zaterdag 16 juni 2012

Interview in het AD Woerden, Gouda en Alphen aan den Rijn

KLIK dan zie je het interview in de webwinkel

Het was even wachten... eerst zou het week 22 worden, toen week 23, maar uiteindelijk werd het week 24. Maar dan heb je ook wat hè, bijna de halve pagina is bezet! Ik was toch héél benieuwd hoe het interview geworden was en vooral ook nieuwsgierig naar de foto (hahaha, ik ben niet zo fotogeniek).

Op een afstand gezien, terwijl de foto wordt gemaakt, heb je géén idee hoe het eruit zal zien. Want madam de fotografe stond op een bureaustoel (zonder wieltjes!!), de paspop rechts van mij, stond netjes rechtop, de paspop links van mij had een afwijking naar rechts en moest ik bij z'n lurven grijpen om recht te blijven staan en ik sta een beetje door mijn knietjes gezakt rechtop ernaast... even nonchalant omhoog kijken, zonder dat mijn hele hoofd achterover geknakt staat en KLIK... mooie kiek! en nog een en nog een en nog een. Oja... ook een beetje glimlachen natuurlijk, ik denk aan wat leuks, zodat mijn ogen ook meedoen. Ik moest zoveel dingen tegelijk doen, want door mijn knietjes zakken is niet een natuurlijke bezigheid, en paspoppen in de houtgreep ook niet, hahaha.

Binnen een paar minuten is ze al weer weg... zoef... en we gaan weer verder met het interview, want de journalist en fotografe kwamen apart van elkaar binnen. Tijdens het interview zit de journalist op een bureaustoel (waar de fotografe even op had gestaan) en ik zit op een wit IKEA krukje, dan zit ik op dezelfde hoogte als de journalist, anders zou ik namelijk een etage lager zitten op een héle lage fauteuil.

De vragen worden gesteld... De eerste was: "Zó, kan jij nog wel rustig over straat?". Dus ik "Hahaha, ja hoor!". Onderwijl het interview verbaas ik mij over het handschrift van de journalist. Er ligt een groot kladblok voor zijn neus en hij schrijft uit de losse pols, dus de lijntjes worden niet gebruikt, de zinnen op papier. Ik denk dat het gemiddeld aantal worden per "regel" circa 4 á 5 woorden zijn, zo groot schrijft hij en voor mij vanaf een afstandje totaal onleesbaar. Ik herken geen letter. Het is toch ook geen steno, want dan kan je wel héél wat meer woorden op één "regel" kwijt.

Binnen een half uur is hij klaar... de tijd vlieg!

15 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk artikel, nu word je nog bekender! Heel erg leuk.
    enne, hoe staat het met de knoopjes op je jurk? Ik had op vandaag gegokt, dus je hebt nog de kans tot vanavond;-))
    Succes ermee, gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig leuk voor je ditte !!!.....liefs van mij....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zo'n kranten artikel! Nu kun je vast niet meer over straat ;-) Kicken zoiets he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ehhh, mevrouw mag ik uw handtekening?
    Dit ga je straks horen, wanneer je herkent wordt ;o)
    Leuk joh, zo'n artikel.
    Geniet ervan,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo.... nu word je echt beroemd hoor, je staat er goed op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk stukje! En de foto, ik vind hem prachtig.
    Ik hoop dat je er veel reacties op krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke reclame voor je bedrijfje. Een mooi stukje hebben ze geschreven en een prachtige foto erbij!
    Fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, leuk artikel en mooie foto, gefeliciteerd!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk artikel.
    Je bent goed bezig leuk hoor.
    Geniet ervan.
    Liefs Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om met een artikel in het AD te staan! Je website zal wel veel bekeken zijn de afgelopen dagen. Gefeliciteerd en geniet ervan.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super interview, mooie reclame! Ik vund het een hele mooie foto. Succes ermee.
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk intervieuw
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk dat artikel!
    ...en je staat ook goed op de foto!
    Succes verder!

    Groetjes, Esseline

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)