zondag 2 oktober 2011

De uitslag van de prijsvraag...


Het is een rokje... en het heet... Amy!





Ik ben vandaag druk bezig geweest met nóg een keer het E-book doornemen. Ik ken het bijna uit mijn hoofd hahaha. De laatste foto's gemaakt voor het E-book. Uitzoeken wat de dames morgen boven de rokjes gaan dragen. Een shirtje en truitje moesten ook nog afgemaakt worden, pfew en zijn afgekomen. Morgen worden de foto's gemaakt voor de webwinkel. Ik hoop dat ze buiten kunnen worden genomen. Met zo'n stralend herfstzonnetje erbij...is het een prachtig begin van de herfst.

De lijst met reacties op m'n blog, m'n mail en mailbox van Sancho heb ik vandaag uitgeprint... Ik ben flink aan het werk gezet.... bijna 200 reacties... Noteren wie het goed hebben geraden, dat waren er een stuk of 30... Dan... briefjes schrijven, want ook voor diegene die het niet goed hebben geraden heb ik een bak waaruit Bridget een briefje gaat vissen.

Bakjes zoeken, natuurlijk wel leuke bakjes... alles op tafel gezet bij de grote lamp, want het is inmiddels donker... Bridget geroepen, ze ploft op de bankleuning en "Action" hahaha. Bridget vist het ene na het andere papiertje uit de bakjes... en als laatste eentje uit de overvolle bak... met als antwoord vooral kledingstukken als jurk, winterjurk, tuniek, feest- en draaijurk... Misschien een hint, hahaha...

Hieronder de winnaressen die het patroon per mail krijgen opgestuurd. Deze dames gaan vast een prachtig rokje naaien en daar mooie foto's van nemen. Ik ben zo benieuwd wat jullie van het patroon vinden...

Het Oranje Eendje Esther
La petite fille Ellis
Sabines Meisjeskleertjes Sabine
Handmade by DMJ Pam
Fienke Renate
Meidenmama Mariska

Willen jullie mij een mailtje sturen? Dan kan ik het patroon met foto-werkbeschrijving naar jullie mailen.

Iedereen ontzettend bedankt voor het enthousiaste reageren op m'n prijsvraag/give-away.

10 opmerkingen:

  1. Jullie waren er maar druk mee! Alle winnende naaisters proficiat en ik ben heel erg benieuwd naar het rokje! Succes gewenst!

    Leuke actie Nicole!

    Groetjes,
    Mio

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je het gefilmd hebt,

    Gefeliciteerd voor winnaars!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    Wat leuk zoveel reacties!!!
    Ben zeer benieuwd naar het patroon en naar de voorbeelden! Dames gefeliciteerd !

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh een rokje! Ik zat er helemaal naast, hahaha! Ik ben benieuwd naar de foto's...

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je de trekking hebt gefilmd, super!! Kunnen we je ook eens in het 'echt'zien. Haha, en grappig je dochtertje neemt haar taak heel serieus, lief!!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen meiden hier helaas maar als je ook een keer wat voor jongens bedenkt doe ik mee met je prijsvraag hoor... :)

    Groetjes Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stuiter de stuiter de stuiter ik heb gewoon gewonnen, en het is nog een rokje ook!! Mailtje komt eraan............zoeffffffffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had het helemaal mis, hihi! Alle winners gefeliciteerd. Ik ben erg benieuwd naar het rokje, maar nog even geduld hebben. Fijne zondag allemaal.

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een boel reacties zeg, geweldig! Ik heb gelukkig weer wat tijd gevonden om achter de naaimachine te kruipen, dus ik ben erg benieuwd naar het nieuwe rokje. Maar eerst maar eens de Elodie voor mijn meisje afmaken ;-)
    Veel succes met het verder afmaken van het patroon en veel succes voor de proefnaaisters. Ik ben erg benieuwd naar de resultaten...
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, ik heb gewonnen! Ik ga je zo een mailtje sturen.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)