vrijdag 6 januari 2012

Nee, géén smoesjes...


Even bijkletsen... en géén smoesjes!


Zoals jullie wel merken de laatste tijd, is het hier nogal rustig... héél rustig. Ik lig op de bank, al een tijdje, met een flinke antibiotica... Ik ben dan wel crea, in mijn hoofd en schrift. Maar ik spook niet zo veel uit... dus het spijt me, ik lees wel wat blogberichtjes, maar reageren lukt me momenteel gewoon niet. Maar zodra ik weer de oude ben dan vliegen de reacties weer om jullie oren hoor!


Verder, wat heb ik gisteren genoten van het boek Smoesjes dat ik gewonnen heb bij Lydia. Ik heb het boek al tijden geleden gewonnen, bijna 2 maanden geleden, schaam, schaam. Ik had het nog steeds niet kunnen lezen, omdat met al die drukte en toestanden (positief hoor) om me heen het mijn hersenpan niet lukt om te lezen, dus dat gaan we dan niet doen, want ik wil van boeken genieten. Nu zit ik verplicht in ligstand, dus... hersentjes zijn inmiddels ook relax... Ik had gisterenochtend aan Bridget gevraagd het boek Smoesjes, dat mij al wéken zit aan te kijken aan me te geven... en ben gaan lezen... en heb het in één ruk uitgelezen. Wat schrijft Astrid Krijgsman lekker zeg! Het leest zo heerlijk weg, zo vol humor, zo beeldend beschreven, dat je het op je netvlies ziet gebeuren... 


Nogmaals Lydia, dankjesupergeweldig voor dit heerlijke boek!

22 opmerkingen:

  1. Ik zat al te denken: HEt is zo rustig bij Nicole. Maar Bloggen is dat het minst belangrijke hoor! Eerst lekker zelf bijkomen en beter worden. Van harte beterschap gewenst.
    Maar eerlijk is eerlijk: ik miste je reakties en verhaaltjes wel hoor.
    groetjes DAnielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziek maar eens lekker uit! Je lijf roept niet voor niets halt dus pas op de plaats anders blijf je kwakkelen.. Heel veel beterschap ennuh.. Het komt wel weer hoor allemaal ;-)

    Groetjes.. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zat toevallig net aan je te denken.
    Sterkte, goed uitzieken en we zien je wel weer ;)

    X!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En nu ???...ga je het ook in een give away doen......hahahahah!!...fijn weekend.....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een mooie recensie! Super, dank je wel voor je lieve positieve woorden!
    Enne beterschap natuurlijk.

    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vervelend dat je lijf niet meewerkt.
    Gelukkig heb je dit boek dan nu wel kunnen lezen.
    Toch hoop ik dat je snel weer opgeknapt bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer aan de antibiotica... Ik dacht al dat jullie op vakantie waren in de Kerstvakantie. Veel beterschap.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dacht ook al, wat is het rustig... Vervelend voor je. Eerst maar goed beter worden, dat is het belangrijkste!

    Groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte beterschap!! Rust lekker uit, laat je verwennen door je kanjers en wordt maar gauw beter....

    Groetjes van Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doe maar rustig aan !! het bloggen komt vanzelf wel weer als je je wat beter voelt. En in die tussen tijd laat jij je gewoon heerlijk vertroetelen door iedereen. Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wens je veel beterschap toe en idd. nu maar een heel goed uitzieken de rest komt vanzelf wel weer.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey, veel beterschap gewenst, hopelijk ben je gauw weer de oude! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beterschap gewenst. Hopelijk slaan de medicijnen aan en ben je snel weer de oude.

    groetjes
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vervelend dat je al zo lang ziek bent.
    Beterschap....

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. te druk geweest???Effe de tijd voor jezelf nemen uitzieken hoor!Lieve groet,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo nicol

    wat grappig ik zag je blog op facebook bij Astrid staan. Astrid was vroeger mijn buuf (heel lang geleden) en nu lees jij haar boek.

    Ik moet het nog steeds kopen en lezen maar dat komt er nog wel aan

    groetjes Jeanette la Riviere

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beterschap! De creaties komen wel weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hoop dat je snel beter wordt.
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Luister maar goed naar je lichaam.Al mis ik natuurlijk wel je gezellige,mooie posten.Ziek goed uit,en dan komt de rest vanzelf.Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beterschap en ziek maar goed uit, lekker laten verwennen door man en kinderen.

    groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (13) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (74) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) museum (1) muts (4) naaien (3) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (2) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (2) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (27) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)