zondag 1 juli 2012

E...



19 opmerkingen:

  1. ik gok Elisa dat was/is mijn oma's naam, hoop dan wel op een jurkje en liefst echt meisje meisje je weet dat ik daar dol op ben!!! Nog ff zon van de week en hopen dat Isa ff wil poseren want dan mail ik je ff een foto van de Heleentje maar wit met regen dat staat niet hé

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik gok niet meer,maar voor een volwassen persoon ga ik samen een wijntje drinken,proost ik vindt het helemaal leuk hou jij de patroon boeken doorkijkt,open kijk

    soms ga ik de knip bekijken krijg ik gelijk je inkijk voor de ogen laat maat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het eerste wat in me op komt. Eva.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaaaaaahhh....(een nieuw patroon?!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ella, Elja, Elva, Erika, Esmiralda, Estrella, Evita, Elena, Elma, Elvera, Eva, Elza, Emma, Elisa, en zo kan ik nog even doorgaan. Ik ben benieuwd. Zal het een meisjespatroon zijn of toch een jongens? Zal erg verrassend zijn. We wachten wel af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee, het is geen jongenspatroon. Je hebt veel te mooie meisjes stoffen in je foto zitten. ;-).
    Een bloesje misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een nieuw ebook, is altijd spannend. Het zijn de stofjes die je gebruikt hebt voor de 'give away', dus ik ben benieuwd. Ik denk een jurkje, en gok op Evita (was het eerste wat in me omkwam, maar er zijn zoveel meisjesnamen die met een E beginnen en met een A eindigen...).

    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik gok op Elia of Elya! Je hebt al 2 patronen die op 'ia'/'ya' eindigen en aangezien je 4 puntjes zet..en dat zou er mooi bij passen..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vast Emma, onze mooi dochter!! Zal vast wel een hele mooie jurk zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Misschien is het emanuela, of eliza, vast een mooie naam voor een romantisch jurkje. Ik ben benieuwd.groet
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)