zondag 8 juli 2012

Give-away Tilda met E-book kussenhoesje Enora



Er was wat vertraging bij het klaarmaken van de Give-away, maar alles is nu helemaal klaar voor verzending! De stofjes knippen, 3 x hè, want er hebben 3 dames gewonnen! Het nam even wat tijd in beslag, want het zijn aardig wat repen stof om te knippen en ook om te zorgen dat de vogeltjes mooi op de repen geplaatst zijn, dus af en toe wat meer stof verbruikt, want het kussentje moet net zo mooi worden als ik gebakken heb.


Ook de basis waaar het kussenhoesje van gemaakt moest worden, want mijn lichtroze met witte stippen stof was een restje van een inmiddels geknipt stofje. Het moest mooi bij de Tilda stofjes passen... ook de knoopjes moesten erbij passen. Dus de knopendoos erbij gepakt.


Je ziet rechts onderin de foto een Tilda-stofje dat ik niet gebruikt heb bij het kussenhoesje van het patroon Enora. Het is een Tilda stofje met allemaal gekleurde labels, ontzettend leuk! Er achter zie je de dikke plofkussens van de IKEA, was ik afgelopen maandag bijna vergeten, maar ineens zag ik bakken met bergen met kussens daar (toen Rem en ik onze banken en fauteuil gingen kopen). Ik heb een kussentje gekozen met katoenen tijk, lekker zacht voelt het en met een veren vulling. Ik heb alles driedubbel gecheckt, ik geloof dat het enige wat de dames moeten kopen (eventueel) een klosje garen is...


Daarna dozen plakken, vullen met een kussen, een beetje dubbelgevouwen past het kussen erin, hahaha die heeft volume hoor!!, de enveloppe met stof en knoopjes er bovenop. Dichtvouwen en plakken die handel. Adres erop... maandag breng ik het naar het postkantoor...



Ik hoop dat de dames veel plezier beleven aan het maken van de kussenhoesjes Enora.


8 opmerkingen:

  1. Hay meisje,

    Ohhh...wat een werk heb je hieraan gehad...!
    Wat ontzettend lief dat je alles zo goed hebt geregeld.
    en die kussens zijn echt te leuk...
    Ik ben er weg van...de dames die gewonnen hebben zijn echte
    bofkonten, ik ben er zeker van dat ze superblij zijn..

    Dag meisje..ik wens je liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik weet wel zeker dat de dames daar heeeeeel blij mee zullen zijn ! En je hebt er ook echt werk van gemaakt, leuk zeg die stofjes.
    Ik ben intussen gestrand in je Heleentje...ik heb gewoon geen donkerblauw garen.... een bak vol met garen maar dus geen d.blauw tjonge... om op te schieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er erg mooi en fleurig uit wat er op de tafel ligt. Daar zullen de winnaressen wel blij mee zijn

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohoh ik heb een paar posts van je gemist vrees ik. Ziet er superleuk uit die kussentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi ..♥
    Bedankt voor je berichtje en ja als ik eenmaal begin met verfen kan ik gelijk ook alles doen..het was toch al een tijdje geleden..;))
    Maar wat een leuke kussens die laagjes.. echt een leuk idee..;))♥
    Wie weet maak ik ook wel eentje als ik alles klaar heb..hihi alle kleur BB ruitje is wel leuk toch!!♥
    En Gefeliciteerd dames met de mooie give-away prijsjes..!!
    Nog Fijne week Liefs Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Annelies de Bruijn9 juli 2012 08:57

    Oooh, ziet er superleuk uit!! Ik ben heel benieuwd! Morgen zit ik op wacht bijde brievenbus, haha!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, Nicole, wat een schitterende give-away heb je hier van gemaakt! Laat je het eindresultaat van de dames hier nog op je blog zien? Ik ben heel benieuwd wat ze er van 'bakken';)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief lief lief. Ben er helemaal stil van en natuurlijk laat ik het resultaat zien! Dank je dank je! xxx Manon
    www.madeby-manon.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)