dinsdag 26 juni 2012

Work in progress voor mijn Give-away...


Ik heb een aantal weken geleden natuurlijk een gigantische stok achter mijn deur gezet om te zorgen dat ik die verrekte knoopsgaten en knopen eens op mijn jurkje ging zetten en die stok was natuurlijk in de vorm van een Give-away... maar dan moet ik natuurlijk wel een leuke give-away weg te geven hebben...


Dus buiten het maken van die gaten in mijn jurk heb ik nog een klusje... Wát geef ik als give-away uit mijn webwinkel?? Gelukkig slaap ik 's nachts heel goed en word ik af en toe (rond een uur of één) héél goed wakker en ploft er een ideetje naar boven. Zo ook vannacht! Ik was vannacht nog niet helemaal uit over de hoe en de wat (ja, dat is om één uur 's nachts iets te veel gevraagd) en ook hoe ik het dan ging doen, want het is natuurlijk binnen een scheet en een knikker 1 juli (whoehaha, de tijd vliegt)...

Nu zijn vandaag de lijnen uitgegooid... Morgen worden de puntjes op de "i" gezet... Donderdag gaat het door de keuringsmolen... en dan moet ik er nog wat bij verzinnen... Nou ik hoop op nog zo'n creatief-bedenkend-nachtje... dat kan ik wel gebruiken, hahaha.

10 opmerkingen:

  1. tja.... maar is ie nou áf ?!
    want uuuuh mijn datum is al laaaaaaaaaaang voorbij :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zeg niets, hahaha. Één juli is de uitslag... tap, tap, tap... Maar om de Give-away te fabrieken en te verzinnen heb ik die daagjes wel nodig hoor!!!

      Groetjes, Collie

      Verwijderen
    2. okee okee we wachten lijdzaam af !

      Verwijderen
  2. Allereerst wat een prachtige stoffen!!! Echt wauh! Ik ben van plan om binnenkort een keer langs te komen,ik heb geen idee hoe ver het hier vandaan is maar het is vast te doen.
    Wel slapen hoor...jij doet alles echt perfect,zelfs je give away.Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga er dan nu maar vanuit dat de knoopjes er op zitten (oké, ik wacht tot 1 juli....). Net zo als wat je nu aan het fabrieken bent, klinkt ook heel spannend. Iets uit je winkel, maar dat kan vanalles zijn nu je ook stofjes en knoopjes verkoopt... Gelukkig duurt het nog maar een week...
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He, je maakt het wel erg spannend hoor.
    Denk aan jezelf he?
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht ook meteen...de knoopjes staan er nog niet op...mijn datum is voorbij...
    maar er is dus nog een sprankeltje hoop...op iets van dat moois dat je laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je maakt het wel spannend voor ons. Ook ik ben benieuwd of de knoopjes er inmiddels op zitten, laat staan wat je voor moois gaat maken. De stofjes zijn in ieder geval schitterend. Na mijn vakantie wil ook ik eens aan komen om naar die mooie stoffen te kijken. Mijn dochter wilt graag een blauwe jurk, en deze stoffen zijn daar precies goed voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. GA JIJ MAAR NOG LEKKER DROMEN, HET KOMT WEL GOED EN IK WACHT GEDULDIG AF! DIE BLAUWE STOFFEN ZIJN GEWELDIG... GROETJES PAULA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weet je, die jurk heb je vast al aangehad, want die knoopjes zaten er natuurlijk op 10 juni al op... Ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)