zondag 25 maart 2012

Uitnodiging voor a.s. zondag 1 april!


... nog zeven nachtjes slapen en dan gaat mijn galerie open.... Ieks!! Hahaha... Er moet nog véél gebeuren... ik heb om de werkzaamheden heen gekiekt... Vandaag mijn spierballen nog opgezocht om twee planken in de toonbank te maken... is perfect gelukt. Morgen  komen mijn schilderskwaliteiten weer van pas... en daarna ga ik even achter de naaimachine en vervolgens denk ik dat ik de breipennen ga pakken... O ja... en natuurlijk de volgende E-book afmaken....

Kom je ook zondag?

Het adres is Trasmolenlaan 12 in Woerden. Het is niet moeilijk te vinden. De routebeschijving vind je hier. 

Enneh... 1 april... is geen geintje...

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk, die uitnodiging en wat ziet het er goed uit. prachtig gestyld... met al die zachte kleuren en rood bij de rode muur. heel veel succes... groetjes Paula ps door mijn eigen drukte diverse post gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, dat is leuk! Ik lees altijd je blog en nu zie ik dat je galerij hier in woerden is, een paar min. van mijn huis! Hoelaat is de opendag?
    Misschien kom ik even kijken! Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Bianca,

      De opening is van 10:30 tot 17:00 uur. Leuk als je komt!

      Groetjes, Collie

      Verwijderen
  3. Hallo,
    Helaas kan ik 1 april niet, maar kom zeker een keertje langs.
    Heb even gekeken waar je zit. Mij zus woont namelijk in Woerden en je zit maar 1,4 km bij haar vandaag.
    Heel veel plezier bij je opening.
    We zien de foto's wel voorbij komen, denk ik?

    vriendelijke groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig atelier heb je er van gemaakt! Ziet er super uit allemaal.

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk! Helaas woon ik niet in de buurt maar mocht ik een keer in de buurt zijn dan kom ik zeker even kieken.

    Succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful blog. Greetings from Poland ✿ܓ

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er mooi uit!!!!
    Als het lukt, het is een drukke dag bij ons ivm met verjaardagen, dan kom ik graag even kijken.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er super mooi uit maar ik denk dat ik een beetje te ver weg woon. Veel succes in ieder geval

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel succes wens ik je, helaas is het te ver hier vandaan en mag ik die dag gaan werken
    Het ziet er in elk geval heel aangenaam uit om te komen kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi ziet het er uit.
    Ik wens je veel succes en een hele leuke dag.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)