woensdag 7 maart 2012

Wat nu?? Collie-Collie.com gaat verhuizen!


Ja!! Er is getekend... en gisteren om precies te zijn... Ik verhuis met Collie-Collie.com naar Woerden. Mijn huurprijs verandert niet, maar de locatie wel... en de ruimte ook.... een bálzaal. Ik gebruik de overtreffende trap, maar je kan er wel een Weense wals in doen hoor, hahaha. Ik heb nu ook meerdere ruimtes tot mijn beschikking. Eén ervan is iets kleiner dan ik nu heb en wordt mijn "rommel" ruimte waar ik ook de foto-werkbeschrijvingen maak en natuurlijk ook troep mag maken, hahaha. Dan ook nog een opslagruimte met een heleboel planken, heerlijk om alles nu eens ruim neer te kunnen zetten, zodat je alles zo kunt vinden. Is wel handig voor zo'n chaoot als ik.

Inmiddels heb ik de schuifdeuren al aardig door, welk knopje voor wat is. Deuren open als je buiten staat en naar binnen wilt of dat de deuren dicht blijven. Deuren open als je naar buiten wilt of handmatig zodat je daarna dan naar buiten kan gaan... en dan ook nog een combi van die twee... Zie je het voor je... Rem die buiten staat en ondertussen sta ik op de knopjes te drukken... "Sesam open U" ... of "Sesam opent niet" hahaha. Dan kom je in een voorhal, met enorme zware deuren... ze kunnen gelukkig ook vastgezet worden (open dan welteverstaan)... Daarna kom je in een hal daar past mijn woonkamer een keer of twee in... Ook daar kan je héél goed een Weens walsje wagen. O ja, ik hoef geen trappen te lopen en als ik boven zou zitten ook niet, want er is een lift.

Een andere ruimte is net een soort woonkamer met een open keuken... Een prachtige kastanjekleurige houten vloer ligt er in (foto's komen nog hoor) en die heb ik er niet zelf in hoeven timmeren. Bijna twee wanden met ramen, met enorm veel licht.

Het ligt in de bedoeling dat ik op zaterdagen ook open ben, zodat de stofjes en jurkjes en allerlei ander leuks van dichtbij bekeken kunnen worden. Ook is het de bedoeling dat er af en toe workshops gegeven worden met een high tea of lunch erbij. In de keuken kan ik zelfs koken... als ik zou willen hè, want koken daar ben ik niet zo'n ster in... zeker niet elektrisch.

22 opmerkingen:

  1. Zo te lezen kun je niet wachten totdat het zover is. Wat zul jij er het naar je zin krijgen. Heel veel plezier met je nieuwe stekkie. Ben benieuwd naar je foto's.

    Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat klinkt goed! Gefeliciteerd met je nieuwe werk'plek'.
    En leuk op zaterdag open,wie weet kom ik eens langs,groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het klinkt super... Colie-Colie gaat groot...!!
    Gefeliciteerd..
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat leuk! Super zeg, zovee ruimte om je heen. Klinkt geweldig :-)
    Enne: die workshops. Dat lijkt me een prima idee voor een Sancho-regioavond tzt :-)
    Geniet van de voorbereidingen!
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey wat leuk!
    dàt gebouw ken ik :-)( heb er vlakbij gewerkt!)
    gefeliciteerd met de verhuizing en veel succes met de deuren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooohhh wat spannend weer en workshops??? Leuk!

    Succes met de verhuizing, ik kijk uit naar de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woerden is wel heel dichtbij.......maarre kan ik ook gewoon komen high tea en zonder al de lapjes enzo erbij ???...niet zo mijn ding ...hihihih!!....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. klinkt heel erg mooi leuk die die plannen ben benieuwd naar de foto's heel veel plezier en succes in de nieuwe ruimte.

    groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Dat klinkt spannend... eneuhh... Woerden is voor mij vlakbij, ik sprint vast een keer bij je langs! Niet teveel leuke stofjes aanbieden hoor ;) Succes! Groetjes, Anouska

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend gaaf Nicole! Heel erg gefeliciteerd met deze volgende stap in je creatieve ondernemerschap! Leuke plannen!
    Groetjes, Mio

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gefeliciteerd met je nieuwe werkplek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een grootse plannen zeg! Klinkt goed, wat heerlijk om zoveel ruimte tot je beschikking te hebben.

    Leuk idee om workshops te gaan geven, gaat vast storm lopen.

    Succes! (ook met de deuren, ha,ha...)

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd! wat fijn dat je zo'n ruimte kan hebben. Heel veel succes in je nieuwe stek (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je nieuwe werkplek. Jammer voor mij dat je zo ver weg zit, anders was ik zeker een keertje bij je langs gekomen. Ik ben nu al benieuwd naar de foto's, want als ik je beschrijving zo lees dan wordt het een geweldige plek.

    Groetjes van Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk, zo'n grote ruimte straks! BEn benieuwd hoor naar de fotoos!
    Gefeliciteerd ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd!!!! Wat spannend weer !!!
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met deze nieuwe stap!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat superleuk allemaal! Heel veel succes gewenst! Spannend hoor!

    groetjes..Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat klinkt super allemaal.
    Heel veel succes met je nieuwe onderkomen.

    Grt. Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. He wat leuk je komt naar Woerden, da's lekker dichtbij! Al maakt Gouda ook niet zoveel uit, kwestie van de andere kant oprijden!!! Ben heel benieuwd naar je workshops e.d.
    Veel succes met de verhuizing!
    Groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik las je verse post van vandaag en dacht huh.... ik heb iets gemist zeg...... maar toppie hoor !

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)