maandag 2 juli 2012

E-book Enora voor de Give-away!


E-book Enora woensdag 4 juli in de webwinkel


Het E-book Enora was al een aantal weken in voorbereiding, maar ik zat nog te wachten op het gestreepte Tilda-stofje voor de blauwe serie en kon dus niet verder... tap, tap, tap. Maar vorige week maandag was de stof door de brievenbus geploft (ècht waar een rol stof, paste er precies door!!). Dinsdag was ik overdag aan het mijmeren wat ik nu de Give-away zou samenstellen, had géén idee... Ik bedacht ook dingen als, ja... maar als er nu iemand wint, die niet kan naaien (zou kunnen toch) of geen dochtertje/kleindochtertje heeft (de winkel ligt vol zoete kleurtjes), wat zal ik nu verzinnen?? Een mens prakkedenkt wat af.

's Nachts bdacht ik, dat ik gewoon het E-book "dakpannetjeskussen", dat was de werknaam in de wandelgangen, hahaha, gewoon rappedepap af moest gaan ronden. Dat patroon zou dan samen met de Tilda stof en binnenkussentje als give-away-pakket de verrassing worden. Vond het wel een strák plan, alleen kwamen daardoor die verrekte knoopsgaten, waar het allemaal om begonnen was, in de verdrukking! Tsss... maar het is me gelukt afgelopen vrijdag.

E-book Enora bestaat uit twee patronen voor een kussenhoesje. De één is romantisch zoals hierboven, de andere heeft hetzelfde systeem, maar is door andere afmetingen wat strakker en designeriger (ik weet niet of dat woord bestaat, maar ik bedoel een soort van moderner/strakker). De stofjes van bovenstaande kussen is óók een onderdeel van de Give-away, want die liet ik niet voor noppes zien, hahaha. Ook de inhoud van het kussenhoesje is een onderdeel van de Give-away... oftewel.

De drie dames (Mamanon, Annelies en Magda) krijgen een binnenkussen van 50 x 50, een E-book kussenhoesje Enora en de benodigde stof  om zo'n kussenhoesje zèlf te maken.

En Nienke van het blog Borgero, die niet de goede datum had, maar wèl diegene was die ervoor zorgde dat ik die verrekte jurk weer in mijn vizier kreeg, krijgt het E-book om ook een mooi kussenhoesje te gaan bakken Zonder haar was er geen Give-away geweest!!

14 opmerkingen:

  1. Wat een super give away. De felicitates aan alle winnaressen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk kussen is dat geworden!! De stofjes van Tilda zijn er ook echt gepast voor. Ik zou graag mee doen aan deze fantastische give away! Kan al een heleboel plekken verzinnen waar dit mooie kussen tot zijn recht zou komen :-) liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Houdt miss nog wel wat stof over van Tilda. Want iedereen vind het zo'n mooi stofje,dus ben aan het prutsen om het zo zuunig mogelijk te doen.Dit kussen vinden ze TOP.Maar eerst de jurkjes en een rok(moet kunnen) en dan van restjes het kussen??Hoe zuinig kan men wezen zeg. En dat met deze temp..Ik smelt bijna.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor dat kussen hoesje, en waar een jurk al niet goed voor is. Veel plezier met de give away dames.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil ook graag meedoen. Een leuk kussen misstaat niet in mijn nieuw salon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, dat had ik nooit verwacht: een kussenhoes. Nieuwe hoesjes misstaan nooit op de bank. Daar ga ik na mijn vakantie vast mee aan de slag. Stofjes heb ik genoeg... Het eindresultaat zie je wel op mijn blog verschijnen. En heel erg bedankt, dat ik (ondanks dat ik de datum niet goed had) toch een beetje gewonnen heb.
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooooh wow wat een geweldig kussenhoesje, gefeliciteerd voor de winnaars die hier vast iets heel moois van gaan maken.
    En ik ga dan maar rappapaaaa rappapaaaaaaa in je shopje neuzen voor het patroon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. waaauwww dat ziet er super uit en proficiat aan de winnaars ik kan me voorstellen dat die super blij zullen zijn
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super dit kussenhoesje, wat een mooie prijs. Gefeliciteerd voor de winnaressen.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig leuk patroon heb je gebakken. Vooral dat bakken ging met deze temperaturen vast goed:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit past precies bij mijn nieuwe kussens. haha. misschien ga ik ook zoiets maken. goed idee. thanks! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi hoesje! (en heb je al gezien dat Bridget vandaag op FM-Inspirationen als Elodie-inspiratie staat??? http://www.farbenmix.de/inspiration/en )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!

      Nee, ik wist niet dat Bridget bij de inspiratie staat, ben gelijk even gaan kijken. Leuke variaties zijn er weer gemaakt. Ik vind die lichtblauwe met ruitjes, bloemetjes en stipjes ook een snoes van een jurkje.

      Groetjes, Collie

      Verwijderen
  13. O wat supergaaf toch dat ik het goed had. Ik kijk er naar uit, geweldige give away! liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)