maandag 11 maart 2013

Het nieuwe patroon voor Farbenmix...

Dit is toch een snoes van een modelletje... en ik heb er leuke kiekjes van!!!!

Er komt een nieuw patroon aan van Collie-Collie voor Farbenmix... het zit onder deze charmante witte streep. Ik heb het gemaakt op het moment dat Bridget druk aan het wisselen was en geen voortanden meer had... en de nieuwe waren een héle tijd onderweg, hahaha. Dit is dus een kiekje uit 2009, toen de freule 6 jaar was!! Ik heb er toen nog eentje gemaakt, een andere versie uiteraard, omdat Bridget hem zó mooi vond en het is een ontzettende leukerd om te naaien.

Zoals je ziet heb ik een letter gekregen... de letter U... en ik ga van de week eens goed op namenjacht, tussen de bedrijven door om een covermodelletje te bakken, die van de week nog even gemaakt moet worden. Stof ligt geknipt (Bridget heeft uitgekozen)... er zitten aardig wat stipjes in!!

19 opmerkingen:

  1. Leuk! wat groeien ze stilletjes hard. Je maakt ons allemaal nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aiaiai dat is een lastige - de U.
    Ik heb een tik in die zin dat ik altijd op bijzondere namen let. Met een U ben ik eens een Uilke tegengekomen.
    En verder heb je natuurlijk Ursula, Ulla, Ursa, Ulrike .... Veel succes ermee!
    En ik ben reuze benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend, ben benieuwd wat het gaat worden! En de letter U, dat is een uitdaging zeg. Als ik een suggestie mag geven.... Uchella! Zo, dan ga ik nu verder met de mini elodie:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd, Je ontwerpt zo leuk! en ik houd van de stijl... Was het voor volwassenen maar zo bont qua details. fijne avond groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig om je moppie nog zo klein te zien. Ik ben benieuwd naar de rest van de foto ónder de streep!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben benieuwd wat het gaat worden weet nu al dat het erg leuk wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bin neugierig,was da kommt;)) Ganz liebe Gr0ße Adelheid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moeilijk hoor met een U! Spannend ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk ik ben erg benieuwd naar je patroon en je die U is echt een leuke uitdaging!
    Wat ziet je dochter er schattig uit op die foto! Kleintjes worden groot....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat wordt natuurlijk een Umma of een Unia :-)

    En anders een
    Uaine
    Uallach
    Ucha
    Uche
    Uda
    Udele
    Udella
    Udelle
    Udeshika
    Uiltje
    Ula
    Ulanda
    Ulbien
    Ulbina
    Ulinda
    Ulita

    Ulitta
    Uljana
    Ulker
    Ulku
    Ulla
    Ulli
    Ullmara
    Ulmara
    Ulrica
    Ulrika
    Ulrike
    Ultsje
    Ulva
    Ulyssa
    Uma
    Umberta

    Umbretta
    Umma
    Una
    Una
    Unah
    Undine
    Unia
    Urania
    Uria
    Uriana
    Uriëlle
    Urith
    Ursel
    Ursela
    Ursi
    Ursina

    Ursine
    Ursula
    Uschi
    Usha
    Ushaya
    Ushi
    Usianne
    Usola
    Ustasia
    Uta
    Ute
    Utie
    Uus


    ...... Ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha, creatief of gewoon het namenboekje overgeschreven?
      Ben ook erg benieuwd wat het gaat worden, maar ik denk dat mijn zoontje het niet aan gaat trekken, helaas.

      Verwijderen
  11. Je houdt ons in spanning !
    Voor een rokjespatroon denk ik meteen aan UNDINE (mythologische waternymf)

    Voor een capribroek (wenspatroon van mij ) den ik eerder aan ULLA ( naar Ulla Werbrouckj ; Belgische Judoka)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben benieuwd wat er onder die mooie witte streep zit. Wat is Bridget toch gegroeid. Een heel verschil!

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een kleintje is Bridget hier nog! De U is inderdaad niet zo'n makkelijke letter, maar daar kom je vast wel uit. Is dit hetzelfde patroon als uit 2011, waar Bridget 'weggestufferd' is?

    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben reuze benieuwd!!!
    groetjes,
    Vicky

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh spannend zeg.
    De U lijkt me geen gemakkelijke letter om een leuke naam mee te verzinnen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat zorgt voor aardig wat hersenkreukels... er wordt heel wat geroepen... "Hoe klinkt dit... dat... deze...".

      Ik heb er inmiddels 5 op mijn lijstje.... ik blijf er denk ik maar een aantal dagen naar kijken, hahaha.

      Groetjes, Collie

      Verwijderen
  16. Ons hondje had drie jaar geleden ook bijna met de U moeten beginnen. Wat een drama...

    Ik ben heel benieuwd wat je gemaakt hebt (rokje) maar ook welke naam je kiest.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (16) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (74) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (168) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) Dusty-top (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (4) fournituren (26) Freebook (3) gala (1) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (4) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (75) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kraag op staander (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (2) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (52) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (2) mouwsplit met manchet (1) museum (1) muts (4) naaien (4) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaitechnieken (3) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (78) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) Saskia's keukentafel (3) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (28) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (5) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (2) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (36) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonder patroon (1) zonnetje (3) zwemdiploma (3)