maandag 6 februari 2012

Het volgende patroon van Collie-Collie.com


Ik ben druk bezig met het maken van een patroon voor de webwinkel. Ik ben nu de foto-werkbeschrijving aan het maken. Bridget heeft een dikke vinger in de pap gehad wat betreft de stofjes èn de volgorde. De kleur is helemaal haar ding... lekker rood... ze heeft alles mogen uitkiezen. Ik heb zaterdag alles geknipt en de dame is er helemaal blij mee.

Vorige week was ik haar maten aan het meten... de dame is gewoon anderhalve maat doorgeschoten vergeleken met de maat in september... Niet normaal meer. Ik ben bij Ramon en Kirsten niet zo gewend dat ze zo'n grote sprong van het ene seizoen naar het andere seizoen maakten... Al haar winterleggings zijn nu al te kort... Leve de lange kniekousen van Kirsten die vullen het gat op. Ook doen beenwarmers ook hun best de hiaten op te vullen, hahaha.

15 opmerkingen:

  1. Ik ben reuze benieuwd Nicole! Je had wel iets meer mogen tippen haha... Ik weet het werkelijk niet :D
    Bridget is volgens mij wel een jurkenmeisje... Dus ik denk dat het om een jurkenpatroon gaat! Wanneer kunnen we een nieuwe teaser verwachten? ;)
    Groetjes, Mio

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel benieuwd wat het gaat worden, heerlijk dat Bridget mee mag denken en dat ze zo goed weet wat ze wil. We wachten met spanning af....
    Warme groet uit een koude polder.
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vreselijk nieuwsgierig ben ik !
    Hoe lang moeten we nog wachten ?
    En als Bridget de muze was...dan vertrouw ik erop dat mijn kleindochter het patroon ook leuk zal vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik ben wel nieuwsgierig. Wordt het iets wat lekker warm is voor nu? (-14 brr) of een leuke jurk of rok voor de zomer?

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad spannend :) Ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De foto komt me wel heel bekend voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, spannend zeg, we wachten in spanning af.

    groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben benieuwd wat je weer bedacht heb.
    Knap hoor, zelf een patroon bedenken en uitwerken.

    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je weet de spanning er goed in te houden hoor, ik knap van nieuwsgierigheid ;-)

    groetjes Bren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat maak je ons toch nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jajaja.......bouw de spnning maar op, we zijn he-le-maal NIET ( ahum ) nieuwsgierig :)
    Lieve groetjes van Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh spannend een neiuw patroon!!!! Het word vast weer erg mooi! gezien de foto denk ik dat ik een stuk rok/jurk kan vinden onder de ster en een redelijk blote hals dus zal het vast weer een erg mooi zomer jurkje of rokje wordt..... hoeveel versies worden het dit keer?

    Zodra die uit is en zowel ik als Tess hem leuk vinden ga ik hem aanschaffen al moet tess dan wel eerst verder in maat 86 groeien:S (die laat mij veel te lang wachten)

    Groet jetje

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

Aanpassingen (1) ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Broek-op-maat (1) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (27) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) Imani (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (135) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (3) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) Me-time (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) Mode tijdschriften (1) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (9) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (13) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffen (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (12) wikkelvest (1) Willemientje (8) wol (1) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)