donderdag 17 mei 2012

Alweer 42 lentes...


Dit ben ik, als éénjarige op een kleedje... plus nog een kleedje voor extra speelruimte. Mijn ouders konden, bij wijze van spreken, een flinke dut gaan doen, want van dit kleedje ging ik absolúút niet af... Ik kon het me later niet voorstellen, maar ik wilde niet met mijn blote voetjes tussen de grassprieten lopen, ik zette het op een flink potje protest. Dus of óp het kleedje of schoentjes aan...


Ik ben vanochtend flink verwend met allereerst een héleboel cadeautjes. Ik heb van Bridget een theepotje gekregen met daaronder een grote theekop. Op het theepotje staat rondom het deksel "Ik ben mooi - Ik heb smaak - Ik ben lief " Nou geweldig toch?! Ook het witte dienblad op pootjes voor een ontbijtje op bed heb ik van haar gekregen. Is al in gebruik genomen, want ik kreeg ook lekker twee beschuitjes met aardbeien... mjammie. Vannacht had ik van Rem een uiltje gekregen met een belletje eraan voor in de tuin. Tsja... uilen zijn alleen 's nachts wakker, dus worden ook 's nachts gegeven. Ook een houten dienblaadje met allemaal losse kaarsjes heb ik van Rem gekregen. Van Kirsten heb ik een van wit ijzerdraad een plateautje met hartje gekregen, kan ik lekker mee decoreren. Van Ramon heb ik van Belgisch leisteen onderzetters gekregen... Ontzettend leuk, lekker stoer en zwaar dat ze zijn!!


Het boek droomjurken heb ik ook gekregen van Rem. Die hint van afgelopen vrijdag toen ik de nieuwe Knip van juni zat te bekijken heeft súper gewerkt. Daar ga ik strakjes eens uitgebreid in neuzen!!


Ik heb een poging gedaan de oorbellen, die ik van Bridget heb gekregen, op de kiek te zetten, maar Spetter kwam er met haar nieuwsgierige neus ook mee bemoeien. Zie maar eens een kiek te nemen van je oorbellen terwijl er een vogel aan hangt c.q. kopjes zit te geven!!

Zo... ik ga strakjes lekker in het zonnetje lunchen... mjammie... zonnebril... waar ben je!!

24 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd!!En een hele fijne verjaardag vandaag.Kun je mss wel lekker buiten zitten vandaag met gasten?
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Wat een mooie kado's heb je gehad zeg! Dat boek lijkt me erg leuk trouwens!
    Nou het zonnetje schijnt ook volop, dus dit wordt gewoon een superverjaardag!
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou vooruit.... omdat je jarig bent mag jij die zon hebben vandaag.
    Hier echt geen zon te zien hoor :-(
    Van harte gefeliciteerd, wat ben je verwend, echt leuke kadootjes hoor!
    Veel plezier vandaag, even genieten!
    Liefs van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd, leuk dat je dat boek hebt gekregen. Ben benieuwd wat je eruit gaat maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent heerlijk verwend hoor, geniet ervan! Ga je het boek ook a la Knip en Burda bladzijde voor bladzijde zo heerlijk met ons bespreken? :-)
    Nog een fijne avond...
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en nog een hele fijne avond met veel gezelligheid met je gezin. De zonis ook bij mij geweest, heerlijk (zucht onkruid) in de tuin gewerkt. Leuke cadeau's heb je gehad en dat boek lijkt me geweldig, volgens mij ga je de inhoud nog wel eens laten zien... groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd, vandaag is onze jongste 10 geworden. In iedergeval lekker weer.
    Genietnog even.
    Heb je ook op FB gevonden.

    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteert met je verjaardag, zeg ben je leuk verwend geweest en ik ben benieuwd wat je uit het boekje gaat maken.
    Ps we zijn even oud ik mag het in juli vieren.
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je 42 lentes jong!! Een leuke dag nog! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Er is er 1 jarig hoera hoera. Van harte. Een hele mooie leeftijd. Langzaamaan worden we tijdloos. Een goede combinatie met het boek 'Droomjurken' dat je hebt gekregen. En ook de overige kado's, wat onwijs mooi en stijlvvol.

    Geniet van je dag en de mensen om je heen.
    Gr Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een leuke dag heb gehad.
    Aan de kado's kan het niet liggen, wat ben je heerlijk verwend met mooie dingen.
    Wat leuk die foto met de nieuwsgierige Spetter op je schouder.
    Fijne avond nog.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd en nog een fijne avond, leuke cadeau's heb je gehad. Het is wel een hele leuke foto geworden zo met Spetter erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd, lekker verwend door je gezin en mooi weer gehad om het te vieren!

    Dat er maar weer een prachtig jaar voor de deur staat!

    Groetjes Rachel(1)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd en nog een fijne avond!

    Groetjes,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd! Leuke kado's heb je gekregen..je hint heeft goed gewerkt! Mooie foto van Spetter, ha,ha..

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. gefeliciteerd, wat een leuke kadootjes heb je gehad. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van Harte gefeliciteerd!! Zo te lezen heb je een super fijne dag gehad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en je bent goed verwend zeg!
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je 42 lentes! Hopelijk heb je een fijne dag gehad met je familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gelukkige verjaardag!
    Hopelijk was het een fijne dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte nog gefeliciteerd met je verjaardag !! en zo te lezen heb je een leuke verwendag gehad !! Heeerlijk om zo verwend te worden door je gezin.

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je verjaardag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog van harte gefeliciteerd hoor!
    Gezellig he, met al die cadeautjes.
    Groetjes Andrea

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

Aanpassingen (1) ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Broek-op-maat (1) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (27) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (3) Garderobe capsule (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) Imani (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (135) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (3) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) Me-time (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) Mode tijdschriften (1) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (9) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (13) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffen (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (12) wikkelvest (1) Willemientje (8) wol (1) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)