donderdag 6 juni 2013

Verrassingspakket


Een paar weken terug kreeg ik een berichtje op facebook en ook op mijn blog dat Liesbet (uit Antwerpen) een verrassingspakket op de post ging doen. De reden... zomaar... omdat ze de kwebbelverhalen van mij op mijn blog zo gezellig en herkenbaar vindt en daar van geniet. Ook een beetje voor mijn verjaardag en ook een beetje voor Kirsten en Bridget. 

Ontzettend leuk en spannend en de post maakte het nog spannender, want die deed er riant een week of anderhalve week over.... Ondertussen zat Liesbet in de piepzak, en had ze gebeld met de post die haar vertelde dat het inmiddels wel in Nederland was beland... Tja... Ook belde ze mij om te laten weten dat het er toch ècht aan kwam. Ik werd er nog nieuwsgieriger van, want tja... verrassingspakketjes komen niet vaak voorbij. Ook de dames werden nieuwsgierig, want ik had verteld dat Liesbet (aan de telefoon) had verteld dat er ook voor hun verrassingkjes in zaten... Huize Blok in rep en roer hoor, hahaha.


Maar ineens afgelopen zaterdag DING DONG!! "De postman met een héél groot pakket werd er naar boven geroepen"... Ik dacht direct, da's van Liesbet! Stommel de stommel de stommel naar beneden en wat zie ik op de bank.... een gigantisch ingepakte doos... Iedereen, behalve Ramon want die was naar een beurs in Den Haag, gaat erbij staan.... Liesbet zie je het voor je, hahaha!!


Er zit een brief bij die ik eerst voorlees... ja, de dames moesten nog even wachten, hahaha.


En dan ga ik alles uitpakken... er zit een zilveren armband in met een geluks klavertje vier, nog een armband met witte grote kralen (rechts bovenin)...


... nagellakjes... Gaat in mijn make-up kistje, dat is HET centrale make-up kistje in huis waar iedereen uit mag pakken wat zij nodig heeft, mits!!!! wel terugleggen/-zetten!!


... geurtjes... Voor iedere freule in huis een lekker geurtje.


  ... zilveren ringetjes en oorbellen... De ringen zijn wel ietsjes te groot, maar die kunnen misschien wel verkleind worden tot maat 15,5 (Kirsten en ik hebben dezelfde ringmaat en ik verwacht dat Bridget ook wel in dezelfde matenrange komt te zit). Hier in huize Blok (Collie hahaha) worden accessoires/kleding veel uitgeleend aan elkaar, dus... dat doen we nu ook, hahaha.


... twee horloges met glimmersteentjes...


Twee platte doekjes en twee schilderdoekjes om op te schilderen. Een doek die al beschilderd is (zie een stukje achter de tas) en een tas (die Kirsten al gebruikt heeft naar school). Wat heeft Liesbet ons verwend met al dat moois, veel te gek, maar ontzettend leuk en lief!!

Ik moest zaterdag direct na het uitpakken van het verrassingspakket direct naar het hockeyveld en úren later (twee wedstrijden achter elkaar van de dames) kwam ik als ijsklont thuis, want brrr... zó anders dan het weer van nu, en heb ik kiekjes gemaakt van alles en aan Liesbet laten weten dat het pakket aangekomen is en ik als mijn vingers ontdooit waren wel een berichtje ging bakken... maar dat duurde helaas ook weer iets langer, want mijn laptop vond het wel welletjes, zoals je gisteren wel kon lezen, hahaha.

7 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend lief zeg.
    Die armband met dat klavertje 4, helemaal geweldig.
    Jullie zijn een paar bofferds.

    gr jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zie de euforie en heisa al voor me maar bn echt blij dat jullie ervan genieten het had wat voeten in de aarde hopenlijk vinden ze de horloges ook mooi want die zijn echt nieuw of jij en eigenlijk was da armbandje zilver trouwens voorje verjaardag maar ik ken da heb ook dochter we zullen toch is moeten afspreken dan treinen we maarik vond het zo leuk dit te doen en geniet van jullie blijdschap volgende keer iets voor rem en ramon ik ga de kip pirri pirri uit te oven doen lekker en geznd wel hot groetjes aan je fijne gezin liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik bn echt blij dat het er eindelijk is eninderdaad zat al in zak en as ik bn zo vrolijk keigoe joh liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow dat is een enorme doos vol met verrassingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een hele leuke verassing, zijn ook hele mooi dingen in verpakt. Gaan jullie veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)