woensdag 23 mei 2012

Interview met het AD Groene Hart


Vandaag begon de dag wat anders dan anders... Normaal kleed ik me hoppa aan en klieder ik wat make-up her en der op mijn snoet. Vandaag ging ik wat serieuzer te werk, koos zorgvuldig mijn kleding uit (zwart klokrokje en zwart getailleerd blousje... Ik wilde niet te veel kleur i.v.m. dat er een fotografe kwam om mij op de kiek te zetten en er is al veel kleur in de galerie dus... Rustig aan qua kleding.

Vandaag om 10:00 had ik een interview met het AD. Dit in verband met mijn nieuwe patroon, het overslagjurkje, Heleentje. Ik was wel wat lichtelijk nerveus, maar dat ben ik altijd als ik de stem niet weet van onbekenden... maar het ging allemaal prima, voor niets nerveus geweest, hahaha. Voor de volgende keer moet ik dat toch ècht eens onthouden....


15 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Nicole. Plaats je het artikel tzt ook op je blog? Ben heel benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat spannend allemaal. Wanneer komt het in de krant te staan?

    Groetjes, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga het morgen of wanneer het in het AD komt lezen...wat een leuke reclame!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto en echt een heel leuk jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel spannend allemaal, kan me voorstellen dat je nerveus was. Maar gelukkig liep het allemaal goed!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Een goede reclame zo voor je bedrijfje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoop dat je het idd op het blog zet,want het AD lezen we niet hier overzee.Ben benieuwd hoor!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, het lijkt me doodeng als iemand je komt interviewen, dus een beetje spanning is vast niet vreemd hihi.
    Mijn man werkt bij De Telegraaf dusse.... het AD is hier niet te vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk joh!
    Wordt goede reclame.

    groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben ook benieuwd naar je intervieuw, en het jurkje ziet er alvast knap uit
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is leuk en ook ik ben benieuwd naar het artikel, dat is een heel mooi jurkje zeg. Vind ook de kleuren en de foto erg leuk zo aan het stran.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat bijzonder joh, dan mag je toch ook wel een beetje zenuwachtig zijn toch? Maar ik vind dat je ook trots mag zijn op jezelf, moet je zien hoe goed het gaat!!!
    Plaats je het intervieuw nog wel op het blog please?
    Ik volg je graag, groetjessssss.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige jurk met die Tilda-stoffen en goed van je dat je zenuwachtig bent... gezonde spanning noem ik dat, dat houd je scherp! fijn weekend. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)