vrijdag 1 maart 2013

Nieuw Farbenmix patroon van Collie-Collie komt er aan


Daarnet viel de post door de brievenbus.... en zag ik luchtpost uit Duitsland. Het is het proefpatroon van een nieuw patroon dat ik heb gemaakt. Ik heb een beetje stagnering gehad bij het maken van de foto-werkbeschrijving door een plotselinge verhuizing van mijn werk (maar daar vertel ik later wel meer over) en een periode van ontstekingen en dus op mezelf letten en niet te veel doen, maar hij is bijna af.

Het kledingstuk (ja... ik verraad niets hoor) voor de foto-werkbeschrijving heeft nog het ieniemieniemaatje van Bridget uit 2009. Het patroon heb ik in 2009 voor haar gemaakt en zou eigenlijk eerder uitkomen, maar komt er nu ècht aan.

Binnenkort zal ik wel een letter krijgen (hoop ik, want in november wisten ze nog niet wanneer het uit zou komen en ik weet het nog steeds niet). Ben wel benieuwd welke letter, hahaha. Zodra ik meer weet en meer kan laten zien zien jullie het gelijk op mijn blog.

13 opmerkingen:

  1. Spannend, ik wacht weer af... (al denk ik dat je er tijdens het naaiweekend al iets over hebt verteld). Het gaat dan niet om rokje T uit je UFO-lijstje. Is dat een nieuw eigen patroon?

    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heeeel benieuwd!

    Groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk er benieuwd naar uit ! Ik hoop dat het hier (stoer meisje) ook bruikbaar zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben benieuwd nicole.

    Hopelijk is het proefpatroon naar je zin.
    Groetjes jacoline

    p.s manlief krijgt morgen een hartverzakking, ik ga die roze ruit stoel halen en die roze bank , hij denkt dat ik overgestapt ben naar grijs, dus ik laat hem nog even in die waan hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, ik ben héél benieuwd hoe hij kijkt bij het uitpakken van de dozen :)

      Groetjes, Collie

      Verwijderen
  5. Oh leuk! Kan niet wachten... Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat in het vat zit verzuurt niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakt ons wel nieuwsgierig, leuk een nieuw patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat leuk. Ik wacht met spanning af.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)