vrijdag 5 oktober 2012

Launchbook "Groetjes van DaWanda"


Vandaag werd er gebeld... Ik loop naar de deur en de postbode staat voor de deur. Ik krijg de post aangereikt en onderop ligt een dikke enveloppe, die nèt niet door de brievenbus past... Ik kijk gelijk naar het adres en het is voor Collie-Collie... Ik staar en denk... gut wat heb ik dan besteld? De enveloppe is zo'n bubbeltjesenveloppe en het voelt verder gewoon zwaar aan, maar verraad absoluut niet wat er in zit...


Nieuwsgierig van hier tot Tokio ga ik op mijn bureaustoel zitten en maak de enveloppe open... er zitten boekjes in... Oh ja... nu weet ik het weer... Anderhalve maand geleden vroeg DaWanda of ik ook in dit boekje wilde staan en ze wilde graag een mooie foto van het patroon Enora. Dit zijn de Launchbookjes van DaWanda die ik kan uitdelen aan familie, vrienden, kennissen en collega's...


DaWanda voor Nederlandse en Belgische ondernemers is in Nederland en België natuurlijk nieuw. Het is al wel mégabekend in Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Polen en Spanje. Met dit Launchbookje laten ze het Nederlandse en Belgische publiek kennis maken met DaWanda... DaWanda is eigenlijk een Afrikaanse vrouwennaam en betekend De Unieke... en uniek zijn alle ondernemers en hun producten op DaWanda.

Ik duik gelijk in het boekje, want ik wil wel eens zien hoe het er allemaal uitziet... Ik vind het boekje er heel mooi en luxe uitzien. Heel mooi vormgegeven en zo licht en vrolijk. Ik ben er helemaal weg van...


Als je inspiratie zoekt, een mooi uniek cadeautje of gewoon om jezelf te verwennen. Neem eens een kijkje op www.DaWanda.nl. Je kan héél makkelijk en gericht selecteren, zodat je heel snel een overzicht hebt van wat er allemaal is. Alle producten zijn handgemaakt of je vindt er materialen om zelf iets moois te maken. Ook is er een blog met veel vrolijke informatie, acties&events, DaWanda Community, DIY-handleidingen (Do It Yourself) waar ik ook een bijdrage heb mogen leveren in de vorm van een ballonjurkje in combi met Recykleren en dan nog interviews en nieuws.

9 opmerkingen:

  1. prachtig ben er maar trots op ook op je moeder

    ik kan het niet meer. wij brengen morgen ons mam naar haar laatste rustplaats

    heeft daar niets mee te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een verrassing, wel heel leuk, en nu leer jij je dochter weer naaien!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Collie leuk hoor dat je in een boek staat.
    Mag je trots op zijn.
    Fijn weekend.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke verrassing, ik ben al helemaal verkocht van die site en heb er al verschillende patroontje gekocht (tot nu vooral haakpatronen).
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Ik kende het al via Franse websites maar leuk dat ze het nu ook in Nederland lanceren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh. Jij hebt het boek al. Ik hoop dat ik ze morgen ook binnen ga krijgen. ben heel benieuwd (sta er als het goed is ook in, nou ja mijn shirtje dan).

    Groetjes Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik het goed heb onthouden sta je er net als ik in. Éen met een kiek van je shirtje en een kaartje met een kiek van jezelf :)

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)