dinsdag 10 juli 2012

Hè, hè... nu tijd voor m'n naaimachine...





Hè, hè... de plintjes zitten er bijna overal op. Ja, diegene die er zaten, waren "showmodellen" voor de overloop (daar moet nog laminaat gelegd worden, ligt wel al klaar hoor) en lagen los. Dit zijn die bij deze vloeren horen en zitten nu hamervast, inclusief mooie hoekjes, dus met foto's maken hoef ik geen plintjes meer overeind zetten, hahaha, want dat deed ik als er weer eens eentje plat lag, hahaha.

Ik moet alleen in de keuken nog 2 plintjes, maar ik moet daarvoor eerst de keuken aan de onderkant dichten... tsja... komt er óók aan, ligt óók klaar.

En wat ga ik morgen doen?? Ramon, Kirsten en Bridget hebben al vakantie en ik heb de afgelopen week een héleboel werk afgerond. Gisterochtend en vanochtend de laatste pakketten gemaakt en op de post gedaan. Morgen heb ik een héle lange lege dag en die wil ik benutten door eens werk te maken van mijn uitdaging "7 kledingstukken in 14 dagen" van Sancho. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan en dat beviel me toen prima en dat moet me nu toch ook lukken.

Dus morgen wordt het patroontjes definitief uitzoeken, stofjes erbij en beginnen met uitraderen... Ik wil op z'n minst 3 jurkjes maken, want ik ben dól op jurkjes. Jurkjes vind ik ook wel makkelijk, dan hoef ik namelijk niet iets voor "erboven op" erbij te zoeken, wat natuurlijk bij rokjes en broeken wel het geval is.

6 opmerkingen:

  1. Great post!
    I love your blog.
    Shall we follow each other?
    xoxo
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit!

    Veel succes met je naai-uitdaging! We kijken al vol ongeduld uit naar je creaties!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het mooi geworden!! En de witte bank...super..ik durf het hier alleen nog niet aan.Zo vuil vrees ik. Maar ik vind het prachtig samen met het rose. Succes vandaag met je naaidag,het weer is er iig uiterst geschikt voor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die 7 kledingstukken ga jij wel halen....
    Ik zag net op die kleine vierkantjes opeens het bericht dat je in de krant stond. Heb dat toen gemist. Maar wat was dat leuk.... een echte beroemdheid hoor.

    Fijne dag
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This looks really wonderful and I do really like your shop too.
    Thank you so much for the comments and the award but I decided not to take any awards in the moment because I really do not have the time to answer or to look for others to give it to them.
    I apologize for this!!!
    I had not the time to make your dress and this is really something I would like to do next
    Kind regards Roswitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben benieuwd naar de jurkjes die voorbij gaan komen. Veel succes met de uitdaging.

    corina

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)