vrijdag 17 februari 2012

Mijn kantoor...


Zo... eindelijk kiekjes van een opgeruimd kantoor... Dit is mijn "theehoekje". Als ik het niet vergeet... geregeld zet ik de waterkoker aan en vervolgens... vergeet ik in te schenken... tenzij ik het koud heb natuurlijk. De verwarming doet het nog niet optimaal, maar ik heb gelukkig een bijzetkacheltje. Anders is het 's ochtends 16 graden, niet ècht een lekker temperatuurtje.


Als ik achter mijn naaimachine zit en ik kijk naar rechts dan is dit mijn uitzicht... Allemaal laatjes vol met lintjes, klossen, knoopjes, kantjes etc. Inmiddels heeft de paspop achter de stoel ook iets aangetrokken... in het marine blauw... Bridget vond mijn idee voor een andere versie helemaal super... Deze is geschikt voor de zomer èn de winter.


Ook is de poezenklok present. Kunstwerkjes van de kinderen o.a. van Bridget... de zwarte poes heeft zij gemaakt, deze heeft geen batterijen nodig.


Deze heeft Kirsten voor school gemaakt. Zoek de verschillen...


Mijn bureau is nadat de foto's zijn genomen weer in gebruik en is voor mijn doen héél netjes!


Kijk de lapjesdeken verdoezeld de lelijke bekleding van de stoel, wat een vrolijk gezicht. Ik weet gelijk wat me te doen staat hahaha. Bridget gaat wel eens mee naar kantoor, en het is voor haar een stuk gezelliger stoeltje met al die bloemetjes en kleurtjes. De paspoppen zijn even verstopt... maar binnenkort komt er eentje te voorschijn hoor.

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n ruime (opgeruimde) werkplek, ben wel een beetje jaloers hoor ;-) Je maakt ons wel reuze nieuwsgierig zeg met de verborgen paspoppen.
    Fijn weekend.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk kantoor! ik ben natuurlijk heel benieuwd wat er op de paspop zit...groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige werkplek heb je toch. tja en doe paspoppen he die maken het natuurlijk wel af. OOkal weten wij niet wat erop zit.
    groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie ruimte! Heerlijk om zo te werken!
    Ben benieuwd naar de onthulling van de paspoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die ruimte !!
    Ben ook zeer benieuwd naar de onthulling van de paspoppen!
    Wel hoop ik dat jouw patronen wat groter gaan dan de laatse jurken patronen van Farbenmix, die gingen jammer genoeg maar tot maat 152 en mijn dochter zit alweer net een maatje groter !! Dus ik ga duimen !!

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige ruimte heb je leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om zo je aangeklede werkplekje te zien. En ook ik ben erg benieuwd naar de omhulsels van de paspoppen.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!!!!

    Heb zelf ook een leuke ruimte hoor daar niet van maar zulke mooie foto's kan ik er zelfs na opruimen (nou ja ongeveer) niet in maken hoor.

    Heerlijk zo alles op zijn plekje opgeborgen, waar laat je al je lapjes??

    Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kantoortje heb je daar
    Ben benieuwd naar de paspoppen
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke werkplek! Lekker gevoel geeft dat he als je alles netjes hebt, jammer dat het vaak maar van korte duur is.. maar ja, er moet toch ook gewerkt worden!

    groetjes, Elske

    p.s. dat van die waterkoker is zo herkenbaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker hoor alles weer netjes.. mooi kantoor heb je! Ik wil ook!! =)

    groetjes.. Petra..

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

Aanpassingen (1) ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Broek-op-maat (1) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (27) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) Imani (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (135) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (3) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) Me-time (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) Mode tijdschriften (1) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (9) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (13) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffen (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (12) wikkelvest (1) Willemientje (8) wol (1) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)