maandag 4 juni 2012

Knoopjes annex Give-away...


Mja... waarom ineens knoopjes annex Give-away? Ik was toch met een Heleentje bezig? Ja... dat klopt, maar ik kreeg gisteren bij mijn blogberichtje een reactie van het blog Borgero. Een reminder over een leuk jurkje waar nog knoopjes op moesten komen, toen... vorig jaar! Ik dacht gelijk Oooooohhhhh hélemaal vergeten!! Dit jurkje van april 2010, is geen geintje... ruim twee jaar geleden genaaid. Mijn eerste kledingstuk nadat ik zoveel was afgevallen, gelukkig pas ik hem nog steeds, daarnet nog even getest.... In 2010 heb ik het jurkje gemaakt en zou ik héél snel afmaken.... ahum... Ik moest alleen nog even stoffen knopen maken en knoopsgaatjes...


En dan komt 'ie... Pas in april 2011, ja 2011, géén geintje ik ben wel consequent wat de maand april betreft, heb ik de knoopjes in een zonovergoten middagje gemaakt. Ik had er zere vingers van... en ik durfde toen niet te melden wanneer ik ze er op zou zetten. Natuurlijk wel héél snel... Nou dát is dus niet gelukt...

Tsja... gaat lekker met dit jurkje hè. Hm... Zal ik het wagen of niet... een datum te noemen... of noemen jullie er eentje... Weet je wat? Ik heb een stok achter de deur nodig... een grote stok... Want anders zitten die dingen er nog niet op als ik grijs en versleten ben.

Dit ga ik doen... een Give-away rondom die verrekte knoopjes en knoopsgaten!

Ik ga mijn best doen die knopen erop te zetten en natuurlijk ook de knoopsgaatjes! Anders heeft het weinig nut. Er moet ook een kiek van gebakken worden, want anders zien jullie geen bewijs dat ze erop zitten. Bij voorkeur als ik erin zit, hahaha.

Jullie gaan bij de reacties een datum noemen, tijdstip vind ik niet nodig, hahaha.
Je zet ook nog een link op je blog, hoe meer aanmoediging hoe beter het lukt om te starten met de jurk.

Diegene die óp of het dichtstbij de dag zit dat de jurk af is krijgt een verrassing uit de webwinkel... Laten we de datum niet buiten de maand juni vallen... want dat is de extra verstevigde stok... de jurk MOET déze maand af!

Lijkt jullie dat wat? Ik blij, want mijn jurk is af... een van jullie blij met een verrassing!

53 opmerkingen:

  1. Ha ha, wat heb je dat weer grappig gebracht zeg! Is het zo ernstig om iets niet af te maken? Ik moet eerlijk zeggen, dat ik zo'n hoek niet heb. Ik maak het gelijk af, als ik ergens aan begonnen ben.
    Laten we zeggen, 16 juni dat je hem af hebt;-)
    Heb je nog een ruime week, dat moet toch lukken?
    Succes ermee, gr, Klazina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Allereerste vind ik het geweldig knap dat je hem nog steeds past en niet terug bent aangekomen na het afvallen :-).
    De datum die ik noem is 8 juni, ja da's heel snel maar het is mijn verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zeg 18 juni dat moet toch lukken?
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, dat is een goeie! Ik denk 29 juni. Toch nog op het laatste nippertje... en natuurlijk ga ik reclame maken, zodat we je allemaal kunnen aanmoedigen... whehahaaha. Ik kom niet meer bij
    ;-)
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ! wat leuk !
    Ik gok op 20 juni.
    Dan is mijn kleindochtertje jarig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga voor de 20ste! Zet hem op, je kan het!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat het je zondag gaat lukken. Dat is toch de 10e juni... Nou, laten we afspreken.

    Op zondag 10 juni ga jij eens even flink aan het werk om deze jurk af te maken. En nu niet snel achter de machine gaan zitten. Zondag, dan mag je pas aan het werk ;)

    Link doe ik morgen, ik koppel 'm even aan een eigen 'Weet-je-wat-ik-dit-weekend-heb-afgemaakt' berichtje...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, weet je wat? Op m'n verjaardag,20 juni.Goed?
    haha is 'ie al lang af
    groet, WIlma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bijt ik het spits af?
    Mij lijkt 9 juni een mooie dag, Nederland de eerste wedstrijd, en jij eind van de avond/wedstrijd de jurk af!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. op 14 juni ben je het helemaal zat en gaan die knoopjes erop ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zet in op 18 juni (2012 welteverstaan) ;-) succes ermee, ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik ben erg benieuwd naar de jurk met knoopjes, als er zolang aan gewerkt is zal het vast wel een plaatje zijn.
    Ik denk dat hij 13 juni af is (dus gelijk aan het werk he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oja, je leuke bloemenjurkje! Ik was hem al helemaal vergeten. Ik zet in op 9 juni. Succes! (en bedenk nu dat ik vorig jaar ook een half affe jurk voor mezelf ergens heb laten liggen...)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tja, helemaal consequent ben je niet, want het lukt niet meer in april 2012 de knoopjes er op te krijgen... Maar volgens mij is het in een uurtje gedaan, dus kun je het jurkje best aan het einde van de week afhebben. Oja, ik moest een datum noemen: 9 juni (zaterdag) is je jurkje af. En ook al regent het buiten, van het stofje krijg je meteen een zomers gevoel!

    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je had nog een heel lijstje wat je allemaal nog moest......dus dit duurt nog eventjes......ik gok op 16 juni!
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik ga voor 24 juni.
    de verjaardag van mijn zusje.
    doe dus maar rustig aan hoor!
    haha
    liefs,
    kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie jurk. Zonde om hem niet af te maken. Tja een stok kan iedereen op zijn tijd gebruiken. Wat zeg je van 12 juni. Dan heb je nog mooi ruim een week. Moet toch lukken?!

    Succes!

    Groeten Neeltje
    lincherie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik denk 20 juni. Lijkt me een mooie datum
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je doet het nu vast als eerste.
    Vandaag dus! de 5e juni.
    groetjes
    Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha, grappig ! Nou dat moet je lukken hoor met zoveel mensen die een foto willen zien van de jurk MET knopen.
    Ik heb door de reacties gekeken en zie daar nog niet staan: zondag de 17e juni.
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Moet toch gaan lukken op 15 juni ;-)
    Succes met de knoopjes en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ga voor 9 juni, dan ben ik jarig.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat orgineel bedacht. Een dergelijke stevige stok heb ik ook nodig voor mijn eigen kleding. Ik heb voor mijzelf nog 1 winterjurk liggen en 1 voor-najaarsjurk en 1 shirt. Allen van 2011. Helaas bedenk ik steeds weer wat voor mijn dochter. Waardoor ik mijn eigen kleding in de maak aan de kant schuif. Met andere woorden je bent niet de enige met bijna of half afgemaakte kledingstukken.
    Aangezien het al even ligt en je een lange lijst "things to do" hebt en ik je nog even uitstel gun (hihi) gok ik op 27 juni 2012.

    Succes!! Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk dat je er een give-away aan koppelt :)
    Ik zet de datum op vrijdag 22 juni en zal eens werk maken van de link :p

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hahaha, de jurk niet weer in een jeweetweltasje stoppen hoor! Snel afmaken en wel op de elfde. Dat is namelijk de dag dat ik na acht maanden verlof weer aan het werk ga. Groetjes van Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  26. nu moet het wel gaan lukken; maar wacht vooral tot 27 juni, de verjaardag van mijn zoon; een mooie dag om iets af te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik denk 12 juni! succes ermee, groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou als dit geen stok achter de deur is ;-)
    Ik ga voor 26 juni...

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik denk dat je zondags moed verzameld en het maandag de 11de gaat doen, mooi begin van de week.

    gr jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo, laat ik ook eens een gokje doen. Ik denk dat je zaterdag 16 juni alle tijd gaat vinden om te beginnen en het dan zondag 17 juni helemaal klaar hebt. Ik ga voor de 17e dus!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ga voor 30 juni, als het net zo gaat als het bij mij zou gaan dan zou het klusje blijven liggen tot de allerlaatste dag van de maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Als het bij jou net zo gaat als bij mij dan wordt het 30 juni, op het allerlaatste moment.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hoi, mijn dochter is op 24 juni jarig, dus ik ga voor de 24e

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ben erg benieuwd hoe de jurk je staat, net zoals andere mensen. Knopen eraan zetten is niet de leukste klus, maar zorgt wel voor resultaat. Ik gok 21 juni omdat er al veel datums zijn genoemd en 21 augustus 1990, 21 jaar geleden werd ik tante van mijn neefje Joey.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Haha, prachtig idee! Ik denk vandaag, de 6e juni, de Heleentje is af en dan even gauw dit klusje tussendoor voordat je weer met wat anders begint!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik denk morgen of overmorgen dus 7 of 8 juni mmmmmmmmm nu moet ik kiezen: ik ga voor morgen, 7 juni half regen, half zon... de 8ste heeft ook nog niemand, maar dan is et vrijdag? boodschappendag of huishoudendag? Dus ik voor de 7de succes! groetjes Paula enne foto van dichtbij he! hh

    BeantwoordenVerwijderen
  37. de 13-de, tuurlijk! ;). Maar ik ben niet zo blij met een verassing.... Dat betekend dat je verbrand (verast) gaat worden.Je bedoeld waarschijnlijk veRRassing, ieks. En als ik win, ga ik voor de huidkleurige stof van Tilda! en heel luk idee trouwens en helemaal super dat je de jurk nog steeds past!!. Moepsje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. 23e denk ik. Het laatste weekend van de maand. Ik zou 'm gelijk afmaken. Je moet denken dat je in de meeste korte tijd een nieuw kledingstuk kan aantrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. en nog een linkje op mijn blog gezet, eventjes een foto van het totaalplaatje erbij gezet. 't Is wel een prachtige jurk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super dat het kleedje je nog steeds past, en hopelijk geraakt hij deze maand af ik gok op 19 juni mijn moeders verjaardag. Ben benieuwd wat de verrassing is
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik denk dat je de jurk met Sint Juttemis afhebt :-D
    Maak 'm maar wel af, ik vind het een erg mooie jurk!
    (ik ben sowieso wel onder de indruk van je maaksels...)

    Groeten van MaVee
    (mavee at mavee punt d6 punt nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Annelies de Bruijn7 juni 2012 16:56

    Ik kies voor 29 juni, dan krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis... Misschien word onze dag ook jouw dag, haha!!

    Succes!
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik ga voor 27 juni dan ga ik ws ff naar alphen voor de verjaardag van een vriend dus dan denk ik aan je ( met de trein richting gouda) en dan denk ik dat de jurk aan het afronden bent:D

    Succes

    groetje Jetje

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik ga voor 23 juni verjaardag van mijn dochter
    Succes Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi,
    Ik denk dat je de jurk op 20 juni af hebt.
    Zou toch wel moeten lukken toch?

    groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Tja, zou je 'm al af hebben? Ik had dit even gemist, maar volgens mij maak ik nog wel een kansje :-) Ik denk dat het 24 juni wordt... Hopelijk wordt het dan 25 juni prachtig weer, kan je 'm gelijk aan!
    Grtz, Esrosa

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Mmm, wat zeg je van vandaag? Dan kun je em van het weekend aan! En 20 juni is een prachtige datum, toch?
    Groeten en succes! Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wil je hem deze maand nog klaar krijgen zal het in de komende 5 dagen moeten gebeuren, maar hij ook zomaar al wel eens klaar kunnen zijn. Ik gok op 30 juni, dan moet hij klaar zijn! (anders is het geen juni meer) Het weer wordt deze week ook beter, dus kan je meteen in je jurk en als je jurk klaar is blijft het weer misschien ook wel goed want ik heb wel gehad met de regen. En ik wens je heel veel plezier bij het dragen van je jurk!!!
    Liefs, Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  49. 27 juni. Ik las net dat er wordt voorspeld dat het donderdag een zomerse dag gaat worden en voor die tijd wil je vast klaar zijn!
    Ben benieuwd....
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Volgens mij heb je 'm vandaag afgemaakt dus 26 juni!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik denk dat je het pas 30 juni doet, net op het nippertje!
    Nellianne

    BeantwoordenVerwijderen
  52. de 29e denk ik, groetjes Magda

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)