje of een jurkje.
    Mijn grote dame draagt al maat 134, maar ik heb ook nog een lief klein buurmeisje met maatje 104, die heel graag kleertjes draagt die door "Judith maakt" zijn.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoi Nicole,
    Ik wil graag voor je proefnaaien! Lijkt me erg leuk! ik denk dat het niuewe patroon een rokje is met een hele sjieke naam....
    De dames hier dragen maat 92/98, 122/128, 134/140. ik ben reuze benieuwd of ik kans maak.
    groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoi Nicole,

    Wat een leuk idee dat je een patroon weggeeft om te proefnaaien. Het lijkt me een hele uitdaging! Ik denk zelf aan een mooie jurk. mijn dochters hebben maat 146 en 152.

    Ik ben nu al benieuwd hoe het patroon eruit ziet.

    groetjes Wilja

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik hoop dat je nog zón mooie jurk uitbrengt. Een overslag jurkje waar ze lekker in kunnen zwieren.
    Proefnaaien wil ik zeker wel voor je doen we hebben hier de maten 110 en 134
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hier wil ik heel graag aan mee doen.
    Ik ben heel benieuwd naar het patroontje dat het gaat worden, ben al naar de rest gaan piepen en daar zitten ook al geweldig dingen tussen
    Mijn jongste dochter draagt maat 116 en de andere draagt maat 170
    Ik hoop stiekem op een leuk rokje of een geweldig jurkje

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hier nog iemand die graag wil proefnaaien, heb een dochter die maat 134 draagt en ik denk aan een rok of jurk.

    Ben erg benieuwd.

    groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ja hoor ik wil ook wel proefnaaien........Mijn dochter is al bijna 17 maar de kleindochter van mijn vriendin heeft maatje 98 en is een echt jurkenmeisje. Ze wil nooit een broek aan.....dat verandert later wel hoop ik...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat leuk zeg! Heb net m'n eerste Elodie klaar, dus het lijkt me super om nog een patroon van jou te kunnen maken, de Elodie viel namelij kerg in de smaak! Ik naai voor m'n dochter in mt 110/116. O ja, ik denk dat het een rokje is :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Oh wat leuk... dochterlief is nog helemaal weg van de elodie en ik denk (hoop) dat het stoere draaijurk wordt... mevrouw die hier rondloopt is 6 en vind draaijurken nog steeds onwijs.. maar gaat wel een beetje van de roze prinsessen stijl af...ben wel heel erg benieuwd en hoop dat we niet al te lang hoeven te wachten tot we het allemaal kunnen zien/kopen

    Groetjes
    Tamara
    (oh ja en mocht ik per ongeluk winnen dan wordt het een 122/128)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wat een gave prijsvraag heb je ervan gemaakt. Ik doe graag mee. Proefnaaien lijkt me een enorme uitdaging.

    Ik gok op een feestjurk genaamd Amalia.( al zag ik deze naam al eerder voorbij komen).
    Mijn meiden hebben maat 134/140.

    Ik zal ook even een link op mijn site zetten

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik ga ook een gokje wagen, Ik denk dat het een zwierig kledingstuk wordt met de naam Anastasia oid, en ik twijfel tussen een tuniekjurkje met legging (met versierselen) en een zwierige winterjas, mmmm, lastig.
    Ik ga denk ik toch voor een feestelijke najaars/winterjas.
    Mijn dochter draagt een smalle maat 122/128.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hoi hoi,

    Ik gok op Alles voor meisjes. En dat is hier zeker ook de moeite, want mijn dochter wil alles, als het maar nieuw is en vanonder de naaimachine komt. Ze heeft maatje 128/134

    Groetjes en veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Oke natuurlijk wil ook ik proefnaaien, ik denk dat je nieuwe patroon een jas is dit omdat je al meerdere mooie patronen van jurken en rokken hebt uitgebracht, dus gok ik nu op iets anders. De maat die ik naai is meestal van mijn dochter nu 116/122, voor het proef naaien maakt het natuurlijk niet uit, ik wil ook wel een andere maat maken.Kleding maken evt machinaal borduren is toch iets geweldig om te doen.

    Groetjes Monique van Ee

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hoi,
    Gefeliciteerd met je eerste e-book in eigen beheer. Het lijkt me erg leuk om een keer proef te naaien. Mijn dochters hebben maat 134 en 158. En wat je gaat maken: een Ariane, een stijlvolle (winter)jas

    BeantwoordenVerwijderen
  72. O, wat een leuke give away.
    Ik denk dat je weer een patroon van een prachtige jurk hebt gemaakt.
    Het lijkt me heel leuk om proef te naaien. Mijn dochters hebben de maten 122/128 en 110/116

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Zo te zien heb je vele " proefnaaisters " gevonden
    fijn voor je zeg ! Ik bied me helaas niet voor je aan. Al heb ik wel een gloednieuwtje van een machientje staan alhoewel nieuw.... het is een afstudeer kado waar ik wat kleertjes voor me dochter opgenaaid heb toen ik zwanger was en nu gebruikt mijn man hem om naadjes mee dicht te naaien. Schande he :-)maar hij kan het ook zo goed.... ahahahaha

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Het ligt in de lijn der verwachting dat je weer een mooie jurk hebt gemaakt, maar een blazer/jasje zou het ook kunnen zijn (voor op de Odila?)
    En de naam... mijn dochter heet voluit Anna Merel. ;)
    Maar ik zou graag eens willen proefnaaien. Het liefst voor Anna, zij draagt maat 122(/128), maar voor mijn kleine nichtje in maat 86 of buurmeisjes in maat 92 en 134 en zou ik ook best iets willen naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik wil dolgraag proefnaaien. Ik denk dat het een e-book voor een rokje wordt. Mijn dochters hebben maat 92 en 128.

    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ikzelf heb nog geen aktieve blog. Maar ik zou toch heel graag mee doen met het proefnaaien. Ik heb een dochter met maatje 134-140. Ik heb ook nog 2 zonen, maatje 104-110 en 140 (maar ik had precies begrepen dat het over de dochters gaat.

    groeten Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik heb je al gemaild.....maar mijn dochters hebben de maten 104, 128 en 152.
    Groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Mij lijkt het ook leuk om proef te naaien! Mijn dochters zitten in maat 110/116 en 140/146. Ik denk je een patroon hebt gemaakt van een rokje en de A staat voor Apentrots dat je zelf je eigen patronen kunt gaan uitbrengen.
    Wel of niet proefnaaien ik ben hoe dan ook erg nieuwsgierig naar je nieuwe patroon.

    Groetjess Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Hoi Nicole,
    jaaahaaa, graag wil ik voor je proef naaien. Moeilijk om te raden wat voor patroon je hebt gemaakt. Je eerdere patronen zijn echte meisjesmeisjes-patronen. Wellicht dit keer wat stoerders... broek met jasje??? tuinbroek???
    Nouja, maakt niet uit, alles wat je maakt is leuk, toch? Lente heeft maat 134/140 en ik zal nog een linkje plaatsen vanaf mijn blog.
    Succes ermee!
    Wat een hoop reacties heb je gekregen zeg! Je hebt een populair blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. wat superleuk dat je de stap kan en gaat maken om een patroon in eigen beheer uit te geven!
    Heel veel succes! en ik ben heel benieuwd wat het gaat worden....

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wauw! Wat veel reacties! Maar het is natuurlijk ook een heel leuke uitdaging! Ik gok op Alexia, een overgooier met meer varianten. Mijn dochters dragen 110/116 en 146/152.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. maatje 128 in de aanbieding hier ;)
    met een e-book denk ik aan een leuk rokje of overslagvestje??
    naam: annette of annabelle???

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Hey Nicole,

    Wat goed dat je de stap hebt genomen om je patronen in eigen beheer uit te gaan geven. Ik ben zeer benieuwd naar je 1e **eigen** patroon, en of ik zou willen proefnaaien?.....Natuurlijk, in maat: 122/128 en 134/140

    Willianne

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Lijkt me heel leuk om mee te dingen voor het patroon. moet je het antwoord ook goed hebben? Het eerste wat ik dacht was applicatie, maar kan ook avondjurken zijn of iets aparts of..... ben erg benieuwd, ik naai op het moment voor mijn dochters maat 80 en maat 110

    groetjes willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Kan ik nog meedoen?

    Ik gok op een blouse ofzo. Mijn dochters dragen maat 98/104 en 110/116. Ik ben volgende week nog thuis en heb tijd zat om te naaien ;)

    Groetjes Nastasja

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik wil graag ook proef naaien mijn oudste heeft maat 80/86 en de jongste maat 68 a 74. Maar ik denk dat ik al te laat ben.

    Groet

    Jetje

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

Aanpassingen (1) ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) Imani (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (135) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (3) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffen (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)